1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Destiny

Discussie in 'Games' gestart door DulleNL, 13 feb 2013.

?

Naar welke nieuwe subclass kijk jij het meeste uit?

  1. Sunbreaker

    42,2%
  2. Nightstalker

    26,7%
  3. Stormcaller

    31,1%
  1. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kappaaaa Beeeeeeeeeeeeeeeeeeeee

    Je bent gewoon slecht in het spel Anubis [​IMG]
     
    Rampage vindt dit leuk.
  2. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Dat heeft niks met rng te maken aap. ;-)

    Vaak genoeg tijdens crucible de slechtste spelers een gjorn zien krijgen.

    Tig raids en Nightfalls meegemaakt waarbij mijn teamgenoten hun zoveelste gjorn krijgen.... Is niet leuk meer.... Hahahahaha.
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Kappa: The main symbol/emote of Twitch.tv. It represents sarcasm, irony, puns, jokes, and trolls alike. If you see this term used outside of Twitch.tv, then this is not the correct definition. Usually used at the end of an ironic or sarcastic sentence. Sentences that contain a Kappa should not be taken seriously. If you search "Kappa Twitch.tv" in Google you can see what the emote looks like, and why it is used as it is. Sentences that use Kappa do not always have to make sense.
     
    Rampage vindt dit leuk.
  4. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ik doe niet mee aan internet trends.

    #yolo!

    ;-)
     
  5. Maluku-Ak

    Maluku-Ak Active Member

    Berichten:
    905
    Leuk Bevonden:
    35
    Jij krijgt je ghorn wel als we house of wolves gaan knallen @AnubisNefer :thumbs:

    Wanneer komt die dlc eigenlijk? Dan weet ik wanneer ik destiny weer moet opstarten om bounties klaar te zetten en marks te sparen. :+
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  6. Cookie

    Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

    Berichten:
    9.247
    Leuk Bevonden:
    528
    F. U. en die smiley van je.

    - Tapatalk.
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  7. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
  8. Xandorra

    Xandorra Eigenlijk best wel gezellig

    Berichten:
    1.258
    Leuk Bevonden:
    554
    Ik leef met je mee.
    3 karakters, elke week de raids op normaal en hard ,3x NF en weekly en nog heb ik dat pest ding niet.
    Black hammer krijg ik ook maar niet, maar heb wel 2x de crux gehad
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  9. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    Hallo mensen.

    ik weet niet precies waar ik dit het beste kon plaatsen, dus maar in algemeen.
    tl;dr: oproep ivm vaste raid invaller of GTs

    We hebben een vaste XBO destiny groep van 6 man die elkaar ook allemaal persoonlijk kennen (binnenkort wellicht 7 man) en allemaal uit limbo-land. We spelen voornamelijk voor de gezelligheid en natuurlijk ook de loot :)
    De meeste van ons zijn in december met Destiny begonnen en we zijn ook niet de beste spelers (kuch). Geen crucible voor ons en onze clan naam "NoobsInSpace" zegt ook voldoende (achievement). De helft van ons kan het redelijk en die dragen de andere 3 dan ook, wat ook geen probleem is.
    We hebben met Raids niet zo veel ervaring, VOG normal 2x uitgespeeld maar het gaat nog niet zo snel (1u45m laatste keer). Gehaald zonder externe hulp, natuurlijk wel met YT/Reddit guides etc. Het ging er om dat we VOG zelf zouden halen, wetende dat we enkele zwakkere spelers erbij hebben, na heel wat pogingen was dat gelukt (15u).

    Echter, aangezien de meeste van ons allemaal ouwe lullen zijn (35+ en 1tje van 25) is het plannen van een Raid vaak lastig ivm werk/family etc. Alleen op de zondag kunnen we allemaal en dan max van 19:00 tot 21:00. Soms starten we VOG in het begin vd week om de rest later in de week te doen maar zelfs dan is 5 man samen brengen al lastig. We hebben LFG eens geprobeerd maar veelal niet-nederlanders (communicatie) en vaak is zoiets 1 malig wat ook niet zo handig is.

