Mooie volle Lobby en (In)spannende races gehad, Loyall router eruit, abbo eruit en Ziggo.....nooit problemen mee, als je niet vies bent van een beetje rookgordijn.
Had het niet verwacht op Le Mans maar vond het erg slopend! De kwalificatie verprutste ik door bij het uitkomen Porsche Curves op de ribbels te komen aan de rechterkant. Meteen niet meer clean en de ronde ernaa ook niet……..handig, omgeveer 50 rondes gereden en daar nagenoeg nooit de fout ingegaan, zal je altijd zien.
In Heat 1 vertrekken vanaf P10. Wel een goede en oplettende start en kwam uiteindelijk achter Pim terecht. Ik dacht dat ik achter Cold zat die later doorgaf dat hij op P9 reed. Pim en Fuzzy hadden de snelheid er goed in. Kon niet meer aansluiten. O ja het rookgordijn in heat 1 van Fuzzy en heat 2 van Cold heel apart, zag bijna niks....
Heat 2 bij de start kwam ik niet goed weg, aan het twijfelen of ik in zijn 1 of 2 moest wegrijden. Net nadat ik terugschakelde ging Menno…….dan Mulsanne, vervelend wat daar gebeurde, maar ik zal er niet teveel over zeggen. Soms is het beter om even stil te zijn..... ik zag pas achteraf dat ik daar ook deel vanuit maakte daar waar ik tijdens de heat totaal geen erg in heb gehad.
Ik kwam achter Cold te zitten en daarvoor weer Fuzzy. Menno was binnen no-time gevlogen. Er kwam nog de opmerking of hij wel 2 keer gepit had, respect voor die snelheid
Er ontstond een leuk gevecht, eerst liepen Cold en Fuzzy op mij uit door hun slipstream samenwerking, maar toen die samenwerking over was kon ik terug komen. Cold die maakte volgens mij uiteindelijk in de EDIT Mulsanne (?) een foutje en ging meteen de pit in. Fuzzy en ik wachtte tot ronde 5. (Ik attendeerde Fuzzy nog even, dat was trouwens niet belerend bedoeld, maar puur informatief). De ronde erna weer meteen gepit om daarna door te knallen naar de finish. In ronde 7 ruimte gegeven om te zorgen dat wij niet weer achterhaald werden door die ”iri” Cold . Dat lukte iig maar in de voorlaatste ronde maakte Fuzzy toch nog een foutje (Ford Chicane) waardoor ik er “makkelijk” langs kon. Wel het hele rechte stuk in mijn achteruitkijkspiegel gekeken of ze de slipstream wel of niet te pakken hadden……..uiteindelijk wist Cold toch nog Fuzzy voorbij te komen. Kapot voorbij de finish, erg leuk gevecht met Cold en Fuzzy waar volgens mij Flavour nog geeneens zo ver vandaan was. Fototjes volgen.
http://xboxclips.com/asjemenou75/58039f50-cdeb-4331-8aab-8edf4ed0f2e5
Helaas ben ik er volgende week dinsdag niet bij……, snik,…. weer geen competitie voor mij op Long Beach! Succes allen! Cheers.
Laatst bewerkt: 20 mrt 2015