1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] FIFA 15 Ultimate Team

Discussie in 'Games' gestart door Siemenn, 3 sep 2014.

  1. brambino12

    brambino12 Voetbal-encyclopedie

    Berichten:
    607
    Leuk Bevonden:
    3
    Die price ranges irriteren me nu echt. Koop ik gisteren Modric voor 11,250 coins en die kan ik nu verkopen voor 6k! Maak ik in een dag al 5k verlies en met Thiago Silva ook nog eens hetzelfde. Op deze manier kun je elke dag je team verkopen en dan hopen dat het wordt verkocht aangezien er tientallen rijen zijn met dezelfde kaart voor dezelfde prijs.....
     
  2. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Shit was op zoek naar MOTM Tevez maar kreeg MOTM Hart was echt even blij omdat ik dacht dat het Tevez was
     
  3. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Not really. Weet je hoeveel mensen dit doen? Dan staan er gewoon 20/30 of meer van dezelfde speler voor 1mil. Dan ben je nooit meer gegarandeerd van je coins.

    5K valt nog mee. Ik 1 mil op Messi, 1Mil op TOTY Lahm, 150K op Robben, 100K op Bale, 100K op Suarez, 130K op Aguero, 200K op IF Silva, 100K op SIF De Bruyne, 40K op Courtois, 30K op Kompany, 20K op Alaba, 100K op Neymar. Heerlijk dit. Ik behoud mijn team en switch niet meer. Is op deze manier niet eens leuk meer om te spelen. Ga gewoon lekker H2H en Pro Clubs doen, fuck FUT, als je niet met teams kan switche is het geen bal aan, het hele handelen, wisselen van spelers en teams was het leukste. De game is gewoon verneukt.
     
    Kevacez vindt dit leuk.
  4. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Nu overdrijf je, Dagger. Bij het kopen van coins kies je
    a) zelf een speler (één van de meer dan 13 duizend spelers)
    b) zelf een bedrag dat je koopt (zo ongeveer lopend van 50.000 tot aan 5.000.000)
    c) zelf een tijdstip wanneer je hem erop zet

    A + b + c + de onlogica achter een megabedrag voor een schijtspeler = kans van nul punt nul dat iemand anders precies dezelfde speler voor precies hetzelfde bedrag op precies hetzelfde moment online zet. In andere woorden: het weghalen van club names maakt het misschien íéts minder makkelijk, maar zal totaal geen indruk maken op het coin selling. ;)

    Ik snap wat je bedoelt en snap de frustratie ook rondom price ranges, maar het is gewoon één van de weinige beslissingen die EA heeft gemaakt de afgelopen jaren die wél lijkt te gaan werken. In ieder geval tijdelijk.
     
  5. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pfff krijg nu weer Motm Hart,ik wil Tevez haha,al met al nu wel beetje winst
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Zelf al eens coins gekocht? Als je een random speler koopt en deze nog niet op de transfer zet en dan gaat zoeken op hun site voor die speler heb je 90% dat hij er al tussen staat. En hun kijken alleen naar de transfermarkt aanbiedingen. Hun hebben niet een eigen database met spelers. Je hebt gelijk de kans is niet groot, maar die kans is er zeker wel.
     
  7. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Het gaat hier niet om coin selling. Het gaat hier om mensen die spelers nu onder het minimum proberen te verpatsen. Als er 1000 van een minimum opstaan, bieden mensen kortingen aan door consumables terug te kopen. Door teamnamen weg te halen hoopt EA dit tegen te gaan. Dat is de achterliggende gedachte. Niet coin selling.
     
  8. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Dan kijk je op de markt wat er wordt aangeboden, koopt hetzelfde kaartje en zet hem er voor hetzelfde geld op in de hoop dat die van jou wordt gekocht ipv die van de coinkoper... Enige waar ze het nog aan zouden kunnen zien is het aantal gespeelde wedstrijden of gemaakte doelpunten/assists/aantal eigenaren, echter gebruiken veel mensen waarschijnlijk ongebruikte spelers met 7 contr. 99 fitn.

    Het kan dus nog wel maar wordt dan wel lastig
     
  9. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Tjonge jonge hoeveel van die schijtpacks moet je halen wil je Ronaldo,Messi,MOTM Tevez krijgen?Ben van 4,4 naar 2,5miljoen gegaan en nu ben ik er klaar mee even mn team posten
    Neuer
    Pisczek Boateng up if Alaba if Aogo
    Lahm Schwein
    MOTM de Bruyne
    Robben Sif Auba Reus
     
  10. mutantemile

    mutantemile The Pub's Barman

    Berichten:
    1.145
    Leuk Bevonden:
    44
    Kans is geschat op 1:75000 op een ronaldo in een 7,5k pack.

    1.9 mln coins = 253 7.5k packs

    Dus je moet er nog 74747 en dan zou je er in theorie van elk minstens 1 moeten hebben
     
  11. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    That math tho haha
     
  12. Santino

    Santino Active Member

    Berichten:
    824
    Leuk Bevonden:
    254
    GVD joh. Liggen die servers er nu elke dag uit ofzo? Iedere keer wanneer ik kijk liggen ze eruit. Fifa is onspeelbaar geworden.
     
  13. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Nee er is onderhoud om die nieuwe verandering te fixen.
     
  14. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Wat hebben ze nu veranderd precies?
     
  15. Jwoeloe

    Jwoeloe Active Member

    Berichten:
    603
    Leuk Bevonden:
    94
    Dat er geen naam meer staat wie de verkoper is. Dit doordat mensen spelers aan begonnen te bieden onder het minimum. Dus iemand zou hun speler kopen voor een bepaald bedrag. Ze betalen het minimum en ze krijgen hetgeen ze teveel hebben betaald terug via consumables die je voor 5k each kan verkopen enz.
     
  16. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Pff ik postte gisteren het team dat ik wou maar word nog hele uitdaging om if Alaba te vinden,probeer het nog kwartiertje
     
  17. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Hahahaha de prijzen... EA WTF doe je. TOTY David Luiz 470K. TOTY Lahm van 2.1 mil na 1.5mil. Messi van 5mil naar 3.2mil enz enz. Wie gaat nu nog zijn spelers verkopen met zoveel verlies? TOch helemaal niemand lol. Ben van de 10mil team naar een magere 4mil gegaan.
     
  18. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Allemaal in voorbereiding voor volgend jaar, waar de prijzen getemd moeten blijven en niet alle spelers 15 miljoen moeten gaan kosten. ;)
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hoe smerig vinden jullie dit team?

    [​IMG]

    Heb nog nooit zo weinig FUT gespeeld als bij Fifa 15. Het is dit jaar weer alleen pace pace pace. Heb genoeg leuke hybrids gehad maar een Falcao is simpelweg niet zo effectief als Ibarbo... :F:
     
  20. Arno24

    Arno24 Active Member

    Berichten:
    1.185
    Leuk Bevonden:
    35
    Ik weet dat het niet jullie lievelingsding is maar kan iemand misschien een hybrid in mekaar knutselen?Heb ruim 2miljoen en wil 433(4)spelen liefst met Neymar en Robben of 1van die 2 met Zlatan of vinden jullie Zlatan niet zo goed?En hoe goed is Aguero eigenlijk?Alvast vriendelijk bedankt
     

Deel Deze Pagina