1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    kan pas vanavond spelen bah
     
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Jazeker wel. Maar nu kan ik met deze foto naar de GM om zo mijn Collector's Edition op te pikken. Thanks! :)
     
  3. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Bartsmit foto graag posten idd, want de bartsmit is hier de enige winkel die de game verkoop :')

    Edit: thanks!
     
  4. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    staat geen aankoopbon op de foto..... kunnen ze nog moeilijk doen...
     
  5. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Indeed
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Okok, al een keer of 10 dood gegaan en nog niet bij de eerste boss. 1,5 uur gespeeld ofzo. Heb me nog niet gestoord aan de laadtijden, want dan kan ik mn death mooi laten bezinken. Ben voor professional met cane en blunderbuss gegaan overigens en wat is die cane/zweep vet zeg.
     
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Mijn versie is verzonden! Morgen aan de gang :thumbs::thumbs::thumbs:

    Tot die tijd hier maar ff meelurken en jaloers zijn 8)

    EDIT:
    Performance analysis

    :confused: Engines schrijven kunnen ze niet bij FROM software ...
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Als iemand een foto van zijn versie + bonnetje kan posten graag! dan krijg ik hem ook mee van de Intertoys
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Ach zolang het geen blighttown achtige taferelen zijn is het wat mij betreft geen ramp. Jezus dat was een partij frustrerend :+
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Lees dat artikel maar ff. Tis best wel erg eigenlijk! Zowel fps als loading times.
     
  11. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Lekkere cijfers zeg. Jammer alleen idd van die loading times van wat ik zo lees. Zeker in zo game waar je vaak doodgaat.
     
  12. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    het enige wat ik lees is dat het soms dropt naar wat volgens de maker van the order een cinematische ervaring is :+ (24 fps)

    Ben heel benieuwd naar het contrast straks met de SOTFS edition van DaS2 op de PS4 qua framerates.
     
  13. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    You Can Kill Bloodborne’s First Enemy With Your Bare Fists and Be Totally Badass

    You Can Kill Bloodborne’s First Enemy With Your Bare Fists and Be Totally Badass; Here’s How I did it
    [​IMG]

    The first enemy you encounter in Bloodborne is a big werewolf. He’s supposed to kill you, so that you can be introduced to the game’s hub, the Hunter’s Dream. In fact, the game sends you against the fearsome monster completely unarmed.

    But you don’t really have to die. If you’re good and/or stubborn enough you can actually beat him.

    Here are a few pointers:

    • Always attack from the rear. Wait for the werewolf to start charging its attack and dodge to the side and behind him. Then land your combo while he recovers.
    • Use light attacks (R1), as you can get in four or five before the monster turns on you. It’s also faster to recover. You’ll be able to deal a lot more damage faster than with heavy attacks.
    • Always plan ahead. After you land a combo on the boss, withdraw slightly and put yourself in a position where you have plenty space to dodge. Decide beforehand in which direction you’ll dodge and make sure that there are no obstacles there.
    • The werewolf can walk behind the curtains or get too far, making you loose lock on him. Don’t forget to renew it.
    • Don’t overextend. It’s better to miss an opportunity to hit or retaliate, or to land a shorter combo, than to be killed and have to restart from scratch. Be conservative and withdraw as soon as the monster starts turning towards you.
    You can watch how I did it below. There’s no special reward for killing the werewolf unarmed, and you get the same three blood vials you would by killing him afterwards with your starting weapon. Sooner or later you’ll have to die anyway, in order to be introduced to Hunter’s Dream and get your weapon, even if I don’t doubt that there will be people trying to ironman the whole first area without weapons.

    You could say it’s totally not worth it, but killing a big bad wolf by punching him in the face (or more precisely, with Karate chops to his butt) is still absolutely badass.
     
  14. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Het is niet echt een game voor mij, maar hij krijgt wel echt super cijfers zego_O
     
  15. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1016500



    The obvious question is to what extent upgrading to an SSD might solve the issue. We gave this a test, swapping out the stock PS4 drive for a Sandisk Extreme Pro 480GB SSD, and find that loading times are reduced by around 25 per cent overall.

    Dat is dus nice, als je over een SSD beschikt, en dan met die aangekondigde patch wordt het nog beter. Digital Foundry heeft het dan misschien over framedrops van 30 naar 24fps, maar Souls spelers herinneren zich echt Blighttown nog wel, good lord, dan lijkt me dit prima te doen en daarnaast schijnt die patch dat idd dus ook te verbeteren. DF heeft het ook over frame pacing...echt geen idee wtf dat nou weer is.

    Nevermind...had de bovenste reacties nog niet gelezen.
     
    Laatst bewerkt: 24 mrt 2015
  17. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
  18. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    [​IMG]

    Jaahaaa!
     
    Gakkie, Makkabeer, WorkingTitle en 3 anderen vinden dit leuk.
  19. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Nog 9 uurtjes wachten :'-(


    Morgen wel lekker vij
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Hey fuck jou, waarom krijg jij je bloodborne wel mee van GM en ik niet? :+
     

Deel Deze Pagina