1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Killamonkey

    Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.647
    Leuk Bevonden:
    4.760
    Heerlijk om te lezen dit. Sounds like DS all over again :+ Maar eens gaan sparen voor een PS4 want dit kan ik niet missen als FS fan... Jammer dat het leven zo duur is ;)
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Moet echt gaan leren parry'en met die blunderbuss.

    Merk dat ik het veels te weinig gebruik, en de timing vd parry ook nog niet ondekt heb.
     
  3. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hahaha ik heb echt precies hetzelfde. Leg nog te vaak het loodje omdat ik niet gebruik maak van mijn gun.
    Zit nog steeds met de controls van DeS in mijn hoofd
     
  4. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik dacht dat jij al een ps4 had joh :eek:! Snel kopen dan
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Voor de mensen die nog met het begin worstelen: zo is het spel ook bedoeld. Het is vooral bruut wanneer dit je eerste Souls game is. Maar naarmate je de game meer speelt leer je steeds beter aanvals patterns herkennen. Waarschijnlijk speel je ook wat rustiger, waardoor je minder fouten maakt. Wanneer je nog niet al te ver bent: start eens met een nieuw karakter. Je zult nu al een verschil merken t.o.v. de eerste keer dat je in het start gebied speelde.

    EDIT: gisteren ook een stuk gespeeld. Is het de bedoeling dat je bij de eerste tegenstander dood gaat, of kun je ook op een andere manier aan jouw eerste wapens komen? Het ging me best wel lang goed af, maar die vuisten doen zo weinig damage... Verder heeft de game best wel een Resi4 vibe in het begin, met al die villagers met pitchforks en fakkels. Verwacht bijna eentje zijn hoofd te zien ontploffen. ;)
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Ik had hem bijna te pakken met alleen mijn vuisten :+

    Het is idd een kwestie van rustig spelen. Veel tegenstanders zijn ontzettend traag, dus locken en sidesteppen is het ding om te doen. Het is alleen zo verleidelijk om alsnog te gaan hakken.

    Straks weer verder ben 1 lamp verder en 1 shortcut. Aantal uren gespeeld: 3,5 oid.

    Overigens krijg je een erg vet filmpje te zien als je het introscherm laat staan.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Het is ook een lwestie van weten wat er komen gaan, die nieuwe gebieden zijn vooral lastig omdat er overal enemies kunnen zijn en ook nieuwe met nieuwe moves. Dat vind ik juist wel iets moois :) en sinds mij gisteren is uitgelegd van shortcuts, is het spel ook een stuk prettiger geworden.
     
  8. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Door omstandigheden niet kunnen spelen gister dus ik ga zo los. Zal later vandaag mijn impressie posten. :)
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Haha, inderdaad. Toen ik in het begin met die villagers aan het vechten was zat ik ook constant tegen mezelf te lullen: ¡Mátalo! en ¡Allí está!
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  10. Davey666

    Davey666 Dislocated Boy

    Berichten:
    4.611
    Leuk Bevonden:
    80
    Is wel echt een gruwelijk vette game. Gisteren toen ik nog net begonnen was, had ik echt zoiets van: hoe kom ik ooit langs die menigte van enemies. En een paar uur later de shortcut gevonden en ging steeds beter. En toen had ik de Cleric Beast bijna de eerste keer neer. Echt nog minder dan een kwart over. Maar kan nu wel eindelijk levelen.
     
  11. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    nog een tip voor de eerste boss die op de brug..
    je kunt aan de kant van zijn kleine arm het best blijven, doet het minst schade !!
     
  12. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Cool. Tof dit soort kleine dingen
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Heerlijke game, greatness finally arrived.

    Zag dat ze het hoesje ook dubbelzijdig hebben gedrukt :+
     
  14. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Gisteren ook 3 uur gespeeld en net zoals velen hier nog aan het begin.
    Speelde eerst met Gun en Cane maar ben opnieuw begonnen met Blunderbus en de SawCleaver.
    Met dat pistool lukte me het niet om die Hooded dude neer te krijgen maar met de blunderbus kon ik ineens midden in zijn attack schieten en had ik em binnen een paar slagen dood.. :eek: ! kon dat met het pistool ook?
     
  15. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ja. Als je op het juiste moment schiet, bij wijze van een parry, dan stagger je de enemy (je hoort dan hetzelfde geluid als bij een charged attack volgens mij) en als je hem dan aanvalt dan crit je hem (aparte animatie krijg je dan ook), waarbij ze meestal in een keer dood zijn. Ik krijg het nog niet echt zo goed voor elkaar dat het een vaste strat wordt, maar het blijft wel tof om te doen. Heb best vaak dat ik niet op het juiste moment schiet, of dat hij mijn crit niet pakt om de een of andere reden.

    Katanaaaa:
    [​IMG]
    All hail the Queen:
    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  16. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.443
    Leuk Bevonden:
    3.415
    Dit is inderdaad een goede tip. Zal ongetwijfeld ook gelden voor de andere bosses.
     
  17. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Heb hem omgedraaid idd. Met de stad op de achtergrond ziet er vet uit. Ook dat de zijkant en achterkant donker is in de plaats van licht past beter bij deze game.
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Dope. Vond dat witte met zwarte letters op de zijkant al ongeïnspireerd
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Begin al redelijk in de game te worden, vanmorgen een nieuw mannetje aangemaakt en daar dan eindelijk mijn eerste boss gezien en in een keer verslagen, het ging nog wel redelijk!

    Nu bij de 2de Boss.
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Dat doe je netjes, in een keer!
     

Deel Deze Pagina