1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PC] Cities: Skylines

Discussie in 'Games' gestart door Grievous NL, 1 mrt 2015.

  1. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Mensen kunnen dan niet makkelijk naar de winkels komen om iets te kopen.

    Zorg voor voldoende (openbaar vervoer?) verbindingen richting je winkels vanuit de woonwijken.
     
    Brocade vindt dit leuk.
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Top, dat ik hier niet eerder aan heb gedacht. Ga er gelijk mee aan de slag :)
     
  3. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben zo wat aan het proberen in het spel maar kom achter een ding niet achter van alles geprobeerd.

    Maar hoe laat ik in godsnaam de snelweg over elkaar lopen en de afritten vind het gewoon weg niet. Misschien domst vraag ooit. Haha
     
  4. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    [​IMG]

    Dit is mijn stadje op het moment, erg leuk spel :D
     
  5. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Met page up en page down kan je de wegen verhogen of verlagen. Hierdoor kan je op en afritten maken en alles over elkaar heen laten lopen :)

    Edit: Mijn stad blijft maar rond de 29k inwoners hangen. Er Residentiële, commerciële of industriële zones meer nodig... Wat is een goede tip om alsnog wat meer bewoners te krijgen?
     
    Laatst bewerkt: 13 mrt 2015
  6. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Soms gewoon een tijdje wachten, dan neemt de vraag op een gegeven moment wel weer toe. Anders commercial zones plaatsen, dat zorgt bij mij altijd naar extra vraag.

    Leuke stad Jorrie! Netjes, heel wat anders dan de puinhoop die ik steeds bouw :p
     
  7. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Nou, heb hem ook gekocht gister en geen spijt! Geweldig spel en direct tot diep in de nacht doorgespeeld :)!

    Heb alleen nog wel wat moeite met het verkeer rond te leiden hier en daar.
     
  8. Mr.Bubbles

    Mr.Bubbles Guest

    Verkeer is ook een van de lastigste dingen, tenminste als je het een beetje realistisch wilt doen. Als je bereid bent om direct enorme snelwegen en rotondes aan te leggen bij je dorp heb je vaak veel minder problemen. Maar echt mooi vind ik dat zelf niet.

    Jammer alleen dat de meeste mods de achievements uitschakelen, zitten namelijk een paar hele leuke tussen.
     
  9. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Vindt verkeer ook nog erg lastig. Zelfs met een aardig snelwegennetwerk.
    Heb zelf vaak het probleem dat vrijwel iedereen over dezelfde (snel)weg gaat om bij zijn werk te komen (en weer terug). dit zorgt uiteraard voor files..
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Mijn stadje wil niet meer groeien, er is geen vraag meer naar huizen/commercieel/industrie :mad:
     
  11. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Geduld :)
     
  12. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ook niet te veel parken plaatsen. Remt de groei van commercie af :)
     
  13. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Wat is daar de logica van dan? :+

    Heb best veel parken inderdaad, ik heb wel gemerkt dat er veel vraag is naar die kantoren sectie, dus veel industrie er afgehaald. Als dat een goede zet is zullen we zien :+, had ook veel last van leegstaande gebouwen.
     
  14. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Volgens mij vallen kantoren en fabrieken allebei onder industrie. Dus het maakt niet uit welke van de twee je bouwt. Voor kantoren heb je echter hoogopgeleide mensen nodig in tegenstelling tot fabrieken.
     
  15. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ah, dat is wel logisch ja :+

    Zo te zien is dat ook veel beter omdat mijn bevolking aardig hoogopgeleid is, het wordt tijd voor een domme wijk :+
     
  16. Muamba123

    Muamba123 FC TWENTE

    Berichten:
    784
    Leuk Bevonden:
    7
    Haha maakt niet uit dat je geen 'domme' mensen hebt. Zolang je maar kantoren bouwt ipv fabrieken.
    Ik heb op een gegeven moment alle fabrieken vervangen voor kantoren.


    Verzonden vanaf mijn iPhone met Tapatalk
     
  17. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    De toeristen en bewoners van je eigen dorp gaan veel naar het park toe. Dit zorgt er juist voor dat de commerciële gebieden minder omzet kunnen maken :) Dit had ik gelezen op diverse fora.

    Iemand die de map editor beter begrijpt dan ikzelf? Ik snap er werkelijk geen hout van. Ik moet zorgen voor stromen water, tot zover lukt het mij wel (een bron vanuit de bergen, rivier/strand etcetc). Alleen als ik dan mijn map laad en erop ga spelen, stromen de rivieren over en is mijn stad een moeras geworden... Ik heb werkelijk geen idee wat ik hierin verkeerd doe.

    Iemand die mij kan uitleggen wat ik over het hoofd zie oid?
     
  18. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.430
    Leuk Bevonden:
    4.955
    Ah op die manier. Maakt ook niet uit, ik verdien wel geld met de industrie en huizen :+

    Heb nu bijna 80.000 inwoners, gaat lekker zo :+

    [​IMG]

    Oh, dit is nog een oud plaatje zie ik 8), het is tegenwoordig iets groter geworden :+


    [​IMG]
     
  19. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Netjes. Nu ben je gewoon bezig met een echte stad. Ipv die mini dorpen met een niet nader te noemen game :)
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.049
    Leuk Bevonden:
    4.701
    Heb je het verlies dat je maakt inmiddels wel goed gemaakt? Je hebt wel veel op de bank, maar of dat verlies zomaar weggewerkt kan worden ben ik wel benieuwd naar.
     

Deel Deze Pagina