Sticky [Film] Algemeen [Deel 30]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Fiasco, 9 nov 2013.

1. [2k]

[2k] XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    207
    Er gaat zo belachelijk veel geld in om, maar de CGI blijft imo vaak gewoon zwaar k*t.
    Blijf me er aan ergeren. Zou bijna denken dat ze het er express zo lame en nep uit laten zien.

2. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Nooit gedacht dat ik een post van jouw een like zou geven. :D

3. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    The hobbit 3
    Jezus, deze film is zó saai, hoe krijg je het voor elkaar?

en de grote cliffhanger van deel 2 werd even in 10 minuten opgelost...eeh wat? Is dat een anticlimax na een anticlimax?

Fiasco, Reckuuza, Yellow 13 en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    En toch moet ik de film op BR hebben en later nog een keer extended, maar dan hebben we deze ellende ook permanent achter de rug.

Over vallende stenen lopen, hoe vond je die @Matrix ? :lol:

5. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik weet nü al niet meer naar welke scène je refereert, @Yellow 13 , dus dat illustreert wel hoe memorabel ik die film vond. 8)

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Legolas, wanneer die met Bolg vecht op die omgevallen toren. Die valt beetje bij beetje uit elkaar, en als die helemaal gaat rent Legolas over vallende stenen naar veiligheid. 8)

7. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Insurgent
    Meest interessante was om te kijken hoe zo'n volle zaal met mensen zo'n plezier hebben met zo'n lachwekkende film haha. Hersendood. 1

8. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Was het zo erg dan? Ik vond deel I anders prima wegkijken, kan me het vervolg niet zo erg voorstellen. Zou je het misschien iets meer kunnen toelichten?

9. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Ben benieuwd of dit wat gaat worden:

10. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Kiko Mizuhara zit erin, dus dat is alleen al genoeg.

Cookie vindt dit leuk.
  11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Oh snaps, zij speelt Mikasa? Noiiiiice!

12. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    Gister Interstellar en net Theory of Everything gezien. Beiden erg goede films waar ik me prima mee vermaakt heb. :)

13. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.716
    Ik eis wel deze theme song, hoor. :cool:

14. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    Net ook gezien. Kende het verhaal al wel en de omstandigheden. Maar de film beeldt het verhaal goed uit. Wel erg tragisch afgelopen voor hem. En dat ie pas in 2013 erkenning voor z'n werk heeft gekregen is echt insane, niet voor niks heel veel kritiek op de Engelse overheid om geweest. We kijken tegenwoordig met afkeur naar derde wereld landen die homoseksuelen veroordelen of in de gevangenis gooien, maar dit deden ze tot 1967 ook nog in Engeland etc. Dat is nog niet zo verschrikkelijk lang geleden. Bovendien zorgde die chemische castratie voor heel veel bijeffecten, waarvan sommige niet tijdelijk maar permanent bleken te zijn. Degene die een groot aandeel had in het verkorten van de tweede Wereldoorlog en het voorkomen van miljoenen doden, zelf kapot gemaakt door z'n eigen overheid.

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The Imitation Game

Goede film. Paar kleine standaard dingen helaas, maar was niet heel erg. Goed acteerwerk ook van Cumberbatch. Maar dat is niet echt een verassing. De 2 uur vlogen ook zo voorbij.

8/10

16. Matrix

Leuk Bevonden:
    1.471
    Ik heb de film net voor de tweede keer gezien en in navolging van jouw commentaar viel het volgende mij op:

Prof. Brand vertelt aan Cooper: "This is the mission you were trained for."
    In het begin van de film zie je de beelden van "de crash" die een punt heeft gezet achter zijn carrière. Dit vliegtuig is exact hetzelfde als de Ranger die aan Endurance koppelt. Cooper was dus wel degelijk in training voor deze missie.
    In antwoord op die opmerking van Brand, zegt Cooper: "An hour ago you didn't even know I was alive."

Daar is dus wel over nagedacht. Eerlijk gezegd kan ik mij dan moeilijk ergeren aan iets als "conditie". Het blijft een film.

17. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ja ben ook wel benieuwd eigenlijk. Wilde er vanmiddag nog even heen omdat ik deel 1 best wel geinig vond.

- Tapatalk.

18. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Insurgent lijkt me echt hel. Ik word sowieso gestoord van die Hunger Games ripoffs.

19. [2k]

Leuk Bevonden:
    207
    En dat te bedenken dat The Hunger Games ook enorm onorigineel is.
    Maar goed, young-adult movies zijn populair.
    Vond deel 1 nog wel aardig, 2 ruk en 3 binnenkort eens proberen.

Gisteravond Hobbit: Battle of the Five Armies gezien. Had een enorm slechte film verwacht (gare CGI etc), maar is me uiteindelijk best meegevallen. Vond het een vermakelijke film om te zien. Het was me enkel iets te veel 'enkel een groot slachtveld' en miste naar mijn gevoel het epische van het avontuurlijk reizen uit voorgaande delen en LOTR. Kijkt desondanks wel lekker weg.

20. FinalBob

FinalBob Active Member

Leuk Bevonden:
    914
    Meer mensen Birdman al gezien? Man, wat een toffe film. Een kijkje in de geest van een geestelijk ziek persoon. Bijzonder mooi gefilmd en een einde waar je echt nog even over nadenkt! 8,5/10.

Over het einde lijkt mij dit overigens de meest passende visie. Wat is jullie idee?
    He dies at the end of the play when he shoots himself. This is the only scene where the camera flow actually cuts. In life you get no cuts. The end is a delusion mixed with reality. His wife is in black attending the funeral. His daughter lays her Dad's favorite flowers in his hands (Riggon keeps centered on his chest in the hospital like at a viewing). She comments on how terrible he looks (Open casket, as bandages actually cover most the damage in the delusion). He can no longer smell the flowers for what he has done because he has died. When he gets up it is him ready to leave and accepting that he has accomplished what he set out to do. Birdman mutters that he is gone since that will no longer be the main reason Riggon is remembered. Then he leaps from the window as if transcending to heaven. The end with the daughter looking up is her final stage of grief and accepting that he is gone. Again this is a mix of the reality of the funeral and how Riggan views the funeral in his delusion (or perhaps ours).

Laatst bewerkt: 22 mrt 2015

Deel Deze Pagina