1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Battlefield: Hardline

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 27 mei 2014.

?

Ga jij Hardline op release halen? Zo ja op welk platform?

  1. Nee, niet van plan

    39,1%
  2. Ja, op de Xbox One

    37,9%
  3. Ja, op de PS4

    18,4%
  4. Ja, op de Xbox 360

    1,1%
  5. Ja, op de PS3

    1,1%
  6. Ja, op de PC

    2,3%
  1. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Begin nu lekker in de game te komen. Goede setup ook gevonden op assault rifles. Heavy Barrel/Stubby zeggen ze ook op het symthic forum. Statistisch de beste setup en voelt idd heel goed.
     
  2. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Ik ook, begin was best frustrerend maar heb nu een paar wapens waar ik lekker mee knal. Hotwire en Bloodmoney vind ik 't leukst. Hotwire als Mechanic in combinatie met een 200% objective boost is trouwens wel lekker :cool:

    Conquest vind ik in Hardline niet te doen, te veel spelers op te kleine maps.
     
  3. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Valt wel mee vind ik. Hollywood Heights is irritant en te klein maar de rest is oke imo.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Ik heb er ook veel plezier mee. Meteen maar even Premium aangeschaft. :p
     
  5. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    +1! Ik erger me alleen kapot aan mensen die dom rond gaan rijden in de spawn truck. En van die klojo's die je laten lopen. Bijvoorbeeld in Blood money:
    Sta je met een paar man geld te hengelen en is er 1 iemand die met het enige busje ervandoor gaat. :+
     
    Alexknl vindt dit leuk.
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had gisteren weer een prachtig momentje. Tijdens Blood Money op een nachtelijke Hollywood Heights zag ik dat er een paar gasten op een berg lagen te snipen. Liep zelf met mijn AKS met silencer dus dat was niet echt een optie. Bij de volgende respawn pakte ik mijn Scout Elite, silencer erop en 2x IF scope. Loop naar de rand van de map toe om ze goed in beeld te krijgen. Onderweg plaats ik nog ergens mijn Decoy, wat een heerlijk apparaatje is dat zeg :D

    Lagen ze met zijn vieren naast elkaar op de berg. Had vijf schoten nodig om ze allemaal te doden, die gasten hadden geen idee waar het vandaan kwam. :lol:

    Ja teamwork is vaak ver te zoeken. Als je zelf met een groepje speelt is het gelijk een stuk leuker.
     
  7. deadly seconz

    deadly seconz kaas is geel

    Berichten:
    161
    Leuk Bevonden:
    165
    Ik! Ik zweer bij dat wapen, zo'n beest! Zit op de helft van de weapon license, wil hem dan ook zo snel mogelijk halen.

    Ik heb de SA-58 OSW met Kobra reticle, Compensator en Stubby Grib. Was eingelijk altijd van de heavy barrel, maar je moet hem eens met deze setup proberen. De decrease in vertical recoil weegt veel zwaarder dan de accuracy die je krijgt met heavy barrel. Op afstand en met single shot win je dan nog steeds 9/10 keer.

    Ik zoek nog wat mensen om mee te spelen, dus mensen, voeg me toe! --> deadly seconz is mn gamertag.
     
    inoway vindt dit leuk.
  8. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    SG553, zelfs zonder attachments bijna geen recoil. Iron sight is ook wel nice.

    Eigenlijk hetzelfde voor de AKS-74U.
     
    Laatst bewerkt: 29 mrt 2015
    inoway vindt dit leuk.
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Vind het toch wel weer heerlijk om met silencer te spelen... Mensen hebben dan echt geen idee waar je bent :lol:.

    Moet voor de sniper class eigenlijk nog zo'n semi-auto uitproberen. PTR-91 en SOCOM16 zien er niet verkeerd uit. Silencer erop en dan met de decoy mensen voor de gek houden :D
     
  10. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Een klein puntje, wanneer ik in de serverbrowser bij FREE SLOTS, 1-5 aanvink, krijg ik nog altijd eerst 30 volle servers te zien. Dat is licht irritant :p
     
  11. Edjuuuuuh

    Edjuuuuuh -

    Berichten:
    2.119
    Leuk Bevonden:
    61
    Dan heb je ook een vinkje bij 'show full servers' staan of niet? Ik zie namelijk nooit geen volle servers in de lijst.:p
     
  12. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.090
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Nope. Alleen 1-5 staat aangevinkt. PS4?
     
  13. Gizmo007

    Gizmo007 Active Member

    Berichten:
    1.395
    Leuk Bevonden:
    10
    Waarom kan ik niet naar server browser met een squad als ik een squad host? volgens mij kan ik alleen quick match doen of zie ik wat over het hoofd?
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  15. Stefandaman

    Stefandaman Maximaal Hard Gaan

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    10
    Je hebt ook wel aardig wat geld te spenderen
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Ja dat gaat vanzelf eigenlijk haha. Zoveel heb ik nou ook nog niet gespeeld.
    In het begin is het even sparen voor wat dingen. Maar als snel heb je toch al genoeg geld voor alles.
     
  17. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.546
    Hyb heeft bakken met tijd. Speelt 24/7 Battlefield en checkt de nieuweste eps van series zsm.
     
  18. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Same here. 1 hit lukt vaak nog wel maar de 2e hit of headshot is vaak te lastig. Kan bijvoorbeeld wel heel erg goed snipen met die pick up snipers in Battlefield 4, maar gewone snipers echt niet. Heb ook altijd een hekel gehad aan long range snipers die zich totaal niet met de objective bezig houden en doe het daarom zelf nooit.
     
  19. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.940
    De RPM van de Scout Elite is zo hoog dat de 2de shot helemaal niet moeilijk meer is. Ga niet eens meer voor een headshot want 2x een bodyshot is een stuk makkelijker bij bewegende targets
     
  20. Jorrie

    Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

    Berichten:
    18.432
    Leuk Bevonden:
    4.962
    Ja die OHK snipers ja, daar is dan ook geen kunst meer aan :p
     

Deel Deze Pagina