1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Shiiiiit. als een crack er al zoveel moeite mee heeft!

    /cancelled order. Gaat pinkeltje lezen. :+
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  2. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Word ik hier nu een crack genoemd? :+

    Ik heb ondertussen de eerste boss verslagen en ben bezig met de tweede boss. Voor de rest een groot deel van Central Yharnam nu uitgepluist. Game wordt wel steeds interessanter, alleen moet ik nog echt wennen aan het feit dat ik niet kan blocken. De afgelopen games heb ik mij daar volledig op gefocust, en om nu alles te moeten ontwijken is toch even andere koek.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat is het vooral ook denk ik. Ik weet niet eens of mensen die nieuw eraan beginnen het moeilijkst hebben. Denk toch echt dat degene die schilden gebruikte en nu dus compleet andere dingen aan moeten leren opeens voor een verrassing zijn komen te staan.

    Ik denk dat ik vooral in de chaos stom op knopjes ga drukken :+ Je kan niet per ongeluk zwaaien ofzo hoop ik? Anders zie ik mijzelf nog aardig vaak mijzelf naar een enemy zwaaien terwijl hij mij neermaait :p
     
  4. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ja, dek je maar alvast in :+. Ga je nu beginnen?
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Character creation... De kwelling is real elke keer weer. Ik neig echt om het lelijkste poppetje ooit te maken, maar dan zit ik wel elke cutscene 'whyyyyy?' te roepen. Zucht :'-(
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik heb m'n gezicht nooit meer gezien. Heb alleen maar outfits met doeken voor m'n mond gehad tot nu toe.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hmm jammer :+ waarom zit er dan zo'n grote character creation in ?
     
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Oh wacht, ik probeer net m'n tophat en dan heb je dus geen doek
     
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja, ik zag die hoed in een stream en daardoor kwam ik op een idee. Abraham the beast Hunter :cool:

    [​IMG]
     
    Daz vindt dit leuk.
  10. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, nice. Welke origin heb je?
     
  11. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die tweede met de meeste points in health :) gonna need that

    Nou mijn oude Lincoln was nog niet opgewassen tegen het eerste monster :mad: ging wel beter dan verwacht though
     
  12. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Ik zit nu op 14GB van de 29GB. En ik kan het spel gelukkig wel spelen. Wel alleen offline, online werkt nog niet.
     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Paar toffe van NeoGAF vandaan

    [​IMG]

    [​IMG]
    [​IMG]
    Een paar wtf voorbeelden...

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Vicill vindt dit leuk.
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Valt eigenlijk best mee dit :) tot aan 2 weerwolven gedaan en zit met meer potions dan ik op maak telkens. Vooral groepen zijn pittig. Een keer niet opletten of teveel lokken en ze staan opeens overal om je heen. Dodgen werkt wel prettig en dat scheelt een hoop.
     
  15. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik denk dat als je nieuw bent het toch nog een stukje lastiger is. Het enige voordeel dat nieuwkomers hebben is dat ze waarschijnlijk erg voorzichtig zijn. Ik merk aan mezelf dat ik af en toe als Rambo overal op in ren. Overigens werkt knopjes rammen in deze game dus totaal niet, dus probeer het maar niet. :+

    Ben zelf nu bij de derde boss aangekomen. Leek vrij simpel, tot hij op het eind nog een trick up its sleeve had. Ik zie meer tegen de weg er naartoe op dan de daadwerkelijke boss battle. Maar denk dat ik er eigenlijk ook wel gewoon klaar mee ben voor vandaag. Morgen weer een dag. :lol:
     
  16. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Er is een shortcut naar de derde boss. Ik heb die vervelende dude in de toren (je weet wel wie ik bedoel) ook dood gemaakt, wat het al helemaal een aangename wandeling maakt.
    Heb nu de derde en vierde boss klaar staan om tegen te vechten en ben al in het volgende gebied aangekomen waar ik ook al een shortcut heb. Ik ben echt helemaal weg van deze game, had niet verwacht dat het me zo zou pakken aangezien ik bij Des en Das niet verder ben gekomen dan net na de capra demon (des boss weet ik niet meer, ook niet ver) wegens het verliezen van interesse. Maar dit ben ik al de hele dag aan het spelen en kan niet wachten morgen weer verder te gaan.
     
  17. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Goddamn wat ga ik vaak dood omdat ik wil blocken met L1 :p had ook geen DeS run moeten doen voordat ik deze kocht hahaha.
    Maar man man man wat is het awesome
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    *wil niet op het werk zijn*
     
    Rienbu vindt dit leuk.
  19. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Ja ken het haha. Gelukkig enorm druk dus mijn dag is zo om. Morgen nog even tot 1500 werken en dan vakantie!! Komt dat even mooi uit ;)
     
  20. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
     

Deel Deze Pagina