1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Er zijn gewoon genoeg lampen idd
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik had de privacy op closed staan, maar we hadden geen password. Zou dat het zijn geweest :emo:? Er zitten dan echt teveel haken en ogen aan. Blegh. Vooral dat 5-10 minuten wachten ongein. In die tijd loop je de fucking dungeon al met gemak door.. Snap niet waarom dat zo ontzettend moeizaam moet.

    Wel de juiste bel ja. Beckoning (?) en small. Hij was een witte schim ja, oftewel de game registreerde hem wel, aangezien hij op dezelfde plek was echt heel krom. Daarnaast moet je per layer opnieuw joinen en alleen de host krijgt wat. Je kan zeggen wat je wilt, maar het is echt een slecht uitgewerkte co-op.
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    En naast de shortcuts kan je vaak ook een heel eind komen met sprinten. Richting de weerwolven heb ik steeds alleen die mannetjes voor de trap afgemaakt. De rest was gewoon sprinten (nadat ik de mob al een keer of 10 had gehad). Sommige mensen lijken steeds per se elk mannetje opnieuw te willen verslaan. Nergens voor nodig, ze komen toch steeds weer terug :+

    Ik snap ook niet goed waarom mensen (vooral op Gaf) zoveel moeite hebben met de normale tegenstanders. Als je niet begint met direct er op in te hakken maar gewoon even afwacht kom je er achter hoe ontzettend traag al die mannetjes en ook de weerwolven zijn. Je dans er met gemak omheen.
     
  4. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    :') Als jij je deur op slot doet en je vriend geen sleutel geeft kan hij er toch niet in? ;)

    Het is idd een co-op game, geen multiplayer. Als het multiplayer was kon iemand de hele tijd met je mee lopen en ook loot krijgen, co-op betekent letterlijk dat iemand je help met iets en dan weer weggaat.
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja al die ongein heb ik online ook al gelezen. Co-op is ook dat je elkaar gewoon kan joinen. Co-op is ook een invite sturen. Co-op betekent ook dat je dit gezellig met vrienden kan doen en niet dat je 10 minuten beiden op dezelfde plek staat, maar niet in elkaars game komt.
    Ik hoef toch geen sleutel te geven als ik de deur zelf open kan doen? Bel+bel hoort joinen te zijn. Ik dacht dat private was dat je de dungeon alleen via de glyph kon delen. Blijkbaar verkeerd gelezen.

    Voor de normale game snap ik het helemaal hoor, maar niet voor die dungeons. Dat is juist iets tofs om met meerdere mensen te doen. Waarom dan omslachtig? Je kan wel blijven zeggen dat het bij de game 'hoort', maar daar ben ik het niet mee eens. Ik had zin om co-op te doen, maar dat is nu gewoon weg. Het werkt daarvoor gewoon te slecht. De dungeon die ik aan had gemaakt stelde echt niets voor, maar zou in co-op nog leuk geweest zijn. Blijkbaar denken die jappen alleen maar in lootwhoren en gedragen worden door andere spelers in plaats van dat co-op ook iets is voor de fun.
     
  6. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Wat zijn die tombstones in Hunters dream?
    Zijn dat allemaal verschillende chalice dungeons?
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die ritual Stones zijn voor de dungeons ja. Links van de eerste respawn tombstone zijn later ook respawnpunten als je verder komt in de game
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  8. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Chalice glyph is er om ervoor te zorgen dat diegene waar je mee gaat co-oppen in dezelfde setting komt zodat je daarna je bel kan gebruiken. En bel+bel? weet je hoeveel personen op diezelfde plek de bel gebruiken? Daarvoor is een password zodat je elkaar snel vind (en met een password hoef je dus ook geen 10 minuten te wachten).

    Blijkbaar ben je gewoon gefrustreerd omdat je niet even de moeite hebt genomen om online op te zoeken hoe het werkt, het is idd omslachtig en een lobby system was makkelijker geweest maar als je 2-3 stappen uitvoert kunnen je vrienden je binnen 2 minuten joinen.

    EDIT: Nog 1 ding over dit "Ik hoef toch geen sleutel te geven als ik de deur zelf open kan doen? Bel+bel hoort joinen te zijn."

