1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    17 uur al....wtf?!?
     
  2. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, ja, ben zwaar hooked. Heb hem sinds US release van psn, combineer dat met geen colleges, matig weer en opstaan en slapen gaan met de game en je zit er op voor je er erg in hebt.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja pest pleuris zooi man. Gisteren haalde ik die wolfjes zonder probleem neer, maar ik moest echt pitten. Helemaal terug naar de hubwereld gegaan en dacht nou kan ik wel verder.. Mooi niet. Nu 2 keer dom doodgegaan daar en dan moet je weer dat stuk overnieuw.

    [​IMG]
     
  4. ExquisiteSteez

    ExquisiteSteez Active Member

    Berichten:
    3.198
    Leuk Bevonden:
    909
    Gad Damnn dit is asswhoopin 101.

    Heb in totaal 3 uurtjes gespeeld en kom ook niet verder dan de 1e check point.

    Kan je trouwens op start klikken ? Net ook meegemaakt dat ik op start klikte en naar de wc ging. Kwam ik terug werd ik geraped door een groep enemies.

    Normaal gesproken kan ik me snel gaan irriteren als ik vaak dood ga of als iets me na veel proberen nog steeds niet wil lukken. Maar bij Bloodborne heb ik dat nog geen moment gehad.

    Op de één of andere manier wil je het toch blijven spelen (hoe vaak je ook dood gaat).

    Nu maar hopen dat ik snel een 2e checkpoint tegenkom. :eek:
     
    being-xboxed vindt dit leuk.
  5. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Welke wapens hebben jullie gekozen? Ik ben voor de Cleaver en het Hunter Pistol gegaan.
     
  6. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik ben voor Cane en Blunderbuss gegaan, maar heb de blunderbuss vrij snel ingewisseld voor het pistool aangezien je van de aoe toch weinig gebruik maakt en de range wel erg fijn is. De Cane heb ik nog steeds (+6), want ik ben nog geen andere skill units tegen gekomen, alleen maar strength, beetje jammer.

    Nee, je kan de game niet op pauze zetten, je kan wel ergens gaan staan waar je alle enemies al gehad hebt en geen patrols komen, dan kan er weinig gebeuren.
     
  7. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Wel vervelend dat je niet standaard met 20 health vials begint. Net een tijd die dingen farmen. 3 x Cleric Beast proberen en zit nog maar op 15. Doe ik hem nu en gebruik ze heb ik niks en kan ik weer eerst 20 van die dingen gaan zoeken door middel van enemies killen. En dat terwijl er steeds minder droppen in hetzelfde gebied.
     
    WorkingTitle en Kevf vinden dit leuk.
  8. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Jup, dat vond ik ook irritant in het begin. Iets verder kom je wat plekken tegen om vials te farmen van enemies die ze altijd droppen.

    Haha @Servantes check het begin van dit filmpje:

    Ik snap nu waar je vast zat. Echt net 20 stappen voor de shortcut.
     
    Servantes vindt dit leuk.
  9. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    klinkt heel bekend speel zelf met de zweepstok(blijft toch geinig dat nederlands in deze game) met dit wapen kom redelijk ver maar tegen die 2 wolven maak ik geen schijn van kans met dit wapen en heb de blunderbuss maar die vind ik niet zo fijn
     
  10. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Heb ook de blunderbuss, hoe kan je switchen naar pistool? Bij de merchant in de dreamworld? De wolven hoef je niet per se te verslaan. Je kan aan de andere kant van de brug ook naar beneden. Daar heb ik zeker nog een half uur lopen struinen, maar geen shortcut en of light gevonden dus weer terug naar checkpoint 1 toen ik dood ding :+
     
  11. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Werkt bij jullie het online onderdeel? Als ik kies voor online wordt ik op offline gezet en staat er dat de game nog niet helemaal geïnstalleerd is. Ik heb de game digitaal gekocht en kon hem vannacht gewoon spelen, maar deze melding blijft gegeven worden. Weet iemand er iets van?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je kan gewoon spelen terwijl de rest van dr game installeert, maar niet online. Je krijgt het bericht zelfs nog. Wat is daar niet duidelijk aan?

    Als je op de bloodborne tile op het dashboard staat, kan je via> options button naar information en dan zie hoever de volledige download is.
     
  13. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Die wolven moet je laten voor wat het is. Later kom je aan de andere kant van die brug de wolven weer tegen en kan je ze lokken naar een huisje waar je in kan. Door de deur kunnen ze niet maar blijven je wel aan vallen. Hier kan je ze makkelijk killen en droppen geloof ik elk 330 blood echoes. Ga er voorbij en zoek de shortcut bij je eerste lamp.
     
  14. iRoy

    iRoy Held op sokken

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik was de game ook al een tijdje aan het spelen, maar aangezien ik hem vannacht al gestart had en hij werkte vanmiddag nog niet online vroeg ik me af of er misschien iets met de servers of iets dergelijks was. Ik kon ook nergens vinden hoever de download was, maar dankzij je tip zie ik nu dat ik inderdaad nog een groot deel van de download mis... Een beetje vreemd, maar dat verklaart waarom hij niet werkt! Bedankt!
     
  15. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Father Casgoine is ook een bitch en na 5 keer ook niet gelukt vannacht haha. Dacht gister sowieso dat hin boss 1 was. Het gebied naar die twee ken ik nu wel aardig goed en kill er goed op los om vials en echoes te farmen. Nu die 2 bitches nog.

    En dan is dit nog maar het begin
     
  16. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Aah, je dacht al dat ie klaar was. Ja dat staat nogal weggestopt op de ps4 vind ik. Zodra die klaar is, kan online wel gewoon :)
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Nou... door de geweldige tip dat je langs die wolven kan rennen, ben ik nu al mijn echoes kwijt :'-( Die shit komt gewoon achter je aan rennen alsof het niks is
     
  18. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik was net doodgegaan en heb 40k echoes achter gelaten. Sta nu op de plek waar ik dood was gegaan, maar zie die vlek nergens en ook geen enemies met opschijnende ogen. Kan het zijn dat je echoes gewoon weg zijn als je terug gaat naar die huntersgedoe met de winkel enzo?
     
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij ben je het dan kwijt ja aangezien de wereld reset.
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Probeer het zo wel eens met een paar souls opzak ipv de 20k die ik weer heb.
     

Deel Deze Pagina