Zijn Goedkope games Slechter???

Discussie in 'Algemeen' gestart door midnightwarrior, 9 aug 2003.

1. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Zijn goedkopere games voor de xbox (30, 20 euro) slechter dan games voor 60 en 70 euro???

2. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    simpel, wat je zelf wilt

maar over het algemeen zijn de duurdere nieuwer en meestal dan wel wat beter

3. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Sowieso: Er zijn twee 'soorten' goedkope games.

De eerste categorie games worden gewoon voor minder op de markt gebracht, games als State of Emergency of vrijr ecentelijk Evil Dead: Fistful of Boomstick.

De tweede categorie zijn games die eerst 60/70 euro kostten, maar nu, omdat ze wat ouder zijn, bijvoorbeeld als Xbox Classic worden verkocht. Dat zijn games als Project Gotham Racing (een van de beste Xbox games), Amped, Rallisport, Buffy etc.

Die eerste category games zijn meestal niet van het niveau van de 60/70 euro games, de uitgever/distributeur verwacht kennelijk niet dat het spel zou verkopen als het voor die prijs in de winkels ligt - en maakt het spel bv 30 euro.

4. Badkiller

Badkiller Hardcore xbwer!

Leuk Bevonden:
    19
    een oud spel zal niemand meer kopen ofwel??

misschien omdat je nem dan zooow graag wilt maar in principe kopen mensen steeds nieuwere spellen.....

een klein voorbeeld

halo zal niet meer evenveel kosten als halo 2, ofwel
    dan zou dat wel heel raar zijn.......

5. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    duur hoeft niet altijd leuk te zijn goedkoop kan ook leuk zijn maar als je zo kijkt zijn sommige goedkopen spellen leuk je moet er soms van houden ik vind deathrow heel leuk 20 euro maar terwijl ik toen ik ghost recon kocht 60 euro viel het tegen zo zie je soms is goedkoop toch leuk zelf weten misschien vinden andere mensen deathrow stom en ghost recon juist leuk

6. Angelus

Angelus Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb 4 goedkope spellen state of emergancy, battle engine aquila, buffy the vampire slayer en serious sam ik vind ze net zo leuk als de spellen die ik voor 60/70 euro heb gekocht. (maar halo blijft het beste :D)

7. the Outblast

the Outblast hoi

Leuk Bevonden:
    0
    meestal als er een vervolg is, zal het orgineel niet veel gekocht meer worden, tenzij het natuurlijk "doorgaat" op het orgineel, en mensen het verhaal willen snappen, maar dan nog steeds niet voor 60 euro...

maar als er nog geen vervolg was...tja; als Moto GP 2 er niet was, had ik vrijwel zeker MGP 1 gekocht, dus....

8. the master

the master On Live I am thebest

Leuk Bevonden:
    0
    niet dat het een xbox game is maargoed ik had gister eternal darkness voor de game cube gekocht voor 15 euro bij de media markt super goedkoop en een super game echt waar voor je geld

9. Vinelli

Vinelli Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Eigelijk is het vrij simpel:hebben ze veel geld gestort in het projecht van een perpaalde game, zal ie ook wel veel kosten.Maar stel als het spel flink wordt afgekraakt, dan zou het bedrag ookwel omlaag gehaald worden.
    Maar ja misschien iets TE simpel.

10. xtreme-gamer

xtreme-gamer EMAGDNIM

Leuk Bevonden:
    0
    die goed kooppe games waren ook eerst 60/70 euro

maar ik wil zelf mestal het beste van het beste hebben het is dan nog goed geprijst maar toch wat maakt het uit

11. Matrix

Matrix Semi-Définie Positive XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.471
    Tja, je hebt gewoon goede en slechte goedkope games. De slechte games die komen gewoon laag geprijst op de markt of worden heel snel na de release dik in prijs verlaagt. De goede games blijven meestal langer op volle prijs en worden later lagere prijs (mede met de classics serie). Goedkoop hoeft dus niet slecht te zijn.

12. midnightwarrior

midnightwarrior .

Leuk Bevonden:
    0
    Ok dan. Ik denk dat ik clasics ga kopen. :D

13. Dead Angel

Dead Angel DOOM III

Leuk Bevonden:
    0
    dan raad ik je zeker als actiefan
    Maxpayne aan, dat spel heb ik echt van genoten
    enige "minpunt" vond ik dat je pas moeilijk heids graden kon unlocken als je hem hebt uitgespeeld en de eerste 2 moeilijk heids graden zijn behoorlijk makkelijk

14. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    mijn mening over max payne:
    ik vond m sooooow nep gelijk weer geruild!!!!!

15. Demolition-Man

Demolition-Man X360 / PS4 / Vita

Leuk Bevonden:
    2
    Toch is het één van de beste aktiespellen op de markt.. goed uitgewerkt, mooie graphs en een hele gave gameplay!

16. Majin

Majin Bye bye~~

Leuk Bevonden:
    0
    nouja ik vind maxpayne beetje eentonig is wel vet, maar later word je er ziek van

17. Badkiller

Leuk Bevonden:
    19
    jah daarom zei ik erbij 'mijn mening'

ik heb hem denk ik liever op de pc want daar heb ik veel goeds over gehoord

mss een iets andere versie....?:confused:

18. slicer

slicer iech bin de beste

Leuk Bevonden:
    0
    niet alle cheap spellen zijn slecht als je maar koopt wat jij graag speeld
    dus als je niet van race games houd koop ze dan ook niet omdat hij voor 30 euro in de rek ligt

Deel Deze Pagina