Je Reward Pack Nog Niet Gehad? Meteen Ms Bellen

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door BrainDead, 29 mei 2002.

  1. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik dacht dus bij me zelf duurt nu wel erg lang voor dat ik mijn 2 games krijg dus ff bellen naar 0800 023 3894 om de status op tevragen.
    WAT BLEEK NU HET GEVAL HIJ WAS DOOR EEN ENGELSE Mevrouw GECANCELED. Tevens klopte al mijn gegevens niet meer. was dus makkelijk want ik kreeg een Nederlandse man aan de telefoon die heeft dit dus weer ff allemaal in orde gemaakt en nu kan ik weer 3 weken wachten dat zijn er in totaal dan nu 8 WEKEN. tevens zei hij dat er ook vertraging optrad door de postcodes, omdat wij er 2 letters achterhebben staan en dit kennen ze in Engeland niet.




    DUS ALS JE wilt weten of ze jou pack niet gecanceld hebben BEL ZE ff. had ik dus eerder moeten doen
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2002
  2. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ook maar es.

    edit ik heb nu nog maar een mailtje gestuurd. en ga zo vanmiddag bellen denk ik.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2002
  3. Ultrabrain

    Ultrabrain Active Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, ik heb hem 35 dagen geleden opgestuurd, en net maar weer is gebeld.. maar me serie nummer kunnen ze niet terugvinden in de computer... of ik over 7 dagen weer wil bellen.
     
  4. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    zeik niet zo je krijgt het GRATIS remember ]:-

    en zet het voortaan in 1 van de bestaande threads :)
     
  5. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    of je krijgt het helemaal niet.
     
    Laatst bewerkt: 29 mei 2002
  6. xgamer

    xgamer Play X

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    MS Direct Services

    Ik heb net gebeld met het nummer wat op de dexe site staat: www.xbox.com/nl. En je kon alleen maar de Engelse taal kiezen. Is er geen Nederlands nummer die je kunt bellen?
     
  7. BrainDead

    BrainDead Vw Madness

    Berichten:
    198
    Leuk Bevonden:
    1
    nee er is geen nederlands nummer maar toen ik mijn serienummer doorgaf kreeg hij mijn gegevens te voorschijn (voor zover die nog correct waren) en toen begon hij dus in het nederlands te praten. :p is weer heel wat makkelijker. (hij woont trouwens wel gewoon in Ierland
     
  8. err0r

    err0r Active Member

    Berichten:
    1.779
    Leuk Bevonden:
    0
    he daarnet was ie dicht en nu weer open :confused:

    (thread)
     
  9. Radar

    Radar Advanced Moo Device

    Berichten:
    38
    Leuk Bevonden:
    0
    Vorige week gebeld: ja hoor is al onderweg, over een paar dagen is het er!

    Jippie!!

    Week later nog niks.....

    Weer gebeld: kreeg nu een of andere Ier met zeer zwaar accent (call-center bajesklant??), nauwelijks te verstaan, maar die zei dat ze het 5 mei binnengekregen hadden (24 april verstuurd, e-mail zonder bon) en dat het ongeveer 28 werkdagen na 5 mei wel binnen zou zijn.

    Vanwege het zeer zware accent nogmaals gebeld (ter verificatie) en nu kreeg ik een franstalige jongedame (beter!!) die ook engels bleek te spreken (good meuning) en die me hetzelfde vertelde.

    Tjeemig.... 5 mei en dan bijna 6 weken later.....
    Nog even geduld dan maar.
     
  10. TheOne2000

    TheOne2000 Oldschool Xboxer

    Berichten:
    1.301
    Leuk Bevonden:
    0
    klopt ik had hem gesloten omdat ik het er niet mee eens ben dat ms afgezeken wordt terwijl je dit alles hoe dan ook gratis krijgt, toen sony zijn prijs omlaag deed kreeg je er tenslotte noppes voor, terwijl die 100 euro duurder was dan de xbox in het begin was.

    dit is in de thread gecorrigeerd en kon hij weer open.


    ten 2e er zitten idd een paar nederlanders op de hulplijn waarnaar je wel kan vragen. Wouter is er een van( nee niet WouteR van xbw)

    greetzz
     
  11. xgamer

    xgamer Play X

    Berichten:
    12
    Leuk Bevonden:
    0
    Net gebeld!

    Hallo luitjes!

    Ik heb net gebeld met Microsoft over de vraag wanneer ik het rewardpack thuis kan ontvangen. Maar wat bleek nou, ze konden mijn adres niet koppelen of zo iets. Nu hebben ze het wel weer voor elkaar gekregen . Maar hoe lang moet ik nu weer gaan wachten voor dat ik het rewardpack thuis krijg gestuurd.
     
  12. RaMoNSTeR

    RaMoNSTeR GGGRRRWWWLLL

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb ze ook net gebeld, krijg hetzelfde verhaaltje. Ze zijn druk bezig met het verwerken van de aanvragen. Het kan deze week aankomen als dat niet zo is moet ik volgende week terug bellen.

    Life is a game and I WANNA PLAY MORE!!! 2 bad I have 2 wait. :mad:
     
  13. ICE

    ICE Ik was het niet.

    Berichten:
    955
    Leuk Bevonden:
    1
    ik heb net ook gebeld en ik kreeg ook een nederlander en die zei dat ik niet in het systeem stond toen heeft hij me er meteen in gezet en heb ik een referentie nummer gehad en hij zei ook dat als ik over 3 weken nog niets had ik weer moest bellen ik denk nu dus dat ik het wel over een paar weken krijg !!!!!
     
  14. Ricobah

    Ricobah Gamer 24/7

    Berichten:
    124
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, maar de prijs van de PS2 ging ook niet al na 1 maand omlaag...
     
  15. Markos

    Markos XBW member

    Berichten:
    336
    Leuk Bevonden:
    0
    Die engelsen zitten volgesn mij allemaal al met hun rewardpack te spelen
     
  16. Guardian

    Guardian ------------

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    0


    Voor mij ook zo iets. Stond nog niet in het systeem en ik moest anders volgende week nog maar eens terugbellen om te kijken of ie er dan misschien in stond. Voor de rest alleen maar sorry's.
     
  17. daburnd88

    daburnd88 penny for your beer!

    Berichten:
    176
    Leuk Bevonden:
    0
    hmzz

    dit is weer typisch ms. zeggen ze dat ik vandaag mijn reward pack zou moeten krijgen. het is middels al 17:15 en heb nog niets binnen.
     
  18. Mark

    Mark aLive!

    Berichten:
    247
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, dat hebben ze bij Sony inderdaad heel slim gedaan door eerst na 2 maanden een beetje te zakken en toen na 10 maanden een beetje meer. Scheelt ze toch mooi een heleboel Customer Reward Packs! 8)
     
  19. orgaZm

    orgaZm CEV's

    Berichten:
    1.268
    Leuk Bevonden:
    0
    tot hoe laat ken je dat nr bellen?
     
  20. Mikez

    Mikez Active Member

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    19:00
    (18:00 engelse tijd sluiten ze daar maar nu kan je dus nog gewoon bellen)
     

Deel Deze Pagina