1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Street Fighter IV [Deel 5]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 20 okt 2009.

1. Tripletth

Tripletth ɹǝsn pǝɹǝʇsıƃǝɹ

Leuk Bevonden:
  2. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
  3. Tripletth

Leuk Bevonden:
    Kon nog net de grand finale mee pikken.

4. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    Altijd stoer, dit soort filmpjes. Maakt vaak de mooiste matches.

Servantes vindt dit leuk.
  5. Servantes

Servantes Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    Hoelaat begint de Capcom Cup vandaag kan geen tijd vinden op de site.

6. Peter OtH

Peter OtH XBW.nl VIP Redacteur

Leuk Bevonden:
    Het gaat beginnen.

Servantes vindt dit leuk.
  7. Servantes

Leuk Bevonden:
  8. Servantes

Leuk Bevonden:
    Geruchten over Street Fighter V

Er zijn geruchten verspreid in een YouTube-video van Ken Bogard. In de video wordt er aangekondigd dat Street Fighter V draait op Unreal Engine 4. Nu er bekend is geworden dat dit ook echt zo is, heeft de rest van de voorspellingen meer gewicht gekregen. De video is nu ingesteld als ‘private’, daarom kunnen wij deze hier niet meer tonen.

De geruchten:

• Unreal Engine 4
    • De verhaalmodus wordt “veel beter”.
    • Tijd- en weersinvloeden zichtbaar in stages.
    • Je kan je gevechtshouding veranderen met “V-trigger”, een nieuwigheidje.
    • Updates van de game komen in de stijl van League of Legends en Killer Instinct.
    • Er is een pc-versie, voornamelijk omdat de game ook uitgebracht wordt in Zuid-Azië, Latijns-Amerika en Afrika.
    • Er zijn 16 speelbare personages.
    • Street Fighter V komt uit in 2016.

9. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    USFIV Stream voor Final Round 18
    1e event voor de Capcom Pro Tour. Ontzetten veel goede spelers in dit toernooi. Top 16 is morgen.

Archives zijn niet te bekijken tenzij je betaalt maar ze worden op CapcomFighters YT kanaal uiteindelijk gegooid.

10. Tripletth

Leuk Bevonden:
    Aight, tijd voor studieontwijkend gedrag!

LocKuM vindt dit leuk.
  11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    Morgen begint de Capcom Cup Finals, een toernooi waar spelers een jaar lang bijna naar toe hebben gewerkt n zihch ervoor proberen te kwalificeren.
    32 van de beste spelers ter wereld zullen eht met elkaar uitvechten.
    Het wordt gestreamed op 2 kanalen:

Toernooi begint rond 19:00

Laatst bewerkt: 6 dec 2015
    Mister Gouken en Servantes vinden dit leuk.
  12. Servantes

Leuk Bevonden:
    "I would like to donate all my prize winnings from the Capcom Pro-Tour Finals to the community. It’s simply because I would not have existed without community and I owe you. My “professional” gamer life has given me such invaluable experiences. I get to give all myself to fight against top players around the world and meet and engage with fans across the globe. I can express myself through my gameplay to the audience, the community. Just as you need an opponent in fighting game, the community is equally important to me.

My pro-gaming life started with SFIV. The CPT Finals were to conclude one chapter of my life. I worked hard everyday. I grew a lot. I had so much fun in the process over the year. I felt fulfilled. Being content, I came to the finals. I was thinking that if I had had won any prizes, I would want to give it back to the community, which has supported me all these times. Not only was I able to win the prize, I was able to play my game and express myself. I had great matches, and I had a great fun.

I sincerely hope the money I donate will help the community thrive further. The stronger the community grows, the further my career expands, doesn’t it? That is not so bad. At least, it would be a much wiser and prudent investment than an Ume-Shoryu?!

I cannot express my gratitude to the community. But I would like to say that I’m looking forward to seeing you next year again. Hope you all have happy holidays."

Daigo Umehara
    For those unfamiliar with this program, here’s a quick breakdown: the Evo scholarship began in 2012 as a way to help members of the community pursue an education in game development at the New York University Game Center, located in Tisch School of the Arts. Though it was created by the Evo organizers themselves, spectators directly contribute to the fund every year by subscribing to the official tournament broadcast. It’s most recent recipient was longtime competitor and commentator skisonic.

Deel Deze Pagina