1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.284
    Leuk Bevonden:
    344
    Wat speelt Hardline lekker zeg.. Intense.
    Ik ga de rollen maar omdraaien, BF4 is een DLC van BF3, incl een overload aan bugs. Hardline is eindelijk weer een volwaardige Battlefield zoals het bedoeld is . Fun is hier het codewoord mensen en begrijpelijk dat de zuurpruimen hier op meer kijken ;)
     
    Laatst bewerkt: 20 mrt 2015
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is niets meer dan opvulling voor battlefront :)
     
    Nol vindt dit leuk.
  3. Emileu

    Emileu Active Member

    Berichten:
    1.617
    Leuk Bevonden:
    33
    Hoe ervaar jij de Framerate op de PS4? Ik had toch nog wel het gevoel van storende drops gisteren. Kan ook zijn dat het kwam omdat ik erg vermoeid was.
     
  4. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je kan dit echt niet zien als BF4 DLC. Het gaat een stuk sneller, de mappen zijn een stuk dynamischer en de nieuwe game modes zijn echt geniaal, al heb ik Crosshair en Rescue nog niet eens gespeeld.

    Had eigenlijk alleen maar negatieve dingen over het spel gelezen. Gelukkig kon ik hem uitproberen via Ea Access... Na gisteren 2/3 uurtjes gespeeld te hebbenn heb ik hem direct bij Wehkamp besteld.

    Hallo allemaal overigens :)
     
  5. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    En die is dan weer niets meer dan opvulling voor BF5 :+
     
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Heeft iedereen hier de game op disc? Niemand digitaal gekocht op PS4?
    Contact opgenomen met EA en die zeggen "It takes time to download 60 Gigs on busy server. Please don't worry. It will be downloaded soon."....
    Nu 95%, denk dat ik over een paar uur kan gaan gamen :+
     
  7. KiR

    KiR Opperchief

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    1
    Gelukkig op disc installatie was dit keer ook vrij snel. Beta duurde urennnnn. Nu 40 minuten ofzo
     
  8. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Lees zijn bericht nog eens, je begrijpt hem denk ik verkeerd.

    Tsja, BF4 had in het begin last van bugs, dat werd na een paar maanden verholpen en was het gewoon een uitstekend spel met een hoge funfactor. En Hardline is echt niet zoals een Battlefield bedoeld is. Elke BF (vanaf 1942 tot aan BF4) had een ding gemeen, een groot slagveld met alle voertuigen die je in een oorlog hebt, dit heeft Hardline niet. Dat maakt het er niet minder leuk om.

    En waarom gelijk gooien met termen zoals zuurpruimen, daarmee versterk je je punt niet echt.
     
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Blijft leuk om te doen.

    [​IMG]
     
  10. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Kut laatste post op de laatste pagina =(

    Ik haal hem wel als ie eens in de aanbieding ergens is, 30 euro is me net wat te duur. Ik zal het vast wel leuk vinden :+
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    De game is prima verder. Het is nog steeds Battlefield. Heb niet het gevoel dat ik een andere game speel.
    Voordeel aan deze game is. Is dat je als infanterie wat meer kan doen. Speel dat toch het vaakst en je hoeft je minder druk te maken dat je wordt neergeknald door een tank etc.
    Je hebt wat meer vrijheid in deze game. Geldt ook voor de voertuigen. Geen jets etc alleen een chopper die je het leven zuur kan maken vanuit de lucht of de standaard mechanics met een noobtubes.
     
  12. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ik begrijp hem wel en ben het ook wel met hem eens. Misschien heb ik het niet helemaal goed verwoord maar ik probeer zijn post juist kracht bij te zetten. Had misschien moeten openen met "Je kan dit inderdaad echt niet zien als BF4 DLC. "

    ;)

    Eigenlijk is het een vervolg op de BF4 game mode Domination. Alleen dan een stuk uitgebreider. Het is iets minder David vs Goliath (infanterie vs chopper) en dat bevalt me eigenlijk prima.
     
  13. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Naah, ik vermoed dat die game echt wel zijn eigen plek gaat verdienen. Even zonder wat over de game zelf te zeggen, is dit wel echt een opvultitel geweest. Kan men ontkennen, maar het is het wel.
     
  14. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    Heb je al wat Conquest Large gespeeld. Als ik de filmpjes van de maps zie ben ik toch bang dat 64 man voor veel van de maps wat te veel is(Dust bowl vond ik qua grote prima)

    Kan de game vanavond bij het postkantoor ophalen dus dan kan ik ook eindelijk aan de slag:p

    @Maddmonkey; Tja wat is een opvultitel? De "normale"BF games zijn hun bread and butter maar EA wil dus een jaarlijkse shooter hebben. Een BF titel kost toch zeker 3 jaar dus daarom hebben ze dat gewoon opgevuld met Hardline(eigenlijk vorig jaar) en Battlefront dit jaar. Bij de laatste komt het natuurlijk goed uit dat er ongeveer te gelijktijdig een nieuwe film uitkomt.
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Een opvultitel is zoals je zegt een titel om maar de jaarlijkse omzet maar te maken. Battlefront is wel een game die al veel langer in productie is en brengt ook echt een andere game, maar van dezelfde dev.

    Ik vind het wel iets kwalijks. Dat uitpoepen van games binnen een franchise en dat zoveel mensen daarin mee gaan. Vervolgens hoor je bij nieuwe ip's weer veel geklaag en gemopper dat deze gen nog niet noemenswaardig is.

    Ik denk dat de game best fun is verder hoor en zeker als je zoals Hybrid een infanterie liefhebber bent, maar om mensen die de game niets vinden gelijk azijnpissers te noemen, slaat van Nol nergens op. Ik heb de game gisteren bewust niet opgepikt voor die 40 euro. Ik heb jaarlijkse titels een tijd terug afgezworen. Ik wacht daar altijd minimaal 2 jaar tussen of er moeten echt grote dingen veranderen.
     
  16. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Je hebt met elke Forza Horizon hetzelfde. Veel Forza fans vinden het te arcade en willen gewoon op circuits rijden. Die keuren de game af omdat het niet voldoet aan hun verwachtingen. Internet is dan natuurlijk het ideale platform om het spel dan af te zeiken. Tegelijkertijd is het ook erg frustrerend als je veel plezier hebt met een spel en mensen zeiken het af zonder dat ze het gespeeld hebben. EA heeft met BF een hele sterke franchise en je kan het ze niet kwalijk nemen dat ze proberen het iets uit te breiden. Mensen hoeven het spel niet te kopen, maar iets af te kraken zonder het gespeeld te hebben is gewoon kinderachtig. Het hielp natuurlijk ook niet dat de betà tegenviel... Volgens mij hebben veel mensen hun oordeel gebaseerd op de betà, dan snap ik de negatief ook wel.
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Laatste bèta was eigenlijk wel prima, de eerdere waren wat matig.
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ben hier niet gekomen om de game 'af te zeiken' :) ieder zijn ding, maar gaf alleen tegen Nol aan dat het een opvultitel is en dat veel 'geklaag' daar uit voortkomt. Laten we hier maar bij houden, want anders gaat het nogal off-topic :)
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja bijna altijd. Zijn wat maps die te klein zijn. Hollywood Heights bijvoorbeeld maar de rest is perfect.
     
  20. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik heb zojuist de game binnen gekregen via de wehkamp. Eerste keer dat ik iets fatsoenlijk op tijd binnen krijg van die ballentent. Nu stiekem toch wel zin om te spelen.
     

Deel Deze Pagina