    Als jij je bel gebruikt voor een uitnodiging en jouw vriend een bel om iemand te joinen dat betekend niet dat die alleen in jouw friend list zoekt maar "local" (vaak heel nederland) of als je het ingestelt hebt "worldwide" en dat iedereen jou kan joinen en jouw vriend naar iedereen zijn game kan gaan. Stel jij private in maar geen password dan "lock" jij je game en kan niemand joinen want je hebt niemand de sleutel gegeven om te kunnen joinen dus zodra je de bel gebruikt wordt jij geskipped. Stel je een password in en die vriend van jou dezelfde password dan zoekt het spel alle summoning bells af totdat hij een game heeft met hetzelfde password en dat kan idd 2-3 minuten duren.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  9. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Beetje jammer dat je maar gaat lopen invullen. Ik heb het wel opgezocht namelijk. Het is een uniek gegenereerde dungeon toch? Hoeveel zullen daar in zitten =(

    Ik vind het onlogish, omslachtig en vervelend. Dat mensen dat dan bij de game vinden passen, vind ik al helemaal nergens op slaan. Wat mij betreft hadden ze het er beter uit kunnen laten en al helemaal niet promoten over de co-op dungeons.
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  10. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Dungeons zijn "random" tot een bepaalde hoogte, je hebt een aantal standaard dungeons (templates genoemd) en daarop heb je varianten die verschillend van elkaar zijn. Hoe ze eruit komen te zien ligt aan de combinatie van ingredients die je in een chalice stopt. Iemand anders heeft bijv niet deze ingredients en daarom gebruik je de chalice glyph codes om zo toch met elkaar te spelen.

    Maar als ik een chalice maak met dezelfde ingredients als jou dan zullen onze dungeons er allebei hetzelfde uitzien.

    Daarbij is de instelling "privacy open/closed" een gamewide instelling, dus ook voor singeplayer en dungeons. Als jij niet snapt hoe deze game instelling werkt ligt het aan jou en niet het spel.
     
  11. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Het is natuurljk wel de charme om zo geheimzinnig mogelijk alles in werking te brengen.. Maar dan moet het wel goed werken ofcourse.

    Heb nu 6 bosses down en tot nu toe vind ik geen een boss nog benoemingswaardig moeilijk.. 2e boss had zijn dingen maar niet veel moeite voor hoeven doen. Mss ben ik wel iets te overpowered. En gelukkig bieden de normale vijanden genoeg uitdaging.. Heb wat lopen vloeken gisteren in de forbidden Woods. Zeker 150k+ verloren door voornamelijk domheid van mijzelf.. Maar het is o zo lekker om nog net die laatste stab te geven en de enemy te killen.. Maar lukt dus niet altijd :+
     
  12. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Zit iemand van jullie 10 levels rond level 73? Wil die chalice dungeons ook maar eens gaan checken.
     
  13. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.457
    Leuk Bevonden:
    3.421
    Omgekeerde psychologie. From Software heeft expres de laadtijden zo lang mogelijk gemaakt, waardoor je als speler doodgaan zoveel mogelijk probeert te vermijden. Het is dat of weer een minuut bankhangen. Dadelijk wordt je nog goed ook.
     
  14. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Dat klopt. Dan alsnog vind ik 2 tot 10 minuten wachten veels te lang en vind ik de co-op procedure slecht en omslachtig. Dat ligt wel aan de makers.

    ik ben level 56, helaas
     
    Laatst bewerkt: 31 mrt 2015
  15. OniRyo

    OniRyo Active Member

    Berichten:
    3.269
    Leuk Bevonden:
    257
    Ik ben bijna door alle Chalice dungeons gegaan, als je sowieso vond dat er niet veel uitdaging was in het verhaallijn van Bloodborne dan ga je gewoon veel plezier beleven met de dungeons. :+

    Maar ik heb nog geen "random" dungeons gevonden heb, terwijl ik toch een aantal depth 5 dungeons heb gedaan.
     
  16. Grievous NL

    Grievous NL Active Member

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    7
    omdat het druk is op mijn werk weinig kunnen spelen nu lvl 14 :thumbs:
     
  17. casper018

    casper018 Active Member

    Berichten:
    3.462
    Leuk Bevonden:
    5
    hhelemaal bij t begin van de game als je naar links gaat bij center van de stad zeg maar..
    kom je zon grote dikke monster tegen met n soort slash bijll

    hoe kill je die?
     
  18. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Met een wapen jonge!
     
  19. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    Dash en slash boyo!
     
  20. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Parry die kil, G
     

Deel Deze Pagina