1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. Rienbu

    Rienbu Active Member

    Berichten:
    2.846
    Leuk Bevonden:
    711
    Idd. Upgraden bij een lantern ala souls zou ook ideaal zijn.. Hunters Dteam is wel een nice place.. Dat heeft ook wel weer zijn charme
     
  2. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik snap er niks meer van.. zoveel moeite met de 2e en 3e boss, vooral de 3e. Dan kom je bij de 4e boss en daar heb ik dan totaal geen moeite mee.
     
  3. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Zojuist aangekomen in Cainhurst Castle. Erg vet!
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Welk level ben je? Ik had zelf geen moeite met de eerste twee, derde wat meer en de veirde deed ik echt te weinig damage. Was toen 33. Heb de 4e in coop gedaan. 5e boss was een ietje en ben nu op weg naar de 6e ...
     
  5. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Ik zit nu ergens in de 40. Ging levelen voor de 3e boss, dus ik denk dat ik iets te hoog zit qua level. Vond sowieso het hele stuk daar naartoe wel makkelijk. Het enige wat irritant was, waren wat mobs die meteen 3/4 van je health wegklapte.

    Op een gegeven moment vlak na de 3e boss en de route naar de 4e boss moet je een heel stuk naar beneden springen.
    Als je naar beneden springt, zit halverwege een deur. Als je door deze heengaat, kom je in een identieke versie van de Hunter's Dream terecht. Je vind daar bijzondere items, waaronder kleding en een Old Hunter's Bone (wil verder niet teveel spoileren). Die bone kun je gebruiken als je arcane level 15 zit, dus ik arcane gaan levelen. Als je die bone gebruikt, kun je veel sneller evaden.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Plus daar vind je volgens mij die umbilical cord
     
  7. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Met 3de Boss bedoel je BloodStarved Beast? en 4de Vicar Amelia? Ik weet dan even niet waar je dat stuk naar beneden kan :) ben benieuwd
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Het is ook niet "op weg" daarheen.. He
     
  9. HanTheMan

    HanTheMan XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.536
    Leuk Bevonden:
    74
    Als ik vandaag em nog aanslinger ga ik gelijk op zoek :) thnx
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Is dat in die toren waar je via die planken helemaal naar beneden moet? Zit daar halverwege nog een deur ? Zoja, dan heb ik die gemist. Die alternatieve versie van HD heb ik ook niet gezien ...
     
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja die. Moet je even opzoeken. Is goed misbaar
     
  12. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Thanks! Zal ik nog eens gaan kijken als ik uit dat laatste stuk woods weg ben ...
     
  13. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Bij die deur kan je heel makkelijk komen

    als je die ruimte inloopt waar je je moet laten vallen, moet je vanuit de deuropening een klein stukje de balk oplopen, dan omdraaien richting deur en dan zie je rechts een aantal touwen tegen de muur, als je vanaf de balk naar die touwen rolt dan land je op een klein platformpje, vanaf dat platform kan je je naar de deur laten vallen. Zorg wel voor een volle HP voordat je je laat vallen

    Gister quest van Eileen gefinished, 2de playthrough gaat wel rap.
     
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Lol ik vecht ineens tegen

    aliens
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015
  15. John_Petrucci

    John_Petrucci Active Member

    Berichten:
    1.682
    Leuk Bevonden:
    40
    Zo, kom je in de Forbidden Woods... En dan stapje voor stapje ga je verder en verder. Zit je op de 35K echoes en dan durf je gewoon niet meer verder :D.
     
  16. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja precies dat had ik.. Gelukkig vond ik een shortcut terug naar huis. Met een rondje pigs farmen kon ik gelijk 2 levels omhoog
     
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Jup :+ lovecraft game is dit
     
  18. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Voor het eerst ff klaar met de game. Laatste stuk van de Woods
    ... slangen, slangemensen, grote slangen, allemaal geen probleem. 40k echoes bij me, daal ik ergens af, kan ik nog maar 1 kant op en kom ik ineens champion mannetjes tegen die laserstralen schieten. 2 hits en ik ben dood en die stralen gaan zo snel en zijn niet te dodgen... Hoe de fuk moet ik daar voorbij ...

    Echt lame ass tactics ...
     
  19. Smok3y

    Smok3y Dark Souls!

    Berichten:
    3.670
    Leuk Bevonden:
    277
    Nightmare of mensis is echt pittig!
    Wat raden jullie aan ben nu level 60.

    Te doen? Of eerst levellen en daarna pas proberen?
     
  20. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zijn zeker wel te dodgen.

    Die aliens zijn goed te doen hoor, al had ik 1tje wel met mn canon voor z'n kop geschoten.[spoiler/]

    Ben nu voorbij die woods. Had eerst problemen ermee. Maar toen van Kirkhammer naar Holy blade geswitched. Long range veel beter daar.

    2 bazen gedaan vandaag. Die in de woods en in die unseen village. Morgen even 2 levels farmen dan heb ik mn arcane op 15 en kan ik die hunters bone gebruiken.


    Ik weet niet wat dat is en ben bijna level 70.. Ben ik overleveld of jij underleveld. Aangezien jij verder bent dan ik denk ik
     

Deel Deze Pagina