1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Als je gewoon eruit gaat begin je weer waar je stond. Zou wel dus ergens veilig gaan staan
     
  2. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    En boss 3 neer! BAM!
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Volgens mij ben ik daar langs gelopen :+ zit nu bij hetzelfde als rienbu denk ik. Waar zit Boss 3?
     
  4. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dude in toren? Vrij in het begin van Old Yharnham? Ja dan moet je nog wel een stukje.
     
  5. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Omfg, lig je lekker rond te lopen wordt je ineens ingemaakt door een stomme simpele vijand... vind ik die toch niet meer terug zeker om mijn echoes te reclaimen :mad:. Waarom heeft deze game toch geen minimap ><
     
  6. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Van minimappen word je lui en onoplettend :+
     
    Killamonkey en Rienbu vinden dit leuk.
  7. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Kom je vanzelf tegen als hetzelfde pad als mij volgt. Gappie van mij is een andere kant op gegaan ofzo.. Die heeft een andere boss gehad. Snap er niets van :p
     
  8. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik maak eerst maar eens die gast in de toren af. Man, moeilijker dan de bosses tot nu toe
     
  9. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Ja die heb ik ook nog niet. Kom wel een keer terug als ik sterker ben.
     
  10. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Hier ook. Kreeg zijn tweelingbroer beneden wel down (deed niks haha) maar duurde ook even. Maar ben ondertussen een stuk sterker geworden dus ik ga 'm snel weer pakken
     
  11. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hOE bedoel je als er eruit gaat?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Makkabeer vindt dit leuk.
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Werkt Co-op bij jullie? Wilde gisteren de hulp van een NPC bij de 3e boss, maar telkens verbinding met servers weg. Paar keer meteen bij het gebruiken van het belletje en 2x nadat NPC gespawned was maar voordat ik door de mist stapte. 5 van die punten kwijtgeraakt zo, want punt ging er wel telkens af.
     
  14. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Doe nooit coop de eerste pt.. Hell, heb nog nooit coop gedaan in de souls serie.. Vind het alleen vetter... Denk ik :p

    Nais man. Hij word mijn first objective
     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Denk dat co-op het spel ook wel heel makkelijk maakt opeens. Vind zelf de co-op oom maar matig werken. Kost idd iedere keer insight en je kan niet met iemand spelen die meer dan 10 levels hoger of lager is.

    Heb nu trouwens kirkhammer, saw spear, threaded cane en rifle spear. Toffe wapens :D die animaties per wapen zijn echt gruwelijk
     
  16. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Gebruik voornamelijk mijn saw spear. Heerlijk wapen so far
     
    Kevf vindt dit leuk.
  17. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Ik gebruik nog steeds echt alleen m'n (+7)cane. Komt doordat er gewoon geen skill wapens zijn (en dat hij moeilijk vet blijft). Ik heb katana even geprobeerd, maar dat is meer bloodtinge. Heb even een zwaard met gun geprobeerd, maar nog niet geupgrade. Komende week maar eens wat van die stenen farmen om alles te upgraden.

    Kwam trouwens gisteren per ongeluk bij een baas terwijl ik geen vials had. Toch gewonnen :+
     
  18. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had eerst skill ge-upgrade, maar ik vind die zweep maar meh. Vind een goed geplaatste charge veel heerlijker! Saw spear is daar echt perfect voor. Kirkhammer is echt heeeel moeilijk om goed te timen want het duurt ontiegelijk lang, maar als het lukt heb je een weerwolf in 1 charge+r1 klap kapot :)
     
  19. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    Gezien je vraag vermoed ik dat je nog wel meer van de controls mist. De online manual even bekijken gaat je ws een stuk verder helpen :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Iemand die mij bij de 3e Boss zou willen helpen? Na 3/4 health raak ik opeens heel snel dood :mad:

    Ik zit voor de Boss lekker te wachten

    Edit: ging het toch maar gewoon proberen en ging gelijk in 1 keer :D! alleen geen flauw idee waar ik nu heen moet hahaha. Ben maar weer aan het back tracken voor een nieuw pad
     
    Laatst bewerkt: 28 mrt 2015

Deel Deze Pagina