1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Illegale shit

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door xboxdennis, 9 aug 2003.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    ik dacht dat je het bij bol.com alleen kon kopen!!!:confused: :confused:

    fout gedacht dus
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  2. XiroKe

    XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

    Berichten:
    3.070
    Leuk Bevonden:
    26
    Sarcastisch? Je kijkt naar actuele nummers om ze vervolgens te downloaden, dmv bijv. Kazaa. Dat bedoelt hij.
     
  3. MarcE

    MarcE Active Member

    Berichten:
    19
    Leuk Bevonden:
    0
    bedankt voor je steun xboxdennis*)
     
  4. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    nee ik dacht echt dat je ze daar kocht en hij zei niet dat je ze eerst luistert bij kazaa(of waar dan ook) en daarna bij bol.com koopt
    maar dat je nem daar haalt (voor nix)
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  5. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja tuurlijk als jij een pistool wilt ombouwen tot een brok ijzer mag dat :{ !
     
  6. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    doen wat je er maar mee wilt betekent niet gelijk ombouwen|:- :{
     
  7. ITNL

    ITNL Guest

    jah hoor, geloof je het zelf. Dan ben jij dus wel ongeveer de enige die dat doet. maarja
     
  8. stefsybo

    stefsybo Active Member

    Berichten:
    373
    Leuk Bevonden:
    0
    Nee, want je mag helemaal geen pistool kopen en dus mag je er ook niet mee doen wat je wil.

    Als je een Xbox koopt mag je ze wel gewoon ombouwen, want je hebt toch netjes voor die Xbox betaald :confused:
    Dat wil nog niet zeggen dat je er gekopiëerde games op mag spelen, want die zijn wel illegaal, maar bijv. importgames mag wel.
     
  9. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar valt er wel onder. Maar dat mag dus juist weer niet. Al gooi je hem uit het raam, stop je d'r een zak vol spekjes in, al las je d'r een klok op. Maakt niet uit, maar een chipje mag niet.

    :{
     
  10. Badkiller

    Badkiller Hardcore xbwer!

    Berichten:
    1.110
    Leuk Bevonden:
    19
    dus niemand kan aan een pistool komen in deze ow zo vredige wereld??? ik vroeg me ook zo af waarom er niemand meer vermoord word..................

    en je mag ook niet meer aan een mes komen zeker???

    het was maar een voorbeeld........:{
     
    Laatst bewerkt: 9 aug 2003
  11. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    met een vergunning mag je gewoon een pistool kopen
     
  12. Ko3N

    Ko3N Winterswieker

    Berichten:
    66
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er nu eenmaal wetten voor zijn gemaakt voor zulke dingen zijn ze verboden, maar dat betekent niet dat je het niet kan krijgen.
    Maar als we nou allemaal legaal de Xbox spellen kopen is er niks aan de hand en word de Xbox niet zoals de psx (wie heeft die nou niet omgebouwd). Het ligt allemaal in onze handen.
     
  13. Dead Angel

    Dead Angel DOOM III

    Berichten:
    94
    Leuk Bevonden:
    0
    als ze die spelletjes nou 20 euro per stuk verkochten en die consoles niet steeds afprijzen
    dat is een eenmalige bom geld
    20 euro koop ik zelfs euh weet ik veel circus maximus voor, nee shit die is 20 euro euhm.... get the point?
     
  14. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Een chip erin mag wel! Het bezitten van illegale spellen, muziek, films etc. is verboden!
     
  15. Neverstop

    Neverstop Active Member

    Berichten:
    40
    Leuk Bevonden:
    0
    Opgelet: Mijn Xbox is niet omgebouwd... Ik heb er dus ook geen illegale spellen voor. Ik ben niet voor illegale troep, maar er ook niet tegen.

    Ik dat mensen zelf moeten weten of ze hun spullen ombouwen of niet en of ze er spellen voor kopieren.

    Ik wil al helemaal niet dat de politie extra gaat controleren op die dingen. Anders kan iedereen wel alvast beginnen met betalen (heb je bijvoorbeeld winzip al langer dan 30 dagen op je PC? Is illegaal he...).

    Of je mooie MP3 collectie, je bent blut als ze erachter komen.

    Of heb je wel is gekeken hoeveel mensen Windows legaal op hun PC hebben? En dan zeker elke keer als windows een nieuwe versie uitbrengt weer 250 euro neerleggen.

    Ik vind dat als het het geld waard is (Xbox spellen) je dat geld best mag betalen (al koop ik eigenlijk alleen classic, 30 euro). Maar als de prijzen zo achterlijk zijn dat je het het eigenlijk niet waard vindt (cd's van meer dan 20 euro, besturings systemen van meer dan 250 euro etc.), dan vind ik het niet vreemd dat het aantal gekopieerde exemplaren met rap tempo toe neemt.

    Er moet gewoon iets aan de prijzen veranderen...
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Jep, men zegt altijd dat het aan de mensen ligt die dingen downloaden/kopiëren.
    Maar laat hen maar beginnen. Doe het omgekeerd!
    Dat werkt ook, en sneller!
     
  17. Eastmaster

    Eastmaster .nl

    Berichten:
    1.778
    Leuk Bevonden:
    2
    Als ze nou alle xbox games xbox live maken wordt er veel minder gekopieert:)
     
  18. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    In Australie wel ja....

    In de rest van de wereld is het volgensmij nog steeds verboden. Maar ik weet het niet zeker hoor. Maar ik kan me gewoon nog herinneren dat Microsoft nog wou stoppen met het leveren van Xbox consoles aan Australie omdat de rechter 'voor' modchips had beslist. :)
     
  19. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224

    klopt het mag niet .. daarnaast vervalt je garantie als je je xbox openschroeft
     
  20. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Oh, wat een onzin eigenlijk joh.
    Je soldeert 2 draadjes aan je moederbord en je bent strafbaar. Het is toch jouw apparaat.
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina