Ik zou dit gewoon proberen Benzema is in de spits beter dan Suarez en Suarez is juist beter met wat meer ruimte (door z'n lage balance op Fifa). Die ruimte krijgt ie op CAM en dan kan je ook nog is genieten van z'n longshots maar vooral van zijn Finesse shots van grote afstand. (86 Curve + 91 Finishing) Iniesta heb ik er ook effe bij gezet voor de groene lijntjes
Thanx ja in principe veranderd er dan weinig,ben wel tevreden met Suarez als sp en Benzema als cam,vind Suárez by far beste spits van het spel loopt ruim 1op1 en Benzema als cam ongeveer 1uit2 dus houd het maar zo maar toch bedankt
Door de price ranges maak ik alleen maar verliezen, na een paar dagen verandert alles weer en kan ik weer opnieuw een verlies van enkele duizenden per speler noteren. Ten tijde van de TOTS heb ik niks meer over, helaas! Iemand wel nog een idee voor een goedkoop teampje met Falcao en Ronaldinho, wil deze twee helden eens testen samen..
Willian moet je dan door middel van Instructies een beetje in dienst van Falcao laten spelen en een Killer-kaartje zou ook geen overbodige luxe zijn
Ik ben de laatste dagen met dit team aan het spelen. Inmiddels weer een titel in divisie 4 rijker en daarna ook promotie naar divisie 2 veiliggesteld. Heb nog 2 matches over om de titel te pakken (2 punten nodig). ===========Hart=========== =Debuchy=Gabriel=Vertonghen=Moreno= =====Dembele=Fellaini=Diamé===== ===Sanchez (84)=Welbeck=Aguero=== Ben aan het sparen voor IF Welbeck, de LB/LV versie, zodat ik Aguero weer in de spits kan zetten. Of is een andere toevoeging beter?
Ik maak.alleen maar winst,sinds vorige week van 850k naar 1,5mil gegaan exclusief mijn team.Er zijn een paar spelers die niet voor de min prijs weggaan en daar probeer ik elke x de laagste bin van te kopen
Daar zie je de spelers die je bij oude edities van FUT had. Toen het nog een leuke spelletje was zonder coin sellers FUT 11
Poeh twijfel nu echt heb nu nog 1,9miljoen bij mekaar gehandeld ik kan mijn team versterken met If Boateng Sif Isco en misschien Sif Muller als cam,of doorhandelen tot Toty Kroos of Sif Neymar of nog iemand anders maar dat kost me wel weer 2weken handelen gok ik
Ja misschien dat ik daarop wacht maar voor 2miljoen koop je toch geen goeie Tots?Lijkt mij dat die prijzen veel duurder worden
Mensen hebben door de jaren heen IFs, TOTYs of TOTS gespaard van bijvoorbeeld een club, of een nationaliteit of de Eredivisie bijvoorbeeld. Via gens kan je deze spelers samen in 1 team zetten. Zie je bijvoorbeeld alle spelers die je in FIFA 10 had enz. Of in mijn geval had ik vorig jaar een full TOTS team wat daar leuk in te zetten is gecombineerd met TOTS van een jaar eerder enz.