Ik kan je verzekeren dat je er wél van wordt afgegooid, een vriend van mij was op Xbox Live gegaan (die heeft dus een modchip) en hij is er meteen van af gegooid. Nu moet hij dus een nieuwe xbox kopen...
Fout. Er zitten al superveel mensen met een gemodde xbox op. Zolang ze niet in de game gaan zitten kraken (superwapens enzo) is dit niet zo erg, en ik denk dat als ze dit wel doen microsoft ze wel eraf zal gooien. Als iemand een normaal spel gewoon afspeeld op een omgebouwde xbox, kan microsoft (of xboxlive) dit niet zien.
Dat kunnen ze wel zien. Je stop namelijk een chip in je box waarmee je een stukje software van microsoft verandert, als ze zien dat dat anders is bannen ze je een unieke code.
ehm jongens niet over gemodde xbox'en praten aub :{ ehm ..<even voor de goede orde> als een mod chip gerbuikt word word deze gezien en gebanned
er is altijd baas boven baas ... maar goed ik kies later weer een andere avatar .. ik wil uniek zijn ... maar penny-arcade rulez maakt niet uit ... jouw opmerking laat alleen maar zien dat modden niet loont...
Ghehehe net zoals die reclame op de radio van Bavaria "Geen Nee, geen Magnifieke Bungalow" Xboxworld : "Geen nee, geen Gemodificeerde Xbox" Zouden veel mensen in deze Thread de prijzen mislopen Ik denk overigens dat MS je niet op basis van een paar geruchten eraf knikkert. Zal misschien toch wel iets beter onderzocht worden. Denk dat ze je voice cummincator zo ergens kunnen afluisteren. Snap ook eigenlijk niet dat mensen hier zich daar druk over kunnen maken.... of zijn jullie zo'n etterjes online Beetje bang dat het net wel/ net niet kan.... mazzles
Mod chips worden gedetecteerd Klachten worden nagegaan .. als de persoon in kwestie op meerdere dagen door andere negatieve feedback krijgenword je gebaaned voor 1 tot 4 weken .. en krijg je een e-mail thuis ... waar je kan reageren dat dit onterecht is gebeurt
bellen met de helpdesk ... heb je een ander e-mail dan dat je opgegeven hebt bij het insdtaleren van xbox live?