Gamertag: Nullmicrobe9066 Racenummer: 16 / 48 Race games gespeeld in het verleden Gran Turismo 1-5 Controller
Welkom! Binnenkort ga ik de openingspost even schoonmaken en iedereen die een jaar of zo niet gereden heeft verwijderen. dan komen er weer wat nummers vrij.
Gamertag: thetiktak92 Racenummer: 27/92 Race games gespeeld in het verleden: Grid en F1 2013 Controller
Ik ben verhuisd, ben verlost van schijt internet en heb nu een constante verbinding. Zou vanavond zo mee kunnen doen, alleen ben bang voor de non-racing line
Niet bang voor zijn rempunten voor dit circuit heb je best snel door zeker als je naar de filmpjes van flauvour en loyallronin kijkt
Gamertag: Beltoon Racenummer: 8 Racegames gespeeld in verleden: Forza 1-5, FH 1 & 2, Dirt 1-3, PGR 1-4, NFS vanaf 2, Gran Turismo 1-3 en vast nog een hoop arcade racers. Controller
Don't worry. Gaat om leden die echt al heel lang niet hebben gereden (of helemaal nooit). Eerst maar eens de tijd vinden.
Gamertag: Eellie Nummer: 58 Gespeelde Racegames: MotoGP Serie, SBK, Ride, Forza Series, F1, Project Gotham Racing, Dirt, GRID Dit wordt de eerste keer in een competitie & ik speel met controller.
Om het bijhouden wat makkelijker te houden ga ik niet meer de games bijhouden en bewaar ik alleen de gamertags, racenummers, aanmelddata en controller devices zodat alles, regel voor regel, in een lijst kan en ik snel en makkelijk leden kan toevoegen. Topic is weer up to date als het goed is. Als ik iemand vergeten ben hoor ik het wel! Door inactiviteit heb ik de volgende leden uit de lijst gehaald om wat nummers vrij te maken. Mogen deze leden in de toekomst weer willen racen zijn ze keker welkom natuurlijk! Lircky Beast 1805 Annmm Alexij NL JoeWie Silverlink Rovaro2 BIGGA84
Gamertag: PointyNL Racenummer: 94 Race games gespeeld in het verleden: baja off the road racing, need for speed (verscheidene delen) (PC en Gamecube) Forza 4, Formule 1 2013 (xbox 360) en nu natuurlijk forza 5 (xbox one) Verwacht alleen niet teveel van me ben nog wel een 'rookie' haha Controller Ben hier gekomen door thetiktak92, waar ik vaak samen mee race.
Gamertag: D3M0 SoUnDz Racenummer: 7 Race games gespeeld in het verleden: NFS (computer) Forza 2,3 en 4 en F1 2014 Controller Ik ben hier ook gekomen door thetiktak92 (krijgt hij hier ook bonus punten voor? ).
Haha die zou ik wel kunnen gebruiken ben ik bang, maar leuk Sander zou leuk zijn als je er vanavond ook bent!