1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Toyota GT86 [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 29 mrt 2015.

  1. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Ik ben erbij. Verwacht geen serious business van mij, gewoon voor de lol, alle banen een keer gedaan, auto is gepimpt. Als het maar een leuk avondje racen wordt. :thumbs:
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Had het volgens mij al een keer gezegd maar ik weet niet of ik het vandaag ga redden, misschien haak ik wat later nog aan.
     
  3. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Ik ben er vandaag sowieso niet bij eten met familie dinsdag bij de v8 ben ik sowieso van de partij
     
  4. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Heerlijk gereden in een heerlijke auto! Helemaal goedgekeurd. Was even afwachten hoe die 2e versnelling ging uitpakken maar als je die door hebt kan je er goed mee uit te voeten. Yas Marina is altijd lastig met zijn lange rechte stukken en spiraalbochten maar heb er zin in! :)
     
  5. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    Leuke races gereden sorry dat ik jullie af en toe even aantikte moet er toch aan wennen dat mijn eigen lijn niet heilig is en me niet vast op bordjes focussen als rempunt hierdoor was ik af en toe wat te laat. Ik schakel zelf alleen zonder koppeling, hoe werkt het met koppeling op een controller? Snap er maar weinig van :p
     
  6. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Lekker geracet inderdaad. Voor de volgende race moet ik wel even een back-bullbar monteren voor dat achterliggend verkeer wat liever te laat dan te vroeg remt. :+

    Koppelen met de controller is overigens niet bepaald een aanrader. De clutch zit namelijk boven de rem. Ik weet niet hoe je je controller vast houd, maar tegelijk indrukken is er voor mij niet bij.
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Standaard staat de koppeling inderdaad op de (LB) maar er is een optie om de koppeling op de (A) te zetten (handrem en koppeling wisselen oid) waardoor je in principe met je duim koppelt en schakelt tegelijk (dus (A)(X) en (A)(B) tegelijk). Zeker aan te raden aangezien je er veel tijd mee wint bij de start en rechte stukken.
     
    thetiktak92 vindt dit leuk.
  8. thetiktak92

    thetiktak92 Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    55
    O-)
     
  9. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Was zeker leuk. Al was Yasmin toch wel een stuk leuker dan Bathurst, waarschijnlijk omdat ik dat circuit niet zo goed ken. Mooi om te zien dat het veld op Yasmin zo dicht op elkaar zit zonder dat er echt gebeukt werd. Helaas kwam ik er zelf niet ongeschonden uit maar het ging gelukkig niet om het echie :+
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Volgens mij ging de try-out lekker voor iedereen en met de auto overweg kan.
    De replays zijn weer leuk om mooie foto's en clipjes van te maken met alle desigs op de auto's.
    volgende keer is het voor het echie!!!
    Ik zal wat [​IMG] [​IMG] moeten gebruiken om mijn tempo tot het einde konstant te houden.
    Op Bathurst had ik een Alonso momentje en vergat ik voor de eerste bocht te remmen op het einde van de race , LOL:+
     
    Laatst bewerkt: 6 apr 2015
    Flavourlicious vindt dit leuk.
  11. noriCeramic

    noriCeramic XBW Racing

    Berichten:
    1.723
    Leuk Bevonden:
    55
    Racen gaat steeds beter, leuke races gehad! Yas Marina circuit belooft veel goeds. Kan er echter niet bij zijn omdat ik dan in Barcelona zit :)

    Hier paar fotootjes. Moet m'n paint nog even verder finetunen, had dit in een kwartier gemaakt.

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]

    [​IMG]
     
    Flavourlicious en Froggle vinden dit leuk.
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Wilt iemand de replay van heat 1 delen? :)
     
  13. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Zou nog even moeten kijken welke replays ik heb opgeslagen. Check het vanavond even.
     
  14. generationq87

    generationq87 Active Member

    Berichten:
    98
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik meld me hierbij ook aan #36!
     
    Laatst bewerkt: 8 apr 2015
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  15. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Hier is mijn Racekantoor.

    Pff wat een hel om deze paint te maken.
    [​IMG]

    [​IMG]

    Gebaseerd op.
    [​IMG]
     
    GizMo-2003, asjemenou75 en B Tender vinden dit leuk.
  16. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
  17. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Remmen met de middelvinger (behoorlijk wennen in het begin though), koppelen met de wijsvinger :)
     
  18. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Koppeling op de controller komt er bij mij niet in. Ben ook weer veel te lang bezig geweest met mijn auto...

    Edit:

    En hij is weer helemaal anders... Kan helaas geen Ben & Jerry's livery vinden... =(

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 7 apr 2015
    asjemenou75 vindt dit leuk.
  19. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Ter info aan allen: :D
    In het rivalstopic loopt momenteel (tot en met vrijdag a.s.) een Rivals Challenge met deze auto op de Nordschleife! Waar kun je je beter voorbereiden op deze cup dan op de genadeloze Groene Hel?
     
  20. Eellie

    Eellie The E stands for Eellie

    Berichten:
    617
    Leuk Bevonden:
    4
    Dit ga ik eens proberen. Ik heb tot nu toe altijd met LB als koppeling gespeeld, maar dat is niet altijd even soepel spelen.

    A.s. zondag ben ik er trouwens bij, alleen wel maar tot 21u (MotoGP kijken)
     

Deel Deze Pagina