    We zoeken nu dan iemand die misschien niet zo veel ervaring heeft met VOG/Crota maar wel vaker mee wilt doen (vaste invaller).
    Of meerdere mensen die het niet erg vinden om af en toe een groep te helpen maar dan mogelijk wel op een langzamer pitje (maw, bereid je voor op meer wipes).

    Interesse? msg me dan hier of op xbox @ quicksilv

    Wat extra info: allemaal L31 met voldoende legendary/exotic wapens. Team heeft 1 gjallarhorn + 1 truth, meeste hebben IB + Red Death. Nightfalls doen we elke week en dat gaat goed. 2 man hebben 2 alt guardians. VOG hard willen we gaan proberen. Crota nog niet echt aan begonnen (als team komen we nog niet langs Abyss, wel 2 spelers die solo de abyss halen, 1 die The bridge solo doet)

    Ps: bestaat er ook een nederlandse LFG (behalve hier?) of waar kan ik de NL community vinden? Andere tips om in contact te komen met anderen zijn ook welkom (Tower/ROC weet ik)
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  10. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Om antwoord te geven op je PS vraag, nee die bestaat niet. Echter zijn hier behoorlijk wat destiny spelers te vinden. De vraag is alleen hoeveel er nu even tussenuit zijn, want de groep destiny spelers is behoorlijk teruggeslonken door de lage hoeveelheid content in het spel. De meesten hebben namelijk al gauw zo'n 50-100 raids gedaan en honderden uren in dit spel zitten. Met de aankomende expansion zullen velen wel weer terugkomen denk ik dus toevoegen kan wel.
     
    Rampage en AnubisNefer vinden dit leuk.
  11. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Behoorlijk veel.... ;-)

    Meer dan de helft van onze groep (meer dan 14 personen), speelt niet meer regelmatig Destiny. Ivm met wat aap zegt over te weinig content.

    Wij hebben alles al, op enkele na... En storten ons op andere games totdat de House of Wolves dlc er is.

    @tamerius

    Wellicht een topic openen bij budgetgaming? Andere gaming websites? Htforum?
     
    Laatst bewerkt: 2 apr 2015
  12. FraHel

    FraHel Active Member

    Berichten:
    386
    Leuk Bevonden:
    59
    Ik ben er nog wel regelmatig voeg me maar toe!
     
  13. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    @Hybrid

    ik mis een beetje je weeklr Xur updates man.... ;-)
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Krijg je als je de game al bijna een maand niet hebt opgestart. Maar he er zijn meer mensen die kunnen posten. :p
    Volgens mij is die nog geeneens in de Tower. Dacht pas om 1100 nu met al de daylight savings.
     
  15. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Klopt, is er met een klein uurtje.
    Als het goed is, met een Thunderlord.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Als dat zo is. Dan log ik wel even in.
     
  17. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    @Maddmonkey: ja 50-100 raids is inderdaad veel en dan logisch dat je even wat anders gaat doen totdat DLC 2 uit is. Honderden uren hebben we er ook wel opzitten maar beetje lang tegen de Raid aan blijven hikken.

    Het is op zich jammer dat er geen Nederlandse LFG is, best handig eigenlijk, misschien dat ik anders zelf maar eentje in elkaar zet voordat DLC2 komt.

    @AnubisNefer: bedankt voor de tip, ik zal ook eens kijken of destiny nog leeft bij budgetgaming, helemaal vergeten dat daar ook een levendig forum is. We zijn gisteren ook weer een stapje verder gekomen met de verzameling, Suros en VOC door met 4 man Atheon checkpoint te halen. Vandaag met onze alt's nog eens kijken wat Atheon los wilt laten :)

    FraHel: zal ik doen, thx!

    Ow en nog even vraag, voor de zekerheid, als je een Atheon checkpoint doet en haalt, dan kan je toch nog de rewards krijgen als je daarna vanaf de opening begint (ex Atheon natuurlijk) ??
     
    AnubisNefer vindt dit leuk.
  18. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Ja hoor, je krijgt rewards voor alles wat je nog niet hebt gedaan.
     
  19. tamerius

    tamerius Active Member

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    9
    ok goed om te weten
     
  20. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Je kan mij trouwens wel toevoegen op XBL, mocht ik online zijn, kun je me altijd een berichtje sturen als je hulp nodig hebt. :)
     

Deel Deze Pagina