games aanbod tegenvallend

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door northernlight, 14 jun 2003.

1. DJ Appelmoes

DJ Appelmoes 't Overkomt je

Leuk Bevonden:
    0
    Geinig, ik heb het juist andersom gedaan. Heb de GC sindsdien niet meer aangeraakt. Maar iets meer aansprekende titels zou niet slecht zijn. Ik wacht met smart op Europese sportspellen die live kunnen. Voetbal en korfbal |:-

2. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Ik vind het aanbod ook vrij belabberd. Er komen best veel games uit, maar zoveel spellen zijn waardeloos... Ik weet nog wel toen de xbox uitkwam en ik zat te kijken naar games als rallisport en doa3 en HALO. Toen dacht ik wow!! dit belooft veel goeds voor de toekomst. Maar sindsdien is de kwaliteit van de games alleen maar verslechterd. Alleen MOTO GP1&2, morrowind en ok vooruit brute force zijn wat mij betreft nog de moeite geweest. Ik speel alleen maar halo en moto gp2. Dat is toch triest???? Ik zit echt te wachten op een lekkere game. We zitten inderdaad allemaal te wachten op HALO 2 hoe je het ook wendt of keert. Het feit dat de gamecube zo weinig laat zien is ook gewoon om te huilen. En PS2 is verouderd. Dus het is gewoon even huilen in gamesland. Ik wacht nou op half life 2 voor de pc... Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks. en daarna komt halo2... Die 2 games moeten mij het komende jaar van gameplezier voorzien samen met _O_MOTO GP2 _O_ . Van de rest verwacht ik niet zo veel. Alleen perfect dark zero. Maar wanneer die uitkomt is ook nog maar zeer de vraag...

Maar er is nog hoop. Het is immers zomer en dan ligt alles altijd een beetje op zijn kont. De echte goede games liggen al zo lang ik gamer ben ( en dat is al een tijdje ) altijd tussen oktober en april.

Laatst bewerkt: 1 aug 2003
  3. Sevenstone

Sevenstone Live and direct

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het ergens wel met dit topic eens. Zelf heb ik sinds eind mei 2003 m'n XBox en ik heb met pijn en moeite 8 goede games gevonden. Daarnaast besteed ik de meeste tijd in Live games zoals MGP2 en MM3.

Toch zijn ook de multiplatform titels het mooist op de XBox, en dat is ook een reden om als gamesliefhebber zo'n console in huis te hebben. FIFA 2003, THPS4 (en DOA3?) zijn dan wel multiplatform, maar ik speel ze graag en ze zien er goed uit.

De komende titels zijn toch ook wel fijn te noemen: Halo2 (deel 1 heb ik niet gekocht omdat 2 er aan komt), Project Gotham Racing 2, Topspin. Veder komt er een nieuwe versie van Live, waarmee je ook op je 'dashboard' al met mensen uit je friendslist kan praten (lekker goedkoop alternatief voor de telefoon).

Ik koop al zo'n 18 jaar consoles, computers en games ... maar de XBox is me niet tegengevallen, zelfs met het matige aanbod aan games. Begin volgend jaar heb ik waarschijnlijk 12 goede games, dat is ongeveer net zoveel als dat ik speelde uit het complete SEGA 16bit, Dreamcast, PSX, Nintendo of Commodore 64 aanbod.

De goede games van nu hebben echter een langere houdbaarheid door Live support en nieuwe downloadable content, om het nog maar niet te hebben over het feit dat de games nu zowiezo al uitgebreider zijn.

Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  4. kaliet

kaliet Xbox-loos

Leuk Bevonden:
    1
    Het aanbod valt inderdaad tegen, ik heb splinter cell maar via xbazar besteld zodat ik nog wat te spelen heb, maarre er komen nog heel wat toppertjes aan hoor :9

Project Gotham 2 (online)
    Amped 2 (online)
    Top Spin (online)
    Fable
    Halo 2 (online)
    Star Wars: KOTOR
    Sudeki
    Rainbow Six 3 (online)

en nog een paar waar ik nu even niet op kan komen :9
    Half Life 2 natuurlijk maar dat duurt nog wel effe

5. The Pulser

The Pulser Taking Back Sunday

Leuk Bevonden:
    0
    Kom op zeg de enige (nog steeds mogelijke) toppers uit die rijtje zijn:

Halo
    Halo2
    Fable
    sudeki
    morrowind: GOTY edition
    halflife2
    BC
    Splinter cell
    MotoGP 1&2 over live

en daar moet iedereen het mee eens zijn

kijk alle andere spellen zijn leuk om te spelen maar zijn gewoon niet zo revolutionair en pakkend als deze spellen

dat zijn dan de toppers van de xbox dat lijstje van die gamecube gozer is pas echt belachelijk, je hebt gewoon de hele lijst van tverkrijgbare en te komen spellen gekopieert en daar zitten dus nog geen 3 oke misschien 4 toppers bij.

wat ik verder van de rest van de pplatformen toppers vindt zijn mgs, (morrowind), zelda, deus ex, gta 3, gran turismo, resident evil 2, tetris, castlevania en ja ADVANCE WARS. kijk het hoeft niet mooi te zijn om een topper te zijn het moet je gewoon helemaal meenemen totdat je na een uur of 6 ontdekt dat je nu toch echt moet gaan slapen

6. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Nee daar ben ik het niet me eens, Kotor hoort er bijv. zeker bij. En misschien een nog onbekende titel, maar the Movies lijkt mij ook wel wat. Alhoewel er nog niks over bekend is, de naam Peter Molenyeux zegt genoeg. En zelf vind ik DOAX ook een topper, al is het een hele rare game, ik vind hem zéér verslavend.

7. Eckse_boer

Eckse_boer Life is a Fable.....

Leuk Bevonden:
    0
    The movies das toch zo'n filmstudiosim van Peter Molyneux? Die vent is goed bezig voor onze box. Ojah, BC schijnt ook tamelijk revolutionair te gaan worden

8. little_muppet

little_muppet Kirby!!!

Leuk Bevonden:
    0
    halo,pg,doa3,mechassault,motor gp?

9. Marijn

Marijn Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    het games aanbod van de xbox is op dit moment het obstacel dat me ervan weerhoud een xbox te kopen
    ohja, plus het weer:)

Deel Deze Pagina