wat nou het probleem is en ik ga alleen over het kopieëren van xbox spellen hebben, want als je hem alleen ombouwt is het zogenaamd niet illegaal, maarja.
Diegene die hem ombouwen kopen de spellen dus niet voor het normale bedrag waardoor er dus een tekort kan komen bij de developers van het spel, waardoor hun budget omlaag gaat en waardoor ze meer gaan sjoemelen meej de spellen, slechtere spellen dus als gevolg, hoeft niet maar is wel logisch.
2De gevolg kan zijn dat, wat nu dus het geval is, dat de prijzen van de games omhoog gaan, omdat er te weinig verkocht worden om winstgevend te zijn.
Dit is dus in nadeel van ons legaale gamers die netje de games in de winkel kopen en dus een steentje meedragen aan de ontwikkeling van het gamesbestaan, terwijl diegene die voor bijna (lege dvd/cd ) een spel hebben er dus helemaal niks aan meedragen, nu is het bij de xbox niet zo sterk, maar bij de pc is het al helemaal los gelopen, daarom is een console nog de enige normale betrouwbare winstmarkt voor de developer.
ik vind dit dus zeer jammer en als gamers zoals ons en ik denk dat dat er heel veel van xboxworld sowieso zijn die legaal hun spullen en games kopen voor de xbox een xbox hebben voor de goeie games en dus niet voor slechte games die weinig kosten of juist heel veel.
Ik weet niet of ik het zo goed uitgelegd heb, maar kortom het geval is dus dat de developers te weinig geld krijgen voor hun werk en dus ook niet meer beter hun best doen bij de volgende game als ze weten dat maar weinig mensen de games origneel kopen, terwijl de rest ze vrolijk kopieert.
DIt is dus zeer triest en slecht voor de games-toekomst en dan vind ik het prettig dat er zoiets als een gamecommunity bestaat als xboxworld die je al het advies geeft wat je nodig hebt en er een xbazar is om te ruilen (dit hoeft ook niet duur te zijn!) en dus tegen illegaale biznis is.
sorry als het te langdradig is, maar ik liet me even meeslepen.
maar mensen kopen dus origineel, dat werkt voor iedereen beter en dat is de enige manier om de games op een lagere prijs te krijgen.
Laatst bewerkt: 9 aug 2003