Crazy taxi 3 scores!

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sen, 9 aug 2003.

1. Sen

Sen Active Member Hoofdredacteur

Leuk Bevonden:
    378
    IK ben echt een fan van Crazy taxi 3, het is zonder twijfel 1 van mijn meest gespeelde xbox games(heb er 22). IK probeer steeds mijn highscores te beaten, maar het zou nog toffer zijn al posten jullie ook wat scores.
    Try to beat this:

West coast: 47.290,11
    41.478,31
    37.705,18
    Glitter Oasis: 27.281,52
    Small Apple: 9.730,16

Ik heb mijn beste 3 scores bij west coast gezet omdat dat veruit mijn lievelingsmap is. Small apple lukt me nog voor geen meter wat je aan mijn score kan zien....
    Ik hoop dat jullie de moeite nemen ook wat scores te posten!

2. dj_raoul

dj_raoul X-Box Racer

Leuk Bevonden:
    0
    Pfff echt hoog man! Ik heb alleen CT1 gespeeld en daarop kwam ik niet verder dan 15.000 ofzo...

3. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Heb zelf ook wel Crazy taxi 1&2, maar daar kom ik iets minder hoog dacht ik. Iets van 30.000 dacht ik....

4. Segata Sanshiro

Segata Sanshiro mr. Sega Saturn

Leuk Bevonden:
    0
    Dreamcast versie van Crazy Taxi (1) had ik een score van 80.000+. Arcade level natuurlijk.

5. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Cool, heb je daar een secret voor of ook gewoon oefenen? Dat doe ik namelijk gewoon, practise, practise, practise....

6. live4xbox

live4xbox EmexUnliesjt

Leuk Bevonden:
    0
    wow das egt hoog.....hoe hard ik het ook probeer die vent blijft maaar zeggen van:

GAME OVER, was that your best???

best iritant:p

maarja t is wel een tof spelletje......:)

7. Segata Sanshiro

Leuk Bevonden:
    0
    Veel driften enzo. Het is ook handig om tegen het verkeer in te rijden en dan net tussen 2 auto's (of meer) rijden en natuurlijk niets raken, zo krijg je een hoge combo en daar krijg je weer meer $$$ voor.
    Ook moet je de rode en groene mensen een beetje opsparen. Die zul je later ook nodig hebben. Ik kwam eerst niet hoger dan 60.000. Maar als je ze opspaart kom je overal. Ook moet je een beetje balans houden. Niet allemaal pasagiers van 1 plek halen, anders hang je later.

Laatst bewerkt: 10 aug 2003
  8. Sen

Leuk Bevonden:
    378
    Ja dat weet ik, dan hang je. Maar vooral in Crazy taxi 3 is het erg moeilijk te voorspellen waar de pasagiers heenwillen, dus ga je soms per ongeluk de hele tijd naar de zelfde plek. Pioz park bijvoorbeeld, daar verlies je altijd veel tijd...

9. Segata Sanshiro

Leuk Bevonden:
    0
    Zal best. Ik heb alleen CT 1 en 2 op de Dreamcast :-/

Deel Deze Pagina