1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] F1 2015

Discussie in 'Games' gestart door Maver21, 26 mrt 2015.

  1. Maver21

    Maver21 *PS4-BOX-one*

    Berichten:
    3.253
    Leuk Bevonden:
    20
    Het grote woord is eruit, Juni 2015 komt het spel uit op Playstation 4, Xbox One en PC

    Het zat Max Verstappen allemaal niet mee tijdens zijn Formule 1-debuut, maar in juni kun jij een poging wagen, die hopelijk zonder opgeblazen motor verloopt. Dan verschijnt namelijk F1 2015 – de officiële game voor de 2015 FIA Formula One World Championship – op PlayStation 4, Xbox One en PC.

    F1 2015 draait op een geheel nieuwe versie van de EGO engine. Behalve de grafische verbeteringen zal het rijden in de auto’s ook veel realistischer aanvoelen volgens ontwikkelaar Codemasters. Zo’n twintig verbeteringen zijn daarin doorgevoerd, zoals in de aerodynamica, vering, koppeling, banden en ook het nieuwe force feedback systeem voor betere beheersing van je voertuig op de tracks.

    De hele presentatie van de game zal er ook realistischer uit gaan zien, als het ware alsof je live het Formule 1-avontuur van bijvoorbeeld Max Verstappen zit te bekijken tijdens TV uitzending. Dat hele nieuwe live uitzending gevoel zal je te zien krijgen tijdens de Championship Season mode, de Pro Season mode en ook tijdens een Quick Race en in de multiplayer.

    De voice recognition-technologie van Xbox One en PlayStation 4 kan gebruikt worden om met je engineer te communiceren. Zo kan je via bepaalde voice commands race info opvragen, vragen hoe het weer erbij staat, je banden laten verwisselen indien nodig en nog veel meer. Op veler verzoek zijn de auto’s, coureurs en tracks van de F1 uit 2014 ook toegevoegd als bonus content.

    Terwijl het Formule 1-seizoen nog druk aan de gang is, werkt Codemasters ondertussen verder aan de nieuwe autos en coureurs van F1 2015, zodat jij deze zomer ook van start kan gaan met je Formule 1-avontuur.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
  2. Robinsky009

    Robinsky009 Active Member

    Berichten:
    564
    Leuk Bevonden:
    7
    ben benieuwd 2012 was de beste tot nu toe speelde erg lekker en vele online uren opzitten op 2011 2012 2013 met vriend alleen maar co-up kampioenschap. erg veel fun aan gehad.
    2014 overgeslagen, maar wacht stiekem wel op deze ook vanwege max.
     
  3. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Alleen F1 2010 en 2011 gespeeld.
    Door de weinig boeiende veranderingen en in mijn ogen te late release dates was ik er snel klaar mee.

    Deze ga ik absoluut weer spelen.
    Next gen en 60 fps (lijkt me wel).
     
  4. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Komt waarschijnlijk eerder uit dan Project Cars. Laatste die ik gekocht heb was ook 2012 ofzo. Daarna was het volgens mij ook niet top meer ofzo.
     
  5. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Vind het wel te plastic en glimmend uit zien om heel eerlijk te zijn.

    Vraag me of er mensen zijn die de bonus content kunnen waarderen.
    Waarom zou 2014 willen spelen als je 2015 hebt? (op de een enkele track na)

    Het is rouwens de current gen waar de game op uit komt en niet de next gen ;)
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  6. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Oeeehh deze kan mooi gaan worden. Ben benieuwd :p
     
  7. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vraag me het af of het 60fps wordt. Graphics verkoopt meer bij zulke games. Zie ze het zo nog op 30 zetten.
     
  8. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Framerate en resolutie willen ze nog niks over loslaten dus het ligt er een beetje aan hoe de optimalisatie gaat de laatste paar maanden.
     
  9. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Matige graphics...
     
  10. ExoSkeleton

    ExoSkeleton Active Member

    Berichten:
    974
    Leuk Bevonden:
    16
    Hoop dat ze co-op seasons flink uitbreiden. Vind ik de leukste game mode. Zou graag zien dat het mogelijk is om met meer dan 2 personen te spelen. En ook in verschillende teams kunt zitten.
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    En aub niet weer Jasses Marinade als testcircuit. 8)
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  13. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    60fps dus, dat is wel beter! 1080p voor de PS4.
    Screens zien er wel degelijk uit, heb wel weer zin in een Formule 1 game.


    edit
    Codemasters' F1 2015, the studio's debut on the current generation of consoles, will be shooting for 60fps on both the Xbox One and PlayStation 4, with Sony's console getting the 1080p treatment while Microsoft's gets 900p.

    "On console we've had it very, very close to 60fps, certainly on PS4," F1 2015's game designer Steven Embling told Eurogamer. "Everyone at the studio is doing a fantastic with the optimisation, and we're in the final couple of months before release where there's a big push that we hit that 60fps, and that's the plan."
     
  14. Sn4rf

    Sn4rf Active Member

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe verwachten jullie dat F1 2015 geplaatst moet worden op de schaal van arcade racer tot sim?

    Mijn favoriete race game is GRID 1, Forza is mij net wat te veel sim en Need for Speed veels te veel arcade.

    Nog aanraders qua race games op de XONE die vergelijkbaar zijn met GRID?
     
  15. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    627
    Forza Horizon qua rijgedrag.
     
  16. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
    Ik denk dat het tussen Forza Horizon en Forza 5 in zal liggen. Je kan het zelf uiteraard ook wat meer uitdagender/sim maken door assists uit te zetten of de 'Pro Season' mode te gaan spelen.
     
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Assists hebben eigenlijk niks met sim te maken aangezien onze Ford Focus hier thuis heeft ook ABS en Traction Control terwijl dat het in het echt niet arcade maakt. :p Vind dus eigenlijk dat je een F1 game (elke game eigenlijk) zonder assists moet zien als de basis en die assists de game makkelijker maken (dus niet adersom zoals het altijd is volgens de devs).

    F1 2015 heeft op 20 vlakken in de physics verbeteringen gekregen dus wat betreft de handling valt nog niet goed te zien hoe het vergelijkt qua realisme.
     
    Divimus vindt dit leuk.
  18. s4nd3r

    s4nd3r Active Member

    Berichten:
    932
    Leuk Bevonden:
    152
    Game is uitgesteld naar juli.

     
  19. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Ben nog druk zat met PC dus de uitstel komt wel goed uit.
    Vind de graphics wel een plastik look hebben.
     
  20. RemcoM

    RemcoM Ash and molten glass like Eyjafjallajökull

    Berichten:
    4.278
    Leuk Bevonden:
    2.030
     
    Alexknl en Olijke Poffer vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina