1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Tim

    Tim Active Member

    Berichten:
    7.740
    Leuk Bevonden:
    1.938
    Opvolger van de One duurt nog wel een tijdje en als je het stuur veel gebruikt ben je denk ik tegen die tijd ook wel aan een nieuw stuur toe

    Zou voor mij geen reden zijn om nu een stuur te halen, over een paar jaar wordt het natuurlijk anders
     
  2. GizMo-2003

    GizMo-2003 Say What!?

    Berichten:
    595
    Leuk Bevonden:
    2


    Krijg toch wel zin in deze game eigenlijk
     
  3. Surreallistic

    Surreallistic Forza!

    Berichten:
    2.096
    Leuk Bevonden:
    378
    Als ie ooit nog uitkomt, inderdaad om naar uit te kijken.
     
  4. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Als er ook een Polo GTI in zit dan is het een must-buy! :+
     
  5. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    1080p op ps4 en 900p op Xbox One. Beide natuurlijk 60fps.
     
  6. ColdzeroNL

    ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

    Berichten:
    1.603
    Leuk Bevonden:
    1.149
    900P is prima met 60 fps gelocked.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  7. B Tender

    B Tender Robot Unicorn

    Berichten:
    3.930
    Leuk Bevonden:
    1.905
    Mn tv is maar 720p haha.
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  8. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  9. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    No more delays! Hij is GOLD!! :D

    [​IMG]
     
  10. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nee joh, ze moeten hem nog delayen omdat de boxart niet goed is. En dan zijn natuurlijk een aantal tracks niet meer up to date dus dan schuift die naar eind 2015. Maar nee dat is niet gunstig ivm Forza 6 dus dan komt 'ie in maart 2016. :+

    Ben benieuwd of de controller een beetje is bijgewerkt. Binnenkort maar weer eens uitproberen op PC.
     
  11. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Zit te twijfelen om 'm te pre-orderen (je krijgt niet echt veel extra's). Denken jullie dat hij beter wordt dan Forza Horizon 2, daar heb ik wel de demo van gespeeld? Project Cars is serieuzer denk ik, beetje zoals NFS Shift? The Crew vond ik eigenlijk best wel goed. Of is Horizon 2 een must-have (vond Forza 5 een hele grote tegenvaller)?

    Vind 't wel goed dat ze 'm locken op 900p. Ik vind 1080p er nooit zo mooi uitzien (sorry) en misschien krijgt de One wel een betere draw distance....
     
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik krijg trouwens gewoon nog steeds updates gepushed in de preview builds, dus echt gold is 'ie niet. :p

    Als je Horizon 2 en The Crew specifiek leuk vond door de open wereld en het upgraden en pimpen en zo dan is Project CARS een compleet andere kant op. Het probeert een simulatie te zijn, inderdaad zoals Shift (is ook zelfde ontwikkelaar) maar dan een stuk realistischer.

    Voordelen van de game: mooi aanbod aan circuits, echte raceauto's en goede features zoals pitstops, verschillende bandencompounds, races in de regen en nacht etc.
    Twijfelachtige van de game: tot op heden (preview builds) merk ik nog steeds dat er auto's zijn die niet 100% lekker rijden vergeleken met een aantal andere racesimulaties. Ook was de gameplay met controller een paar maanden geleden nog minder dan met stuur, hopelijk is dat verbeterd.
    Nadeel van de game: Geen open wereld dus (als je daar van houdt) en geen upgrades en pimping etc. (wel afstellen van componenten zoals ophanging, downforce, versnellingsbak etc.)

    In feite is dit meer richting Forza Motorsport maar dan met meer banen, meer race-auto's en veel race-features die missen in Forza Motorsport. Het is dus een echte circuit racer. Als ik jou was zou ik lekker de reviews afwachten en dan kijken wat je doet.
     
  13. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    mag hopen dat de auto's beter rijden dan forza 5, want daarin vind ik alleen de formule 1 bak fijn rijden...
    (kilometers van te voren remmen, en dan nog de grindbak in gebeurt heel vaak bij mij bij deel 5 |:- )
    driveclub rijd heerlijk, horizon rijd heerlijk,..... als deze nou ook lekker rijd, gaan hier wel wat uurtjes inzitten :+
     
  14. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Lekker rijden & remmen is iets anders dan realistisch.
     
    Insane/Erret en B Tender vinden dit leuk.
  15. Froggle

    Froggle Play, or be played.

    Berichten:
    995
    Leuk Bevonden:
    47
    Horizon is echt mega arcade. Wat super relaxed is om gewoon lekker lazy te spelen. FM en PC ga je niet onderuitgezakt zitten spelen.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  17. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nog steeds die controller hea. Het topic waar alleen maar Xbox controller feedback wordt gepost heeft al 300+ pages en het is gewoon nog steeds niet lekker in die vid.
     
  18. Divimus

    Divimus Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.576
    Leuk Bevonden:
    305
     
    Ic3DFire vindt dit leuk.
  19. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ziet er allemaal heel erg vet uit.
     
  20. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Release is bekend:

    Dat is klote. Moet ik 'm dus deze keer uit de NL Store downloaden. :mad: Ga namelijk niet een week wachten op de US release. ;)

    Xbox One versie is 18.13GB groot.
     

Deel Deze Pagina