1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] Far Cry 4

Discussie in 'Games' gestart door Hybrid, 20 jun 2014.

  1. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    Is er hier iemand die Maps maakt of gemaakt maps wilt spelen? Lijkt me wel leuk om wat uit te wisselen.
     
  2. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Voor de gene die er nog aan moet beginnen. Om de game op 100% uit te spelen dien je het volgende te doen:

    32 campaign missies
    12 side campaign missies
    103 side missies

    Te veroveren:
    24 buitenposten
    17 klokkentorens
    4 forten

    Kopen/unlocken
    64 wapens
    48 vaardigheden
    18 voertuigen
    39 voorwerpen maken

    Karma level 8 bereiken, door eigen volk te helpen in gevechten die soms spontaan in de buurt op de kaart verschijnen.

    Collectibles:
    20 brieven
    20 dagboeken
    40 klokken
    55 maskers
    150 propaganda posters

    Zit nu zelf op 54% van bovenstaande na 21 uur spelen.
     
  3. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Hij is harstikke leuk! Heb em via steam gekocht, heerlijk verslavend weer :)
     
  4. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    dammed ik zit zo vast als iets, ik heb al behoorlijk wat missie gedaan... maar nu kan ik niet meer verder, als ik ergens een nieuwe toren wil gaan beklimmen, zeg de game dat ik in gevaarlijk gebied zit en krijg ik een x aantal sec om terug te lopen... wat doe ik verkeerd??
     
  5. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Ik heb geen idee hoor, maar misschien kijk je over een missie embleem heen? Of moet je een fort bevrijden? Ik ben soms ook wel eens ergens mee bezig, maar dat had ook nog niet gemogen ofzo. Dat komt dan omdat ik shit mis op de map.
     
  6. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Lijkt me alsof je een embleem mist en toch in een missie zit. Anders kan je namelijk gewoon door heel de map heen.
     
  7. opeltwintop2007

    opeltwintop2007 Active Member

    Berichten:
    406
    Leuk Bevonden:
    2
    bedankt... ik zal eens al die mappen moeten kopen zodat ik de embleems kan zien
     
  8. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Iemand die vanmiddag of vanavond even de co-op ps4 trophys wil binnen halen samen? Dan heb ik platinum.
    Alleen samen een buitenpost veroveren en een takedown vanuit een auto (passagiersstoel)
    In 10min te doen volgens mij.
    Mijn dank is groot :)
     
  9. Alexknl

    Alexknl Well-Known Member

    Berichten:
    4.089
    Leuk Bevonden:
    2.599
    Gisteren FarCry4 gekocht, vandaag begonnen. Ziet er allemaal goed uit en speelt lekker weg.
    Had wel al na een half uur / 3 kwartier al pijn aan de ogen :p Denk dat dat komt door de lage fps. Graphics zijn wel nice though. Ik zit ongeveer 1 meter van m'n 27" monitor.
    Vooral wanneer je wat snel om je heen kijkt of als er vanalles gebeurt op het scherm voel je dit gewoon letterlijk in je ogen en is niet echt prettig.
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Hmmm, helemaal geen last van gehad eigenlijk. Game speelt idd erg lekker weg. Heb er echt van genoten!
     
  11. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Heb ik niet zo ervaren en zit toch ook maar 2 meter van de tv (55") af. Far Cry 4 was mijn eerste platinum dus zegt voor mij genoeg :)
     
  12. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Wat een heerlijk spel is dit.


    Mensen die wat co-op willen doen kunnen mij toevoegen op PSN: Doolhofstruik.
     
  13. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Toffe game inderdaad.
    Heb de story uitgespeeld en ben nu met alle side-quests bezig.
    Is het mogelijk om de andere endings te zien zonder de hele story te spelen?

    Wat ik aan de co-op erg jammer vind is dat alle collectibles ed niet voor je eigen game meetellen. Hetzelfde geld voor de forten ed.
     
  14. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ja, YouTube :)
     
    Kapitein_Merijn en WorkingTitle vinden dit leuk.
  15. Kapitein_Merijn

    Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

    Berichten:
    1.115
    Leuk Bevonden:
    240
    Heb genoten van de Single player maar heb me gisteren flink zitten ergeren aan de co-op.
    Ik heb samen met mijn broer de season pass gekocht om samen de Yeti dlc te spelen en de andere co-op missies. Helaas is het nog steeds zo dat degene die mijn game joint alleen maar xp krijgt. Hij krijgt dus niet de wapens, trophys ed. Sterker nog, hij kan niet eens de wapens kopen die je unlocked tijdens het spelen.
    Ook de Hurk missies zijn op de een of andere manier niet samen te spelen. Ze staan bij ons beide op de map tijdens de sp maar zodra je online gaat kan je ze niet samen spelen.
    Nadat we ons flink aan het ergeren waren dachten we samen even de MP te doen.....
     
  16. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.818
    Ik heb nergens last van, maar ik heb dan ook alleen een zusje.
     
  17. markdragie

    markdragie Active Member

    Berichten:
    207
    Leuk Bevonden:
    5
    :D
     
    Yellow 13 vindt dit leuk.
  18. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik heb nu al zo`n 9 uur gespeeld en zit pas op 16% hehe. De vorige Far cry vond ik qua omgeving wel vetter, ben meer van de tropen.
    Vind het een super toffe game maar had iets meer van graphics verwacht het ziet er bij vlagen prachtig uit, maar bij vlagen ook een stuk minder met hier en daar wat fraamedropsen pop up(xboxone).
     
  19. heuft

    heuft Active Member

    Berichten:
    1.510
    Leuk Bevonden:
    53
    heb het spel ook gekocht. en vermaak me prima. maar wat zijn die coop missies? kan je dan samen een plek veroveren? of zijn dat dingen zoals racen, en zo snel mogelijk een plek veroveren.
    en wat is het groot zet. heb bijna alle kaarten gekocht, maar had het beter niet kunnen doen. zoveel vraagtekens ineens op mijn map.
    nadeel vind ik wel is dat je geen spullen ergens in een kast/kist kan dumpen. ik moet noodgedwongen huiden verkopen die ik misschien later kan gebruiken, nou kom ik zat wilde honden tegen daar niet van.
    en weet iemand waar ik de varkens kan vinden? ik gebruik mijn pijl en boog, en wil graag nu al meer pijlen bij me kunnen dragen.
     
  20. Zeepsop

    Zeepsop BRO BEANS

    Berichten:
    2.636
    Leuk Bevonden:
    631
    Varkens lopen echt overal. Die kwam ik non stop tegen :+, staat ook op de map aangegeven trouwens.
     

Deel Deze Pagina