1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Neverwinter

Discussie in 'Games' gestart door FinalBob, 8 apr 2015.

  1. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    [​IMG]

    Inmiddels al gereleased maar nog niks over gelezen hier op XBW. Ik ga hem van het weekend eens goed testen, reviews zijn best oké en voor free2play lijkt het me top. Meer mensen geïnteresseerd in deze game?

    [​IMG]
    [​IMG]
    [​IMG]



    Sorry voor de matige startpost.... Ik ben bij deze startpost-ontmaagd.
     
  2. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik vind het een zeer toffe game met lekker veel afwisselende quests, een goed combatsysteem en een leuke PVP.
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Tot nu toe vind ik de quests echt totaal niet speciaal, echt van die been there done that quests. Maar dat had ik ook wel verwacht. Zo te horen veranderd dit verderop in de game?
     
  4. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Heerlijke game so far. Ik ben een lvl 13 Guardian Fighter en ik ben alles nog een beetje aan het uitvinden. Heeft iemand eventueel tips voor die klasse? :)
     
  5. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik vond het maar matig. Saaie gameplay en wereld.
     
  6. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Il vind het een leuk spel. Ben ondertussen een lvl 29 Guardian fighter. Natuurlijk zijn er spellen die een stuk mooier zijn, meer diverse gameplay hebben, maar die zijn dan ook niet gratis.
     
  7. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Tja, ik ben dan misschien ook wel geen fan van gratis spellen :)
     
  8. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Waarom is iedereen een GF? Ik ben ook een GF en momenteel level 24. Gisteren een Mount gekocht en een aantal dungeons gedaan. Echt een aanrader om in ieder geval te proberen, deze game!
     
  9. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Dit dus. Vond het allemaal zeer ongeinspireerd. En dat tegen het licht van games die wel zeer geinspireerd zijn en al uit zijn, of nog komen, laat ik deze mooi gaan. Weer geen reden om mijn X1 te gebruiken :eek:
     
  10. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Momenteel een level 6 Rogue. Nog maar net begonnen maar erg leuk! Direct het MMO gevoel en de daarbij behorende quests. Ik begrijp de kritiek over de quests (tot nu toe) ook nog niet zo. Alle MMO's beginnen toch wel ongeveer zo? Het wordt steeds leuker en leuker en alles draait om endgame content.

    Voor een gratis game ben ik in ieder geval erg tevreden tot nu toe! Ik ga zeker verder spelen. Zit iemand al in een leuke Guild die nog een speler erbij willen? Voeg mij dan toe op live :)
     
  11. San

    San Active Member

    Berichten:
    255
    Leuk Bevonden:
    20
    Zijn de queue's weer gemaakt trouwens? Gisteren met man en macht een dungeon van lvl 12/22 gecleared met drie lvl 15's haha. Wat een hel was dat!|:-
     
  12. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Spelen nog niet meer mensen dit? Inmiddels level 15 Cleric. Erg gaaf allemaal, ik vind het echt een goede MMO. Er zijn toch wel meer XBW leden die gewacht hebben op een free2play MMO?

    Instances zijn leuk, standaard quests net zoals bij andere MMO's, niet heel speciaal. Professions goed gedaan, Auction House werkt prima. Ik vind het echt knap hoe ze dit met een controller zo goed hebben laten werken!
     
  13. assaultpr0

    assaultpr0 Active Member

    Berichten:
    862
    Leuk Bevonden:
    90
    Ik ben inmiddels een lvl 31 guardian fighter en heb nog steeds heel veel plezier met deze game. Jammer dat de game niet echt opgepikt wordt door meer BGers.
     
  14. DiaL

    DiaL XBW Senior

    Berichten:
    2.606
    Leuk Bevonden:
    21
    Zelfde gevoel, and hope so. Tot nu toe ben ik wel nog niet echt freemium "gold-ammo" crap tegengekomen, maar ben wel wat argwanend als je ziet dat respeccen, en backpack inventory space etc gekocht moet worden (misschien kan dit ook door ~endless~ farming?) met premium currency. Ik neem aan dat hetzelfde geldt voor goede gear? Maar goed, het blijft een "gratis" spel of course.

    Omdat de meeste waarschijnlijk de google searchterm "best class neverwinter" in leven houden en dan uitkomen bij typische ongenuanceerde forumthreads als "GF best AWESOME PVP en DMG class"...
     
  15. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je kan in principe alles kopen door farmen. Je farmt Astral Diamonds en daarvan kan je weer Zen currency traden. Je kan ook zonder de Zen currency alles krijgen volgens mij, duurt alleen natuurlijk wel wat langer. Backpack inventory staat bijvoorbeeld ook te koop op de Auction House voor alleen Astral Diamonds. Wel erg duur. Ik vermoed dat alles uiteindelijk goedkoper en toegankelijker wordt omdat er meer van beschikbaar komt.

    Ik vermaak me er nog steeds erg goed mee. Inmiddels level 21. Loop elke dag de daily's en doe daarnaast ook gewoon de questline. Dit is wel een game waar ik de end-game graag van ga zien! Op naar level 60!
     
  16. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Qua quests is het nog steeds niet extreem bijzonder. Ik ben nu level 16 geloof ik, ben een control wizard en die vind ik erg gaaf. Wat ik heel erg goed vind in Neverwinter is het combat systeem. Het voelt serieus gewoon beter aan dan in Dragon Age Inquisition en genoeg andere RPG's. Melee is lekker vlot en voelt goed aan, maar wat ik vooral verdomd vet gedaan vind zijn dus de mages. In DAI sta je stil wanneer je magic gebruikt en je kan niet weg rollen/dodgen voor vijandelijke aanvallen, dit kan dus allemaal wel in Neverwinter en dat is gewoon heel erg nice. Combat is top in deze en het zorgt er oa voor dat ik de game blijf spelen. Plus het leegruimen van een dungeon met een groepje mensen is wel erg leuk moet ik zeggen. Dit is de eerste MMO die ik echt vermakelijk vind en redelijk veel speel ook.
     
    FinalBob vindt dit leuk.
  17. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ha. Ik vind die combat juist een lachertje. Enorm saai en inspiratieloos.
     
  18. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Het is absoluut geen Witcher 2 of 3, maar ik vind hem serieus veel meer fun dan DAI. :)

    Maar ik speel dan wel als mage he. De magic is echt nice.
     
  19. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    level 6 of 7 hier,.... best leuke game,... ben benieuwd hoe lang ik dit ga spelen :)
     
  20. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik ook als een soort mage en in DAI ook. Nee, vind het echt veel slechter. Gameplay vond ik juist het minste, maargoed ieder zijn ding.
     

Deel Deze Pagina