1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    Nee, ik denk dat je strength moet hebben. Als je kijkt bij de stats van het wapen moet je kijken welke letter onder welk statplaatje staat. Degene met de beste letter is het belangrijkste.
     
  2. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    help! Heb net rom die spiderboss verslagen, en zit nu weer in dat unseen village|:-

    Vijanden zijn sterk en met vele.
    Iemand tips hoe of wat? En moet je daar die boss perce verslaan of kan dat ook nog later? SPOILER]
     
  3. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Die moet je doen ja! Waar heb je tips bij nodig precies?
     
  4. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Heb je bijvoorbeeld nog een bonfire net voor die boss?

    En ja dat was eigenlijk mijn vraag of die boss perce gedaan moest worden of dat dit later kon:+

    Ik haat deze plek.
     
  5. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    @Smok3y
    Welke boss bedoel je? Darkbeast of The One Reborn? Ik kwam eerder darkbeast tegen dan TOR. Voor TOR is een shortcut na de tweede lantern in dat gebied terug naar de eerste lantern in dat gebied.
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  6. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Je hebt een bonfire halverwege, daar moet je het mee doen. Is niet ver van de boss af though.
    Je hebt nog wel een groepje van 3 die je echt af wilt maken voor de boss :+ man wat zijn die irritant. Welk level ben je?

    Het is best vervelend, maar komt niet eens in de buurt van haat als je de plek erna bezoekt :9 die is echt erg
     
    Smok3y vindt dit leuk.
  7. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik word niet vrolijk van de postjes hierboven... Hoopte op een wat makkelijker ervaring naarmate je verder komt ... Moet niet op werken beginnen te lijke, of erger (taak)straf :x
     
  8. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    @vanDulken bedoel inderdaad TOR
    geen idee meer hoe ik er gekomen ben. alsmaar aan het rennen haha.

    @Maddmonkey dacht ergens in de 50 kwa level, not sure.

    Erger dan deze plek? Kan dat o_O
     
  9. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    @Smok3y
    Het precieze stuk weet ik niet meer, maar ergens na de drie hunters, rond die smerige enemies die uit zo veel ogen en armen bestaan is er een lift die je weer naar de eerste lantern brengt.
     
  10. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Thx! Ga het zo uit checken.

    @vanDulken

    Raad je me trouwens aan die enemy, s voorzichtig te killen. Of gewoon sprintend naar de boss?
     
    Laatst bewerkt: 4 apr 2015
  11. Sjorrit

    Sjorrit w0t!

    Berichten:
    1.820
    Leuk Bevonden:
    22
    Zodra je die lift hebt die vanDulken net noemde dan kom je weer bij de eerste checkpoint van Unseen Village, als je in die lift er halverwege uit springt kom je bij een andere shortcut die direct naar The One Reborn gaat. Darkbeast is trouwens optioneel en ik kan sterk aanraden deze later te doen wanneer je een wat hoger level bent want dit is 1 van de moeilijkste vijanden in het spel.
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Hahah you're kidding right? Paarl was echt belachelijk makkelijk. Volgens mij nog makkelijker dan cleric beast.
     
  13. vanDulken

    vanDulken Active Member

    Berichten:
    1.004
    Leuk Bevonden:
    225
    ik kwam darkbeast per ongeluk tegen toen ik naar TOR opzoek was terwijl ik geen enkele vial had en toch versloeg ik hem. Het is dus mijn beleving dat hij prima te doen is op dat moment.

    @Smok3y Vanaf de lift zijn er volgens mij twee die je moet doden. Verder kan je trappen op om de andere enemies te ontwijken.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ik ben bij de vierde boss
    Amelia. Ik ben 33, is dat hoog genoeg. Ik probeer achter haar te blijven, maar ze raakt je vaak toch door rondzwiepen. Maar belangrijker, ik doe volgens mij echt veel te weinig damage, gaan steeds zulke kleine stukjes vanaf. En dan gaat ze healen en heeft ze weer 33% erbij. En mag/kan je hier niet summonen? Als ik de Bell wil gebruiken krijg ik zo'n euuhh geluidje, hij doet het dus niet. Ik heb 12 insight.

    Ik gebruik nog de cane, die is +3 met twee gems erin, maar verder upgraden kan niet, heb zon 60 shards, maar nul van die twin dingen :mad: Zelfs de Deathdealers droppen alleen maar shards ...

     
  15. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ben je daar nu? Ik level even een level en kan je daarna tegemoet komen in Cathedral Ward als je wilt :)
     
  16. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zou tof zijn, maar kan dus geen coop doen (bel luiden ???) Ik ga online daar nu ...
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ook niet in Cathedral Ward? In sommige omgevingen kan het niet, maar in de Ward wel toch?

    Ik moet wel eerst even wat echoes hebben
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
  19. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    De struggle is te real in deze game voor co-op. Man man man.
     
  20. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    @Maddmonkey Goede tip vd wapen! Holy weapon. Zelfs in dual hand mode kan ik nog 3 redelijk rappe attacks eruit gooien. Wat een damage. Wel 16 STR nodig, dus ik moest ff 5 levels farmen om van 11 naar 16 te gaan :) Was in 25 minuutjes gebeurd (47k echoes ;) )



    Die Deathstalkers zijn zo een stuk beter te doen. Overigens kon ik niet makkelijk farmen in die prison. Die Deathstalkers kwamen bij mij doodleuk door die kleine deurtjes heen! Eeeeek!
    En level 42 nu (ff ook nog twee keer Cathedral ward gecleared met het nieuwe wapen! Ff testen :D
     
    Maddmonkey vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina