1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Mortal Kombat X

Discussie in 'Games' gestart door LocKuM, 2 jun 2014.

  1. Servantes

    Servantes Well-Known Member

    Berichten:
    8.902
    Leuk Bevonden:
    3.281
    Nee maar wou het wel maar de store via ingame had hem niet staan.
    Zag wel voor 20 euro dat je de hele krypt unlocked en die van easy fatalities.
     
  2. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Kombat Pass gekocht en de Samurai Pack is online. Paar potjes in singleplayer en online modus gespeeld. 1 potje online en meteen iemand die met Sub Zero ze heeft tijd alleen ijs het schieten was...........
     
  3. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Terugschieten dan!!! ;)
     
  4. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb mn main gevonden denk ik, Cassie Cage.
     
  5. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Heb nog steeds niet echt een main character,.... ben wel altijd toch een beetje fan van Scorpion geweest,... yep saai maar waar.

    Net wel de app uitgespeeld. Op zich geinig, maar niet echt bijzonder.

    [​IMG]
    [​IMG]
     
  6. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind er iemand zijn jongen terug in de krypt?
    Best wel even wennen aan MKX hoor, ben aan chapter 10 in de story, maar ik vind het wel pittig,
    Het is heel moeilijk om combo's aan elkaar te naaien, zal nog even duren voor ik online ga,
    Ik ga eerst de trainigs mode moeten opzoeken, maar momenteel zit ik met een gameduim , en kan ik geen knop meer indrukken:)
     
  7. PsychoBoyJack

    PsychoBoyJack Active Member

    Berichten:
    321
    Leuk Bevonden:
    4
    Kun je bij dit spel eigenlijk met je party samen tegen elkaar online spelen waarbij de niet spelende spelers mee kunnen kijken? Dus stel ik zit met 3 man in een party, nr 1 vecht tegen nr 2, en dat nr 3 dan de match mee kan kijken? En zo ja hoe werkt dat dan?
     
  8. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Zijn er hier mensen die met een "echte" gamepad spelen. Heb zitten zoeken naar die officieel MK pad. Waarbij de knoppen ook ingedeeld zijn voor MK, maar kom hem nergens tegen.
     
  9. NovaCaine

    NovaCaine XBW Racer

    Berichten:
    216
    Leuk Bevonden:
    80
    Bedoel je zoiets..
    [​IMG]

    Of deze
    [​IMG]
     
  10. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Gaat best lekker tot nu toe, maar ik merk wel echt een overmaat aan back, forward inputs. Nu gaat die input vaak mis bij mij, ook totaal niet duidelijk waarom. Dan doe je die input snel en dan springt je karakter opeens schuin naar achteren.

    Hoe zit het met dat runnen trouwens? Ik gebruik het niet vaak want elke keer word ik belachelijk hard gepunished, je kunt het alleen cancellen met down ofzo toch?
     
  11. LocKuM

    LocKuM Active Member

    Berichten:
    3.171
    Leuk Bevonden:
    52
    Ik heb online nog niet kunnen proberen maar in MK9 had je iets zoals King of The Hill, dus the winnar bleef staan en telkens kreeg iemand ander in de lobby de kans, iederen kon deze matches bekijken. MKX heeft ook King of the Hill dus dat is wel i orde.

    MK Knoppen layout
    Zo ziet de officiële layout voor Mortal Kombat eruit, oftewel een hele unieke indeling. Dit zijn natuurlijk arcade sticks.

    PDP heeft reeds een MKX controller uitgebracht die NIET wordt uitgegeven in Europa, helaas. Alternatief is de Hori Figh Commander, deze kan je bijvoorbeeld van Play-Asia halen.

    Ik zelf speel op DEZE Maar ik heb ook even geprobeerd op de standaard controller van de PS4 en ik moet zeggen dat die ook echt goed werkt. De meeste toernooispelers die zich nu voorbereiden op Mortal Kombat X spelen ook op de DS4. Het bevalt de meeste erg goed.

