1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Nog 2 uurtjes en wij kunnen weer verder. Laaaaaaaaaaang terug dat een game mij zo geboeit heeft. Vanavond maar eens proberen de eerste boss te slayen... Volgens mij ben ik al aardig in de buurt..
     
  2. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik slof nog wat rond in het eerste gebied. Ya...nog wat central. Al redelijk ver gekomen maar omdat ik nog maar 1 light heb vrijgespeeld schiet het niet echt op. Hoe doen jullie dat? Af en toe terug om te upgraden?
     
  3. Vicill

    Vicill My Bubbles!

    Berichten:
    1.568
    Leuk Bevonden:
    8
    Overleven tot de eerste boss of eerder insight krijgen. ;) Daarna pas progressie boeken.
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Je hebt 1 insight nodig om te kunnen levellen en die krijg je pas na de eerste boss ?
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Een boss zien is 1 insight, een boss doodmaken 3 en een madman's kowledge gebruiken is ook 1. Volgens mij kan je ook insight krijgen door andere spelers te helpen.
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    lol met andere spelers helpen,.... je moet eerst 10 insights sparen en dan naar hunters dream teruggaan, voordat je ook maar kunt coopen 8)
     
  7. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik zeg niet dat je die kan krijgen voor de eerste boss.

    Ben inmiddels lvl 45 en net de vijfde boss doodgemaakt. Ben al veel wapens tegengekomen, maar op de cane na zijn ze allemaal str focussed volgens mij.
     
  8. Dribble

    Dribble Active Member

    Berichten:
    610
    Leuk Bevonden:
    7
    Ik ben zo ongeveer de hele middag bezig geweest, ben nog niet verder gekomen dan het tweede savepoint :') vanavond maar weer verder proberen, hopen dat ik iets verder kan komen dan de eerste 15 min van het spel.
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    FML, er liggen ergens 40k echoes in een grot op zeker 10 minuten lopen bij een lantarn vandaan, maar durf niet meer te gaan proberen :+
     
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahahhaha dit meen je niet :lol: er liggen allemaal doodstenen in de hubwereld. Geweldig dit om te zien. Ze gaan allemaal op hetzelfde punt dood :p
     
  11. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, daar boven de put met de verkoper erin bedoel je? :p
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Vanuit dat huis naar die put ja :p
     
  13. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Oef valt tegen zeg met hoe "makkelijk" dit is.
    Word behoorlijk verkracht door sommige enemy, s
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik snap geen reet van deze game. Ik ga na een half uur spelen dood en ben weer terug bij zo een spawn point. Nu moet ik weer dat stuk opnieuw spelen. Wanneer kom ik bij een nieuw spawn point ding
     
    WorkingTitle, HanTheMan, Rienbu en 2 anderen vinden dit leuk.
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Na de baas :+ Wat wel handig is om te weten is dat er (tot nu toe) voor elke baas wel een shortcut te vinden is terug naar je lantarn, welke je dan uiteraard ook de andere kant op kan gebruiken.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    OK. Moet er denk ik even inkomen. Combat begin ik wel door te krijgen. Alleen soms word ik onverwachts besprongen
     
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Hehe, dat blijf je houden. Ik ben inmiddels zo voorzichtig dat ik elke hoek check, ookal is het vrijwel zeker dat er niemand staat.
     
  18. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    voor de 1e baas heb je een aantal shortcuts...
    Als je bij de brug bent bij die 2 kut wolven, kun je net voorbij die wolven links en rechts van die brug af,.... links is een trap als je daar ff kijkt open je een shortcut naar de baas op de brug,...
    ga vanavond ook de eerste baas proberen, de 1e 2 keer dat ik hem geprobeerd heb heb ik niet overleeft,... als fanatieke ds speler heb ik nog wel wat moeite zo zonder schild O-)

    ook een tip,... je kunt voorbij veel vijanden rennen als je naar een bepaald stuk heen wilt....

    als mensen meer tips hebben over bepaalde gebieden ik hoor ze graag,....
    zonder tips en tricks dit soort games uitspelen vind ik niet te doen.....
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Die brug bij die wolven ging ik net dood ja. Vloekeb
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Als jij laat weten over welk gebied je tips wil hebben, dan zal ik kijken wat ik je kan vertellen. Ben nu bijna bij 6e boss op lvl 50 ofzo. M'n playtime klopt niet meer doordat ik hem de eerste nacht aan heb laten staan om de rest van de game te downloaden, maar ik ben bang dat ik rond de 17 uur zit :+
     

Deel Deze Pagina