Dat komt volgens mij puur door de godse lage populatie spelers. De meeste mensen spelen nu nog H2A of team slayer en daar zoek ik dan maar gewoon in. H2A is in een prima staat nu, maar die gast van die video (ruim een uur) heeft helemaal gelijk. De meeste mensen weten niet van de fix of boeit het geen reet en de game is over een maand of 3-4 dood. Gisteren overigens eindelijk weer eens een potje of wat gedraaid waarin ik bijna altijd de juiste keuze maak. De keren dat ik dit potje de verkeerde keuze maakte was ik dan wel gelijk dood http://xboxclips.com/assaultpr0/92b1c79d-f9a8-4edb-8050-32339ced5963
tja, voor mij is dit de enigste game die telt voor de one (en voor het gamen an sich naast H3 op de 360). Dat ik dan frustratie blijf spuien gezien de game nog steeds niet in een "launch worthy" staat raakt lijkt me niet zo vreemd. ik ben niet zo thuis in de game wereld naast halo. misschien is het een normaal fenomeen, maar ik kan er met mijn hoofd gewoon echt niet bij wat er geflikt wordt met/ rondom de MCC.
Even een bump. Heb de code voor deze game gehad van een vriend van mij. Geredeemed en gister om kwart voor 6 aangezet. Ik heb een 120mbit download en 12mbit upload. Om kwart over 10 toen was hij op 44%.... wtf? Connectie test op mijn Xbox One komt uit op 118mbit download. Staat nu op pauze en vanavond zet ik hem weer aan. Maar dit hoort toch geen 6 uur of langer te gaan duren? Hij is dik 3 en half uur bezig geweest voor 44%.
Bij mij duurde het ook lang... of het normaal is weet ik niet. Iemand nog tips voor Truth & Reconciliation op Legendary? Zit in het schip en wordt nu zo hard gesloopt door een Elite met een Needler in een héél smal gangetje. Zo fucking frustrerend.
Voor de mensen die dit lezen... Ik ben helemaal gek van halo maar ik mis vrienden op xbox die het spel willen spelen. Het spel is veel gezelliger om met andere nederlanders te spelen. Ik ontmoet graag andere halo spelers. Als je dit spel speelt zou ik het leuk vinden als je mij toevoegd. Mijn gamertag is "Sjasb0" laatste letter is een nul
Als de MS server met een langzamere snelheid de bestanden naar jou toe upload is jouw snelheid niet meer relevant. Alsof je met een eend de snelweg op gaat, je mag er wel 120 maar dat ding wil maar 60.
Load balancing is soms echt troep bij MS. De ene keer gaat mijn download op de volle 120Mbit, en dan rond de 65% beslist hij ineens dat die server 'te druk' is en mag ik mijn download hervatten met 8Mbit.
The next time you log into Halo: The Master Chief Collection, you will be prompted to download the latest content update, which focuses on ranking, matchmaking penalties, stability, as well as game-specific improvements for each title. Below, you’ll find a summary of what is included in today’s update: RANKING Made a variety of improvements to ranking consistency and penalties. Resolved an issue that could cause a player to rank down excessively, such as dropping multiple levels after a loss. Resolved an issue that caused a player’s rank to appear incorrectly. Based on these improvements and updates, we’ll be resetting ranking for Halo 2: Anniversary, and separately, will begin to roll out ranks to additional playlists soon (we’re aiming for the next day or so), starting with the addition of ranking to the Team Slayer and Halo Championship Series playlists. We’ll be actively monitoring the ranking system across these playlists over the next few days to ensure that everything is working properly before adding ranks to additional playlists. QUITTING & BETRAYALS Added new quit and betrayal penalties to matchmaking: In ranked playlists, quitting a match is now treated the same as a loss. Quitting is defined as exiting the game in any fashion. If you quit a match, your ranking will be impacted, and this may result in dropping a level. All quits and betrayals are being tracked automatically, and action is being taken against offending players who commit these offenses more than what is considered normal behavior. HALO: CE Resolved an issue that was causing off-host players to deal more damage than the host in peer-to-peer custom games. Updated Derelict to include the Rocket Launcher when selecting the “Classic” weapon set. Made improvements to vehicle weapon accuracy. Resolved an issue that caused incorrect bullet and grenade collision with an invisible object on the map Derelict. Update the “Boxer” controller layout by switching the “switch grenade” and “throw grenade” buttons. HALO 2 CLASSIC Resolved a hitbox issue where shooting an enemy’s weapon from the front would not cause damage. Corrected the matchmaking Team Ball respawn modifier from “Inheritance” to “None.” HALO 3 Updated Halo 3 Forge to include editing for all game types. Made significant improvements to Halo 3 audio, specifically in regards to weapon fire and sound effects. Made improvements to Halo 3 multiplayer networking stability. Made improvements to Halo 3’s controller “deadzones.” Resolved issues that were causing Halo 3 multiplayer stats to not track correctly. Resolved lighting and shading issues occurring on the “Sandbox” multiplayer map. Resolved an issue where the “Begins with a Single Step” achievement did not unlock correctly. Resolved an issue where the Golf Club object did not appear correctly in Forge. HALO 4 Resolved an issue where Primary Weapons could display in the Secondary Weapon slot after removing the Firepower Tactical Package. PARTIES Made improvements to voice chat consistency, specifically in team-based matchmaking games. Resolved an issue where a player may not hear another player via voice chat after completing a game. Improved party functionality, specifically in regards to game invites and joinable states. Increased the speed at which the roster populates with Xbox Live friends after completing a game. Resolved an issue where players could get stuck on the “Leaving Matchmaking” screen for longer than usual. Resolved an issue where players were unable to join immediately after becoming Xbox Live friends. ACHIEVEMENTS Resolved an issue that caused "The Guardians Are Coming" achievement to not unlock correctly. Resolved issues that caused complications with Spartan Ops achievements unlocking. UI, STABILITY & MISC. Made a variety of improvements to UI throughout the title, specifically in regards to notification messages and stability. Improved Playlist and Campaign Career Stats tracking for Halo 2, Halo 3 & Halo 4. Made a variety of significant improvements to stability throughout the title. Additionally, we’re excited about the progress of the Relic multiplayer map remake and the Campaign for Halo 3: ODST, both of which are on track to release within Halo: The Master Chief Collection next month with our next content update. Look for more details next month, including the final map name for the Relic remake, release date and more. To hold you over, here’s a few brand new screenshots, complete with desktop wallpaper links: 1920x1080 - 1280x720 - 1024x768 1920x1080 - 1280x720 - 1024x768 1920x1080 - 1280x720 - 1024x768
29 mei dus! 8.1 GB https://store.xbox.com/en-US/Xbox-One/DLC/Halo-3-ODST/86c6765b-0a5f-49bf-8a7e-fa700c95a46b