Ik vind het aanbod ook vrij belabberd. Er komen best veel games uit, maar zoveel spellen zijn waardeloos... Ik weet nog wel toen de xbox uitkwam en ik zat te kijken naar games als rallisport en doa3 en HALO. Toen dacht ik wow!! dit belooft veel goeds voor de toekomst. Maar sindsdien is de kwaliteit van de games alleen maar verslechterd. Alleen MOTO GP1&2, morrowind en ok vooruit brute force zijn wat mij betreft nog de moeite geweest. Ik speel alleen maar halo en moto gp2. Dat is toch triest???? Ik zit echt te wachten op een lekkere game. We zitten inderdaad allemaal te wachten op HALO 2 hoe je het ook wendt of keert. Het feit dat de gamecube zo weinig laat zien is ook gewoon om te huilen. En PS2 is verouderd. Dus het is gewoon even huilen in gamesland. Ik wacht nou op half life 2 voor de pc... Eindelijk weer eens wat fatsoenlijks. en daarna komt halo2... Die 2 games moeten mij het komende jaar van gameplezier voorzien samen met
MOTO GP2
. Van de rest verwacht ik niet zo veel. Alleen perfect dark zero. Maar wanneer die uitkomt is ook nog maar zeer de vraag...
Maar er is nog hoop. Het is immers zomer en dan ligt alles altijd een beetje op zijn kont. De echte goede games liggen al zo lang ik gamer ben ( en dat is al een tijdje ) altijd tussen oktober en april.
Laatst bewerkt: 1 aug 2003