[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. Boxmeer

    Boxmeer El Vatso

    Berichten:
    558
    Leuk Bevonden:
    23
    Lukt me ook niet via m'n mobiel. M'n gamertag is DutchPopeye voor de Xbox One. Bestaat Drakenslag eigenlijk nog? Met SF 4 een leuke tournooi destijds het gelanceerd werd.
     
  2. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Me kollectors edition is verzonden! Best benieuwd naar de Scorpion statue.
     
  3. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Drakenslag is nagenoeg compleet vervangen door Dutchnoobz website en Drakenslag verwijst naar de community webpage van Dutchnoobz:
    http://dutchnoobz.nl/
    http://community.dutchnoobz.nl/

    http://rsd-series.com/ is een relatief nieuwe website die zich richt op vechtgames binnen nederland en organiseert met regelmaat toernooien en bijeenkomsten in en rondom Nederland. MKX is een nieuwe game zal waarschijnlijk wel worden inbegrepen in een aantal toernooien mits de titel een succes blijkt te zijn.

    Dutchnoobz is nog steeds voornamelijk voor Street Fighter, althans dat is het meest populair. MKX zal overigens bhoorlijk populair zijn aangezien ook veel mensen het spel halen die niet specifiek fans zijn van het genre. Er zal ongetwijfeld meer toernooitjes worden gehouden voor de game binnen Nederland. De beste internationale site voor Mortal Kombat is:
    http://testyourmight.com

    Er is aankomende zaterdag een MKX toernooi dat wordt gehouden door Media Markt in Roermond, de top 3 krijgen een PS4+MKX
    http://testyourmight.com/threads/ap...ournament-mk-cup-qualifier-netherlands.49077/





























    XBW NaamXB1 NaamPS4 NaamSteam Naam
    Lockum...Lok_n_KiLok N Ki
    BigSyke...BigSyke-NL...
    Sasuke29...leafninja1980...
    Pbateman...nyx1978...
    BoxmeerDutchpopeye......
    ThunderCrashGravemind IV......
    Opelwintopopelwintop2007......
    ............
     
    Laatst bewerkt: 13 apr 2015
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Echt jammer dat die pass er niet bij zit
     
    Servantes en LocKuM vinden dit leuk.
  5. xerofox

    xerofox were given today

    Berichten:
    1.263
    Leuk Bevonden:
    63
    Nadat Hanzo Hasashi vermoord was door Sub Zero heeft Quan Chi hem weer tot leven gebracht als de scorpion die wij kennen uit de eerdere delen, een haatdragende geest van Hanzo Hasashi die wraak zocht voor zijn dood en die van zijn clan leden
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ja ok maar

    Hanzo is toch niet alleen maar in Flashbacks daar? Hij killt notabene Quan Chi
     
  7. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Hmm, zou opzich wel willen gaan, maar het zal op PS4 gespeeld worden. Hm.
     
  8. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Zou je hem eerder kunnen downloaden uit de Hong Kong store?

    Daar is het nu namelijk 14 april.
     
  9. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    geen idee, maar ik vind het nogal creepy om een game uit hong kong te halen!
    ik twijfel wat ik ga doen, ik heb een pre-order bij GM staan voor morgen, ofwel DL hem uit de store en kan ik vandaag nog spelen alle om 12u01 of ik wacht tot morgen 10uur, maar dan heb ik ook de MK controller erbij.

    de game is trouwens goed ontvangen, ik lees net een 9/10 http://thisgengaming.com/2015/04/12/mortal-kombat-x-review/
     
  10. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Hmm ja dan wacht ik die 4 uurtjes wel.
    Zoo lekkere score ! :)
     
  11. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Waarom zou je niet een dag wachten? De PS store is minimaal 10 euro te duur.
     
  12. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    nee in GM(belgie) is het ook 69,98 euro voor de game net als op XLive!
    maar ik heb 1 voordeel bij GM als ik de game pre-orderde kon ik de MKX controller erbij kopen voor 29,98 IPV 44,98 euro!
    dus zal wachten zijn tot morgen, maar ik sta bij openingstijd aan de deur :)
     
  13. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    System Guide

    Geschreven door Tom Brady van TestYourMight, alles wat je wilt weten over de mechanieken van het spel.
    Enkele dingen zullen waarschijnlijk niet geheel duidelijk zijn voor sommigen door de terminologie die is gebruikt, maar grotendeels is het erg goed te volgen.

    Verwijzingen naar de aanvallen in deze game wordt door middel van een universele taal gedaan:
    Front Punch = 1
    Back Punch = 2
    Front Kick = 3
    Back Kick = 4
    B=Back
    D=Down
    F=Forward
    U=Up

    DF= down, forward, oftewel een kwart cirkel naar voren.

    De reden dat getallen hier worden gebruikt is omdat het universeel is, mensen spelen het spel op XB1, PS4, PC, third party controllers. Elk met hun eigen knoppen. Door naar de aanvallen te verwijzen in plaats naar de knoppen kan iedereen het begrijpen.
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  14. RastafariMan

    RastafariMan NWO 4 LIFE

    Berichten:
    194
    Leuk Bevonden:
    4
    Thanks, zeker goed te volgen... maar met framedata haak ik altijd af =(
     
  15. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Tja, frame data is voor velen al een gruwel term, iets wat te "complex" is en de lol uit de game haalt. Je hoeft sowieso geen frame data te kennen om te weten of jij in het voordeel of het nadeel staat na een aanval, welke aanval snel of langzaam is. Daar kom je vanzelf achter door gewoonweg te spelen.

    In plaats van te leunen op ervaring kan je met frame data in 1 oogopslag hetzelfde antwoord krijgen.
    Als jij een speciale aanval blokt wil je weten hoe je deze gegarandeerd kan afstraffen, en of het überhaupt kan. Door veel dingen te proberen komje er uiteindelijk achter dat een bepaalde aanval het inderdaad mogelijk is. Met frame data kan ik aflezen hoe negatief zo'n aanval is en simpelweg naar mijn eigen aanvallen kijken welke aanvallen snel genoeg zijn. Dus ik hoef niet tig dingen uit te testen. Dit was en heel simpel voorbeeldje.

    Vroeger gebruikte niemand frame data, iedereen leerde door te spelen en zo kon je ook gewoon goed worden, en dat geld nog steeds!
    Frame data maakt het gewoon makkelijker om snel een antwoord op iets te krijgen of te testen.

    Niet van een mug een olifant maken, je hoeft het niet leren te gebruiken en als je het toch wil, dan is het echt waar ontzettend makkelijk.

    Ik zal er nu over ophouden, volgens mij heb ik genoeg mensen weggeschrikt op XBW in al die vechtgame draadjes met deze praat:oops:

    *Trouwens, ik wil geen illusies kweken, ik ben net zo shit als elk andere speler in het begin, en waarschijnlijk lang erna ook:p
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  16. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Nou vermaak me goed met het spel.

    Iemand al een idee hoe je de tweede fatalities kunt unlocken. Ik weet inmiddels een paar van de tweede fatalities, maar geen idee hoe ik die moet activeren?
     
    Laatst bewerkt: 14 apr 2015
  17. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    In de Krypt vrijspelen.
     
  18. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Fatality dlc is gespot worden ze makkelijker van geen moeilijke knoppen combinaties meer.
     
  19. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    [​IMG]

    Volgens mij zijn de Fatalities toch al redelijk simpel geworden?
     
  20. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.971
    Leuk Bevonden:
    3.316
    Jaa wat mijn ervan bij hangt ook maar blijkbaar nog te moeilijk.
     

Deel Deze Pagina