1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wie is tremor dan dacht dat dat kabel was.
     
  2. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
  3. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Leuk om te lezen. Had hem zeker niet verwacht toen ze het over een klassiek returning character hadden.

    Vind hem niet zo klassiek. Maar wel interessant personage.
     
  4. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Zie dat NRS hun standaard van grote kaken nogsteeds doorvoert bij hun vrouwen. Beste characters zijn nogsteeds diegene met maskers op >.>
    Deze DLC ga ik niet kopen, SFxT werd hierom tot de grond gebrand door de media, maar MKX doet precies hetzelfde.
     
  5. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Ze zijn alleen slim genoeg geweest om de DLC op een server op te slaan ipv op de disc.
     
    LocKuM en UpInSmoke0611 vinden dit leuk.
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Hoeveel kost die pass en zit die al bij de KE?
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Ik zit er ook over na te denken om die pad erbij te halen, waar heb je hem gehaald als ik vragen mag?
     
  8. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    wellicht interessant, ik gebruik dit apparaatje om favoriete controllers, sticks en pads te kunnen gebruiken voor een game:
    http://www.consoletuner.com/products/titan-one/
    zo speelde ik gister nog MK9 op de PS3 met een Xbox One Controller
    (maar het kan ook andersom, ook oude sticks werken dan gewoon op de Xbox One)

    let op: als je een controller wilt gebruiken op de PS4, dan kan dit wel, maar op dit moment is de software nog niet toereikend.
    basically refresht de authenticatie zichzelf om de 10 minuten waardoor je een kleine hickup krijgt
    het is heel kort, maar in fighting games niet al te handig natuurlijk, maar een game als FarCry is weer prima te doen
    (andersom, PS4 controller op een andere console, werkt wel gewoon)
     
  9. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
  10. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.900
    Leuk Bevonden:
    3.280
    Ja die is vorige week confirmed al geloof ik.

    EDIT:
    Een dag geen Mortal Kombat X nieuws is een dag niet geleefd, dus hier komt ie: Naast Jason Voorhees en Predator zijn nu ook Tanya en Tremor bekendgemaakt door Neatherrealm Studios. Daarbij is ook bekend geworden dat publiekslieveling Liu Kang uit de dood vanMortal Kombat 9 is opgestaan en waarschijnlijk weer met bycicle-kicks los gaat. Of hij nog aan de goede kant staat is de vraag, nadat Raiden hem heeft gedood.


    The Klassic Pack #1

    • Playable character Tanya
    • Klassic skins for Kano, Sonya and Liu Kang
     
    Laatst bewerkt: 23 mrt 2015
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Wellicht een zombie die voor Quan Chi werkt.
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb de gamepad gewoon bijbesteld bij game mania en word op dezelfde datum geleverd als de release van MKX
     
  13. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ik verwacht zelfs Liu Kang als evil boss... om zich te wreken op Raiden!
    terug tot leven gemaakt door Quan Chi en Shinnok of zoek ik het nu te ver?
     
  14. soolmaan

    soolmaan Lonely Together

    Berichten:
    483
    Leuk Bevonden:
    2
    die dialoogjes voor het begin van een match :lol:
    johnny cage zegt tegen sub-zero: Ice to see you...
    priceless! :cool:
     
  15. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Absoluut niet te ver, grote kans dat dit het geval is namelijk. Ik moet zeggen dat ik wel benieuwd ben of Liu Kang ook de 'surprise' is van MKX, beetje raar om deze indirect te bevestigen door middel van de season pass skins.
    Thanks, denk dat ik hem ook haal. Ik begreep alleen dat hij voor EU alleen bij game.co.uk te halen was, hij staat namelijk ook niet op de site van Gamemania; toch maar even de winkel morgen bellen.

    Je bedoelt wel de PDP MKX fight pad toch?
    [​IMG]
     
  16. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Weten jullie al met welke character jullie online willen gaan spelen? Moet toch wel zeggen dat de nieuwe characters er ook erg gaaf uit zien. Cassie Cage lijkt me een goede moveset hebben, maar Erron Black en Devorah trekken me ook wel.
     
  17. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    ja deze bedoel ik, hij is gewoon te pre-orderen bij game mania
    http://www.gamemania.be/Default.aspx?tabid=87&gmgame=31583 voor 44,98 euro (Belgie)

    ik ben ook wel heel benieuwd naar de story en natuurlijk wie the boss is en hoe en waarom!
    ja heb je gelijk in, zou niet slim zijn om een skinpack aan te kondigen ..mocht hij echt de surprice zijn.
    aan de andere kant denk ik dan, waarom houden ze Lui Kang zolang (geheim) want hij is toch een public trekker.

    hoe dichter de release hoe meer vragen ik heb... toch wel spannend hoe NHS de spanning kan opbouwen en deze keer zonder grote lekken!

    we hebben nog niet eens het FULL rooster er ontbreken er nog 7 , ik verwacht shinnok , barraka en kenshi maar voor de rest tast ik in het duister!
    mijn vermoedelijke toren

    boss: Lui Kang ( Evil of Zombie)
    sub boss: Motaro ( aangezien dat Goro enkel als pre-order bonus te krijgen is en volgens mij geen deel van het verhaal zal zijn)
    wachter: shinnok en Quan Chi
     
  18. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    kan ik nu nog niet zeggen.... eerst de story uitspelen... dan heb ik met elke speler al eens kunnen vechten en voel meteen of er een klik is, uiteraard ga ik met allemaal spelen... maar voor online neem ik 3 of 4 vaste characters, wie het deze keer word?? zeker zit er bij mijn scorpion bij... de rest is afwachten :)
     
  19. SleepTrgt

    SleepTrgt Active Member

    Berichten:
    486
    Leuk Bevonden:
    7
    Shinnok en Kenshi zijn al confirmed http://www.eventhubs.com/news/2015/...rtal-kombat-xs-samurai-pack-found-xbox-store/

    [​IMG]

    DLC Costumes voor Kitana, Shinnok en Kenshi

    Zou dit plaatje overigens full roster zijn? Ed Boon poste dit op z'n twitter

    [​IMG]
     
  20. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2

Deel Deze Pagina