1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Wii] The Legend of Zelda

Discussie in 'Games' gestart door OniRyo, 19 mrt 2011.

  1. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Nice, ik zit in rij 4 wat ook lekker dichtbij is. :+
     
  2. Thunderscream

    Thunderscream Active Member

    Berichten:
    78
    Leuk Bevonden:
    3
    Ik zit ook op rij 4 :thumbs:
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Sorry...maar godverdomme!!!!!!

    http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=1018897


    Het zal ongetwijfeld uiteindelijk zijn vruchten afwerpen, maar wat shit zeg. Keek er echt naar uit. Maar dus ook niet aanwezig bij E3............yeah ok.
     
  4. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het maakt mij niet enorm uit. Ik had eigenlijk al een verwachting dat er een uitstel kwam voor de nieuwe Zelda omdat dit bijna of altijd is gebeurd met elke 3D Zelda titel, maar als Wii U bezitter zijn er nog genoeg titels die dit jaar uitkomen.
     
  5. NLegendkiller

    NLegendkiller Active Member

    Berichten:
    1.837
    Leuk Bevonden:
    583
    Ben benieuwd of ze het spel nu doorschuiven naar de nieuwe hardware.
     
  6. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Het is nog steeds de vraag wat de nieuwe hardware is, maar als het om een nieuwe gen gaat zal het wel niet het geval zijn dat dit systeem al in 2016 uitkomt(dit lijkt me wat te vroeg)
     
  7. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Welke dan?
     
  8. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Xenoblade, Starfox(die nog voor 2015 staat), Splatoon en nog andere aangekondigde Nintendo titels die dit jaar uitkomen, en waarschijnlijk kondigen ze gewoon weer een titel of meerdere tirels op de E3 aan die dit jaar uitkomt.
     
  9. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik neem aan dat Nintendo wel een vrij grote titel zal aankondigen die dan de plek in neemt van Zelda. Hoe tof een Xenoblade gaat worden wellicht, het is niet een game voor iedereen, bij lange na niet. Misschien eindelijk een Metroid van Retro? Of toch ineens een 3D Mario? Yoshi's Wooly World komt ook nog.
     
  10. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Yoshi is niet echt een grote titel.
    Het zal wel Mario Maker voor de kerst gaan worden, Star Fox zie ik ook dit jaar niet verschijnen gezien daar nog niks over bekend is.
     
  11. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    En niet te vergeten Kirby komt dit jaar ook, dus ik vind dat er genoeg titels uitkomen. :>
     
  12. Bassie

    Bassie No lollygaggin'

    Berichten:
    4.234
    Leuk Bevonden:
    33
    Beter dat ze wat extra aandacht geven aan de nieuwe zelda titel. Misschien komt er dan eindelijk weer eens een onvergetelijke Zelda game.
     
  13. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.062
    Leuk Bevonden:
    4.706
    Wellicht toch een nieuwe Pokémon weer? Ik zou dat wel willen, kan geen genoeg van die games krijgen op één of andere manier.
     
  14. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    In december nog heel stoer roepen dat de game echt in 2015 gaat komen om 3 maanden later de game ff een jaar verder te duwen scoren ze geen punten mee. Tuurlijk heb ik liever een game die af is en ben ook echt niet bang dat ik me ga vervelen in 2015, maar wel negatief nieuws terwijl het er voor de Wii U juist rooskleurig uitzag voor 2015.


    Daarbij is de berichtgeving dat er een nieuwe console gaat komen en enige dagen later het nieuws dat Zelda verschoven wordt natuurlijk Nintendo's eigen schuld als dit verkochte Wii U's gaat kosten mijns inziens.

    Afwezigheid op de E3 vind ik een vreemde keuze. Zouden ze de grafische stijl aan het aanpassen zijn?
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    God ik hoop het niet zeg. Die hele Mario Maker doet me niets. Ik verwacht niets, maar hoop dat Nintendo bij E3 iets aankondigt voor de feestdagen en dat dat dan een 3D Mario of Metroid is.......maar het zal wel niet. Alhoewel Retro wel een tijdje alweer met een nieuwe game bezig is. Dus wie weetl

    Huh...Kirby is al uit toch?

    Dat hele nieuws over een nieuwe console hadden ze nooit moeten bekend maken. Websites hier er dan lopen wild te speculeren wat het allemaal is, de gekste verhalen erover. Nintendo heeft weer eens iets onnodigs gedaan met die bekendmaking. Wellicht heeft dit Zelda nieuws er niets mee te maken, maar misschien ook wel. Ik neem aan dat we de game volgend jaar wel mogen verwachten, echter zegt de ontwikkelaar dit niet eens. Ik verwacht door het jaar nog wel updates te krijgen over de game, ondanks dat we geen fuck krijgen tijdens E3 erover. Misschien is dat puur om niet de 'shine' weg te stelen van een andere grote game aankondiging misschien? Ach we zien wel.
     
  16. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Ben gestopt met Ocarina of Time voor de 3DS trouwens. Was ergens halverwege de Forest Temple, tijdje daarna niet meer gespeeld, gister weer opgepakt. Wist me god niet wat ik moest doen. Maar weer even een walktrough erbij gepakt en die tempel afgemaakt. Nu totaal geen zin meer om verder te spelen, weet van ellende niet waar ik het moet zoeken en ik heb er ook helemaal geen geduld voor. Sfeer pakte me wel (geniale muziek in Forest Temple), maar qua duidelijk van wat je moet doen, waar je heen moet, etc. is het wel echt me een partijtje janken zeg.
     
  17. plazz

    plazz Active Member

    Berichten:
    1.325
    Leuk Bevonden:
    8
    Je hebt gewoon Sheikah stones waar je in kunt kruipen om te zien wat je volgende doel is. Tevens heb je een knipperende punt op je kaart waar je volgende main objective zich bevindt.

    Op de 3ds is het echt easy gemaakt juist.
     
  18. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Die Stones laten soms niet bijster veel zien, helaas. En ik word er nogal moedeloos van om elke x zo ver te moeten lopen etc. en om weer oude gebieden waar ik al ben geweest te moeten exploren naar nieuwe shit. Het is me gewoon te traag.
     
  19. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Kirby is nog niet uit voor ons, in Amerika is hij inderdaad al uit maar voor ons komt hij pas in mei uit met een ander titel.
     
  20. Reckuuza

    Reckuuza #ACHTERBUURTHOOLIGAN#LOMPEBOER#XBWSFINEST#NEKDIE

    Berichten:
    11.440
    Leuk Bevonden:
    17.543
    Neem m'n woorden toch ietwat terug. Ga nu richting de Shadow Temple. Heerlijke game. Prachtig sfeertje, puzzels e.d. zitten toch erg goed in elkaar, en idd, met behulp van die Sheikstones is het best te doen allemaal. Zat wel echt 1xtje echt vast in die Water Temple, toen maar ff walktroughje erbij gepakt en dan merk je dat zoiets simpels eigenlijk (ff een bomb neerdroppen bij een muur wat je wel eens vergeet, of fakkels oplichten met je pijl en boog) je compleet over hoofd schiet.

    De 100% begin ik alleen niet aan, dat ziet er echt mission impossible uit.
     

Deel Deze Pagina