Hallo beste mensen.
Sinds kort hebben een maat en ik een cod aw clan opgestart voor de ps4.
KALM - kill all livings modjo's
Wij spelen al jaren schiet spellen. Wij deden dit altijd op de pc.
Ik zelf speelde counterstrike 1.3 tot en met 1.6. Hij speelde battlefield.
Nu hebben wij een ps4 en missen toch het gevoel van competitie. Dat willen we dus terug krijgen.
Beetje lopen surfen op het internet en wat nodige informatie verzameld.
Ja en wat nu?
Ons idee :
Wij willen meedoen aan mlg( major league gaming) en aan ranked play (comp in aw zelf) .
http://gamebattles.majorleaguegaming.com/ps4/call-of-duty-advanced-warfare/ladder/team/?page=7
Nou wat is nou de bedoeling?
Wij zoeken 6 mensen die aan dit project mee willen doen. Waarom 6? Het is toch 4 tegen 4?
We willen 2 teams van 4 die aan de competitie mee doet onder hetzelfde naam, 2 teams die tegen elkaar oefenen en duo 's maken voor 2on2 search and destroy ladder.
We willen tactieken maken en vooral gezelligheid in de clan hebben. Dus in het geheel zouden we aardig actief moeten zijn.
Wat voor mensen zoeken wij?
- 20+, daar onder kan je een uitzondering zijn.
- Ook gewoon een sociaal leven hebbe die uiteraard voorop gaat
- 3 dagen in de week mogelijk aanwezig zijn ( tijden en dagen worden elk eind van de week met elkaar afgesproken)
- Relax zijn
- beetje ervaring met competitie ( ivb met het uitspelen van rondes)
- Team speler ( belangrijk!!)
- Whatsapp voor de groep
- cod aw ingame tag
- 1 persoon die captain is van team 2 en dus ook bepaalde dingen moet regelen
K/D enZo vind ik absoluut nie belangrijk.
Al sta je elke match 40-0. Als je niet samen speelt of je vind je zelf te goed dan pas je gewoon weg niet in het team.
Wij willen gewoon mensen hebben waarop je kan bouwen en lachen.
Dus is je aim zo kut maar je team play is redelijk dan mag je bij ons je zelf verder ontwikkelen.
Hou er rekening mee dat alles pas goed gaat lope na een paar maanden.
Eerst oefenen en dan prestaties.
Hou er rekening mee dat bij MLG en ranked play bepaalde functies voor de class niet kan gebruiken vanwege de esports regels.
Als alles goed draait dan ga ik kijken of we bij een organisatie kunnen aansluiten die alles al geregeld hebben zoals lanpartys, sponsors, site etc. Maar eerst alles op de rails krijgen en een hecht clan maken.
Wil jij hiervoor in aanmerking komen. Laat een reactie achter of voeg me toe op psn: Mrcaptain007
Je krijgt eerst soort van een trial ( beetje kinderachtig) zodat wij kennis met je kunnen maken.
Voor meer vragen ken je natuurlijk altijd bij mij terecht.
Vrijdag 30 januari begin de eerste trial ronde vanaf 20:30
Klik om te vergroten...