    Mortal Kombat is 1 van de vechtgames die je absoluut zonder problemen moet kunnen spelen op een normale controller. Ik kan helaas niets zeggen over de XB1 controller.


    In MKX heb je een dash en een run. Als je eenmaal de dash inzet kan je op dat moment niets meer doen, en moet dus wachten tot deze animatie is afgelopen.
    De Run in MKX vloeit voort uit de dash. Je voert f,f+Block in en je begint te rennen. Je kan de run cancellen in weer een block, aanval, jump. Om klein stukje te rennen en weer te blocken gewoon f.f+block, block invoeren.
    De Run voor zover ik heb gezien kan je gebruiken om combos mee te maken die anders niet mogelijk waren, om snel korte of lange afstanden af te leggen én je kan meteen blocken of overgaan in iets anders. Hoe verder je rent hoe meer je stamina meter je verbruikt. Je kan dus snel inrennen en een snelle lage aanval doen of een throw om zo weer je offensief op te bouwen. Rennen is veiliger dan dashen puur omdat je snel weer kan blocken maar het kost wel stamina.

    Die back forward inputs is gewoon oefenen, ik heb er zelf ook last van omdat ik voornamelijk bewegingen gewend ben zoals kwart en halve cirkels en dergelijke.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
  12. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Yep, King of the Hill mode.

    Vrijwel alle Krypt unlocks op een rijtje :

    http://eksygamma.blogspot.nl/2015/04/mortal-kombat-x-krypt-tomb-unlocks.html?m=1
     
    Mallakai vindt dit leuk.
  13. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Kotal gaat best decent, maar je hebt bijna 0 pressure en je moet alles op de punish spelen.
     
  14. Sneltje

    Sneltje It Pays to Play

    Berichten:
    408
    Leuk Bevonden:
    4
    Story mode was ik zo door heen +/- 4 uurtjes gewoon op normal.
    Een tower gedaan en verder genieten van de game het is inderdaad wel even wennen als je al weer maanden aan KI gekoppeld bent om dat weer even terug te gaan naar MK. Block knop is weer even wennen lol.

    Verder wel een goede game, zeker een aanrader.

    Chop!!
     
  15. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Story mode uitgespeeld en bezig met de Living Towers mode. Vraagje: hoe werkt test your might? Druk me een ongeluk :p
     
  16. ThunderCrasH

    ThunderCrasH Ja toch?

    Berichten:
    945
    Leuk Bevonden:
    15
    Iemand vanavond online (xbox)?

    Heb me net aan online gewaagd, 4-1 en de loss was close. Wel 2 figuren die besloten om vlak voor het einde te DC'en.

    Kotal smackdown
     
  17. BigSyke

    BigSyke Active Member

    Berichten:
    5.535
    Leuk Bevonden:
    1.199
    Zelf de story mode nog niet uitgespeeld dus graag geen namen noemen.

    Maar vind het zelf beetje jammer dat meerdere mk characters in de story mode voorkomen waar je tegen moet vechten die niet speelbaar zijn.

    Had wel verwacht dat ze in cutscenes zouden voorkomen maar niet dat je ook tegen ze zou vechten.
     
  18. Sasuke26

    Sasuke26 Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    278
    Same here. Voeg ze dan ook toe aan de speelbare rooster
     
  19. PBateman

    PBateman From the Shadows

    Berichten:
    4.215
    Leuk Bevonden:
    233
    Ze hebben niet eens eigen moves he, al die karakters lenen moves van speelbare karakters.

    Oh en een tip: Zet 'release check' uit bij controller settings, speelt direct beter!
     
  20. powerslave666

    powerslave666 Bakker Gijs

    Berichten:
    3.739
    Leuk Bevonden:
    270
    Neem aan dat die binnenkort als DLC uitkomen,,

    Ik was er gisteren ook zo doorheen..
    Had het idee dat de story van MK9 een heel stuk langer..
     
    Sneltje vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina