Noem mij maar dom, maar wat heeft bijvoorbeeld deze Sherlock holmes game te maken met de nieuwigheid van de bibliotheek van de ps4? Spelletje is voor beide Ps-systemen net zo nieuw hoor.
Ja, dat vind ik ook raar. De game is hetzelfde, de releasedatum is hetzelfde. Waarschijnlijk zit er amper verschil tussen de graphics. Maar ja, het enige wat ik kan bedenken is dat de game nog steeds verkocht wordt op de PS4, omdat veel mensen niet meer last-gen gamen. En de PS3 versie verkoopt niet, waardoor de ontwikkelaar die versie wel wil aanbieden op PS Plus tegen een vergoeding van Sony.
Zoiets denk ik ook. Er valt waarschijnlijk niet meer echt winst mee te halen op last gen. Trouwens niet vergeten dat plus nu online gamen en gratis spellen zijn. Op de ps3 niet.
Ja, naja, ik kan me niet voorstellen dat een game als Sherlock nou zo'n big business is op de ps4. Het zal ook allemaal wel haha, ben gewoon zat van al die lelijke games. Ik verwacht ook echt niet de nieuwste games als download, maar als je ziet dat een Sherlock er bij staat als gratis game en je het weer een maand moet doen met zo'n indie game op je ps4'tje vind ik dat gewoon echt apart.
Ok, ik heb wel vaker gehoord dat die Jurassic Park game van Telltale slecht was. Sommigen zeggen zelfs heel slecht. Maar ehm, voor minder dan een dollar twijfel ik toch weer. https://store.playstation.com/#!/en...ason/cid=UP2026-NPUB30499_00-PS3JURASSCPKSEAS Nee? Absoluut niet aan te raden? Waar gaat het de mist in waar andere Telltale games wel slagen?
Lara Croft and the Temple of Osiris & Season Pass Was €28.99, now €13.99 is de single player van die game dat waarD?
In co-op is die leuker, maar in SP is het ook gewoon een prima game. Ik vraag me echt af welke games ik zou moeten kopen. Ben bang dat het een maand daarna in PS Plus zit zoals Knack en Rayman Legends.
Tja, dan kun je nooit iets kopen, en blijf je ook lekker lang zonder games die je eigenlijk wel wilt spelen... Gewoon kopen als je de game een mooie prijs vind hebben. Komt ie later in Plus, boeie, heb je er voor jezelf toch een mooie prijs voor gegeven? En je speelt het dan ook eerder ook nog.
Ja, is ook zo. Mensen zeggen steeds dat Knack in Plus komt, maar wie weet komt die nooit. Dan is 18 euro best netjes. Edit: Knack gewoon gekocht. Lijkt me gewoon een leuke game, ook om met mijn neefje te spelen. Aangezien die tot begin april in de aanbieding is, zal die komende maand in ieder geval niet bij Plus zitten.
Yup, is zeker chill. De muziek speelt gewoon door als je op PSN bent of in een game. Ik vind dat eigenlijk vooral heerlijk met een kaartspel ofzo zoals UNO of poker. Helaas zijn dat soort games er nog niet.
Nou, dat valt best tegen. Ik kan niet eens inloggen. Ik heb me blijkbaar ooit geregistreerd met facebook (hoera voor luiheid), maar daar kan ik niet mee inloggen blijkbaar. De andere optie, via de app, werkt niet omdat de ipad de PS4 niet ziet. halp
Hah, tsja Straf voor je fb luiheid. Geïnstalleerd en meteen telefoon geconnect. Alles werkt perfect. Heerlijk
Jaja, wrijf het er maar in! edit: Gelukt. Pro tip van de PS app: 'Zorg dat beide apparaten op hetzelfde netwerk zijn aangesloten' Ok, als je het tegenovergestelde doet lukt het dus wel.
7DTM-8RNE-D2C2 Gratis LittleBigPlanet 3 theme met het thema Pasen! Code is door iedereen te gebruiken.