1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Dragon Age: Inquisition

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 4 jul 2011.

  1. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Klopt, maar desondanks wil ik wel graag een gebied afronden voor ik naar een volgend gebied ga. Fendrisflower heet die bloem, zo uit het hoofd, geloof ik. En er stond duidelijk in de guide dat je hem pas aan het einde van de game kan vinden, alleen niet waar. Lekker lullig, want zo geweldig is die Collector's Edition guide niet. Weinig informatie bij de side quests. :mad:
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Als je op die manier de game blijft spelen, ben je waarschijnlijk pas over 5 jaar een keertje klaar...
     
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Felandaris heet die kutplant, kan alleen in Emprise de Lion gevonden worden en ik kom natuurlijk weer power te kort omdat vrij te spelen. :lol:
     
  4. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Cole wegsturen... :'-(

    Ik snap sowieso niet waarom je ooit een partymember weg zou sturen, maar dat kan aan mij liggen.
     
  5. SoleSurvivorN7

    SoleSurvivorN7 Active Member

    Berichten:
    1.802
    Leuk Bevonden:
    222
    Ook al gebruik ik niet iedereen, toch laat ik iedereen in mijn party komen. Waarom zou je dat niet doen inderdaad. Ja misschien als je echt een immersive playthrough aan het doen bent:+
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Ik vond hem gewoon teveel van het gekke, want de elf rogue female die ik net heb vrijgespeeld is anders ook niet helemaal lekker. Ik wil dat gewoon niet steeds horen als ik aan het exploren ben. Het is een uitzondering op de regel, want normaal doe ik dat ook nooit. Characters uit vorige games allemaal bewaard, maar die waren dan ook bijna allemaal echt tof.

    Overigens nu de laatste drie rifts in Hinterlands gesloten, maar jammer dat je niet nog een extra beloning kreeg voor het sluiten van alle rifts in een heel gebied. Alleen voor het voltooien van een quest van rifts krijg je wat power. Het ging met nog best wel wat moeite, maar uiteindelijk alleen Solas een keertje kwijt geweest.

    Nu naar Fallow Mire, maar de Den daar die ik al in de guide gespot heb vermijd ik nog maar even met mijn level 10 char en level 9 party. :+
     
  7. MAD 1976

    MAD 1976 Useless info here...

    Berichten:
    9.044
    Leuk Bevonden:
    1.285
    ....neem je ze toch gewoon niet mee? Problem solved.:cool:

    Sera is juist wel tof, zeker als je blijft praten met haar wordt haar gedrag duidelijker.
     
  8. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Binnen 250 uur is het haalbaar :)
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Moet je niet de game op ''pauze'' uit je One halen als je stopt. Als ik vanavond weer verder ga, en ik save de game, telt die er zo weer 12, 12+ uren bij op het totaal. Teller deugt van geen kant, maar daar stoor ik me bij bijna elk van dit soort games wel aan. :+8)
     
  10. X-Junk

    X-Junk GT: Reflex Xeros

    Berichten:
    4.059
    Leuk Bevonden:
    197
    Als dat alles is :)
     
  11. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Zonde, Cole heeft zeker een toffe verhaal/quest reeks niet je nu mist.
     
  12. Makkabeer

    Makkabeer PSN: Kerkho7en

    Berichten:
    1.128
    Leuk Bevonden:
    234
    En van cole ktijg je de beste armor in de game en het wapen om de einbaas te killen. Dat gaat nu niet meer lukken.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  13. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Cole IS het wapen om de game uit te spelen. Nu je hem hebt weggestuurd moet je Cole uiteindelijk ook verslaan - wat haast onmogelijk is.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Wat heb ik gemist? Heb niks gehad van Cole en ook niet gebruikt om de game uit te spelen
     
  15. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.030
    Leuk Bevonden:
    4.698
    Wel heel toevallig dat jullie dat nu zeggen op 1 april, zonder een bron van kennis te vermelden. :p
     
  16. Badstreak

    Badstreak Veteran

    Berichten:
    2.519
    Leuk Bevonden:
    6
    Hmm, dan denk ik dat je game bugged is.
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Oh what a fools! :oops:
     
  18. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
  19. iMark 007

    iMark 007 Active Member

    Berichten:
    6.027
    Leuk Bevonden:
    152
    Ik heb de game gekocht in de Playstation store. Alleen de download gaat zó langzaam. Pas 10 Gb binnen na een hele dag, en de download is 45 Gb in totaal. Na 6 Gb kan je wel een character aanmaken en een stukje spelen. Dat stukje was erg vet en dat smaakt naar meer, maar het was nog niet eens de hele proloog. Nu kan ik niet meer verder totdat het hele bestand binnen is. Maar goed, een beetje geduld hebben dan. Ik wilde wel een keer een spel waar je een tijdje mee zoet bent. Ik heb gekozen voor een mage, volgens mij is dat wel een goede keuze, speelt lekker.
     
  20. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Dat is toch wel de omgekeerde wereld. Dat online bestellen en bezorgen sneller gaat, dan het online downloaden.
     

Deel Deze Pagina