Illegale shit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxdennis, 9 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xboxdennis

xboxdennis 1337 XBW Member

Leuk Bevonden:
    0
    @ robberto --> Volledig mee eens :D

@ biscuitke --> (enne xboxdennis, ook al gooi je hem er na 5 minuten af, je hebt het nog steeds gestolen; als jij een snoepje bij Jamin gapt, en je schijt het er na 10 minuten uit heb je het nog steeds gestolen)

euhm het was tog zo dat als je het binnen 24 eraf gooit het wel mag of ben ik nu gek?? Je vergelijking vindt ik trouwens wel grappig 8)8)

Maar goed ik snap wat je bedoelt :)

Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  2. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is de grootste onzin!!! Dan brand je het op cd, gooi je het elke avond in het bos. En dan ga je er elke morgen weer naartoe. En als iemand komt controleren zeg je, ja die heb ik in het bos gevonden.

Whhahahah!!! Das echt niet waar hoor!

3. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    noem het maar stelen maar ik lig daar niet wakker van
    whatever works for you works for you man..
    als je games wilt kopen ...fine
    als je games wilt downloaden ...fine

4. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Dat snap ik ook wel, maar ik ging er dan ook vanuit dat ik het niet op een CD zou zetten.

Ik dacht dat ik dat ergens had gelezen dat als he het binnen 24 uur van je HD gooit en het NIET op cd zet dat het dan wel mag, maar ik weet het nu ook niet meer zeker :p :p :p

5. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    Dus als heel de economie instort als er een teveel komt aan mensen zoals jou zou het je niet uitmaken?!?! :confused: :confused:

Ik weet natuurlijk niet of jij alles illegaal doet maar je zegt in ieder geval dat het je niet uitmaakt.......

6. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    de economie stort niet in omdat mensen games kopieren want dan was de economie allang ingestort ...en trouwens.. de overheid zijn ook een stel thugs
    voorbeeld: ze veranderen een F in een € en alles wordt ineens duurder
    klaag daar liever over

7. robberto

robberto !!!!!!Halo 2!!!!!!!

Leuk Bevonden:
    0
    precies das dus prezies waar het omgaat, als nou iedereen dit gaat doen, dan komen er geen spellen meer uit! dan verdienen de makers van de games er niks aan, das meej muziek ook, maar bij muziek is het zo dat als je de mp3 download van een artiest en je vind het wel goeie muziek, dan kopen veel fans het album!

8. stefsybo

stefsybo Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja je hebt gelijk, je mag mp3'tjes downloaden, maar dan moet je ze binnen 24 uur verwijderen of de cd gekocht hebben.

9. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    dat doet de overheid niet slimmerd dat doen de mensen zelf, als jij horeca bedrijf heb en je wilt makkelijk geld hebben en de rest doet het ook dan doe je het gewoon veranderen, de overheid kan daarbij zeer moeilijk ingrijpen, want iedere horeca gelegeheid deed het, snap je

10. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    waarom ben je dan overheid? om alles in de gaten te houden toch
    en die euro was niet het idee van de horeca of wel

11. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    DiaLogical er zijn altijd nog mensen die WEL dingen LEGAAL doen, zoals de meeste hier, dus daarom stort de economie nog niet in (met die economie bedoel ik dan uiteraard wel de games economie.......)

12. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    ja en nee, de overheid is er om te controleren, vrije markt economie, de overheid beslist niks dat doen wij, ze kunnen begeleiden niet corrigeren, ja doormiddel van wetten en subsidies, maar zie jij al een wet die zegt dat een drankje niet meer mag kosten dan dat of een ander consumptie middel, dan is het geen vrije markt economie meer.

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    dus zolang niet iedereen het doet maak ik me niet druk om de mensen die het wel doen
    ik koop zelf trouwens ook al mn games...maar als ik een dvd wil hebben die nog in de bios draait dan koop ik die ook gewoon

14. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    en dit is dus hetzelfde met games kopieren, ze kunnen het niet controleren of verbieden, maar het mag niet

15. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    wat doet opta dan bij de kpn? ze bepalen daar toch ook de tarieven

16. robberto

Leuk Bevonden:
    0
    daar heb je wel gelijk in, meej dvd's die je heel graag wilt, maar omdat hij eerst uitgekeken moet zijj in de bios en dus pas 3 maanden na release te koop is, wil je nog wel eens een dvd kopen zoals jij het noemt voordat hij uit is, had ik ook bij matrix reloaded, maar ik wacht daar nu meej tot de trilogie te koop is.

17. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    beetje hypocriet vind je niet..dus in het ene geval keur je het goed en in het ander geval keur je het af

ik was er

18. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Dus omdat iemand anders het doet mag het opeens wel. :{

Waar doel je op?

19. MarcE

MarcE Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jongens een beter xboxgames beleid begint bij jezelf. als iedereen nou eens zelf is ging stoppen met illegale shit kan het vanzelf weer beter worden.

Mp3 bestanden, divx films, pc games, al deze dingen zijn niet meer te redden. Heel veel mensen zijn gierig en kopen dus geen cd maar gaan naar bijv. bol.com (geen reclame) en kijken daar welke nummers er zijn en zetten die op hun harddisk. Die mensen hebben het dus niet door dat er uiteindelijk dan muzikanten mee stoppen en hebben dus zichzelf ermee.

LATEN WE DUS ALSJEBLIEFT BEGINNEN BIJ ONSZELF EN HIERBIJ BELOVEN NOOIT XBOXSTUFF ILLEGAAL TE KOPEN.

20. xboxdennis

Leuk Bevonden:
    0
    _O_ _O_ _O_ HALLELUJAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA HEIL MARCE _O_ _O_ _O_

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina