1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Grand Theft Auto V [Deel XII]

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 26 sep 2013.

  1. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Je moet echt afspreken om serieus de heists te doorlopen. Gister ook weer een random gestart en gasten rijden je gewoon dood omdat ze eerder op plaats delict moeten zijn... zo irritant.

    Bij deze: wie wil er vanavond Heists doen online? Ik kan vanaf 18.00 uur. Heb niks gepland vanavond dus hoor het wel hoelaat jullie kunnen.
     
  2. xboxlol

    xboxlol Active Member

    Berichten:
    1.651
    Leuk Bevonden:
    40
  3. egelhunter

    egelhunter It's all in the game

    Berichten:
    1.842
    Leuk Bevonden:
    49
    Mij niks opgevallen. Schademodellen zijn toch echt hetzelfde.
     
  4. susanne

    susanne Active Member

    Berichten:
    186
    Leuk Bevonden:
    1
    vanaf welk level kan ik heist spelen heb al een eigen appartement.
     
  5. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    14 geloof ik.

    En heb je ook een high end appartment (begint vanaf 200k)?
     
  6. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Dus jij hebt na een uur in game nog steeds auto's die compleet vervormen? Want zodra ik na het inloggen uit mijn eerste auto stap (SP of MP) is alle vervormingschade compleet verdwenen, bij vele andere mensen ook. Voor de info, plaatwerk dat er af valt of krassen is niet wat we bedoelen, dat werkt wel.

    Persoonlijk baal ik er van dat het niet goed werkt, het schade model is toch een van de leukere dingen tijdens het cruisen :+.

    @susanne Vanaf level 12 kun je ze zelf starten. Joinen kan altijd. Je hebt idd een High End appartement nodig om zelf te starten.
     
  7. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    NeoGAF gaat er ook helemaal op los nu

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1017733

    Allerlei effecten weg zeggen ze en je kunt duidelijk meer pop-in zien in die video, en dat klopt wel. Heb zelf gisteren niks gemerkt toen ik iemand even hielp met een Heist, maar ik was er dan ook niet op aan het letten. Heb zelf nooit last van de framerate gehad, maar dat lijkt dus nu wel de reden van deze update, soepelere framerate ten koste van wat dingen.
     
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Wilde net zeggen. Zullen ze wel gedaan hebben mbt tot de frames. Die waren oke. Maar niet optimaal toch?
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is wel zo inderdaad. Het liep niet constant locked 30fps, maar ik had er geen probleem mee. Ik heb de video bekeken en moet eerlijk zeggen, als ik die reacties op NeoGAF niet had gelezen, dan waren die dingen mij wellicht niet eens opgevallen. Behalve die pop-in dan, das eigenlijk niet te missen. Oh en de autoschade is natuurlijk wel echt raar en jammer.
     
  10. Excess-Denied

    Excess-Denied ----------- XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.644
    Leuk Bevonden:
    169
    Slecht hoor dat de framerate op de Xbox One en PS4 nog steeds niet top is en dit is nog wel een opgepoetste old gen game. Geen enkel goed excuus zou ik daarvoor kunnen verzinnen.

    Even wat anders wtf is er met dat reclamebord voor mijn huis in GTA aan de hand, dit is al weken bij mij zo.

    [​IMG]

    :+

    Edit: Damn dat filmpje van GTA op de PS4/One... wat ben ik blij dat ik hem op de 360 heb. Tenminste geen vliegende auto's en absurde pop-in. :D
     
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2015
  11. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    Die graphics boeien me op zich niet zo. Natuurlijk, meer is beter, maar ik zie toch liever de schade gefixed worden.
     
  12. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Even een vraagje uit nieuwsgierigheid: zijn de laadtijden op de One veel beter of is het ook daar flink wachten voordat je vanaf het opstarten daadwerkelijk in een Heist zit?
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Het opstarten van een heist hangt helemaal af van de situatie. Als je een heist start vanuit een Friend sessie, en al je vrienden ook al in deze sessie waren gejoined start de heist in enkele seconden.
     
  14. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het schijnt dus gepatched te zijn aldus NeoGAF. Denk PS4 only op dit moment dan, want de schademodellen zijn heel erg slecht nu. Wat ik net met een auto heb uitgespookt qua crashes...joh dan had er niets over moeten zijn van de auto. Maar de auto zag er nog gewoon redelijk intact uit, amper een deuk zichtbaar aan de voorkant/achterkant, lol.
     
  15. ---Diablo---

    ---Diablo--- Active Member

    Berichten:
    853
    Leuk Bevonden:
    0
    Kent iemand een site waar alle auto's, specificaties en prijzen staan vermeld? Of heeft iemand een goede suggestie? Ik heb nu net iets meer dan 2 miljoen.
     
  16. Marcelinho_NL

    Marcelinho_NL Active Member

    Berichten:
    572
    Leuk Bevonden:
    61
    Ik denk wikigta.nl ?
     
  17. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Doe dan de Engelse: http://gta.wikia.com/Main_Page, die Nederlandse vind ik zo dom overkomen :+

    Hoe verdienen jullie geld met GTAO, ik blijf steeds rond de 740k steken :+
     
  18. iTz FaRiiD x

    iTz FaRiiD x Hoppaaaaa

    Berichten:
    588
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb je de heists al gedaan?
    - je krijgt extra geld als je het in FPS doet, met een vast team en als je met je crew leden bent
     
  19. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  20. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Damn, 60fps is wel echt dik.
     

Deel Deze Pagina