1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Neverwinter

Discussie in 'Games' gestart door FinalBob, 8 apr 2015.

  1. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Ik moet mijzelf wel deels even corrigeren. Want in DAI ben ik als warrior bezig en amper echt goed magic kunnen uitproberen. Behalve dan soms met die mage teammembers. Ik mis vooral in DAI dat je aanvallen niet kunt ontwijken, je staat daar maar zonder te bewegen en je gebruikt je magic. Qua snelheid en bewegingsvrijheid zit het beter in Neverwinter. Hoe magic en het resultaat er uiteindelijk uit ziet, dat wint DAI weeer. ;)
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Misschien heb ik niet het goede poppetje, maar die mage van mij liep echt niet als ik een spell deed. Precies hetzelfde als DAI wat dat betreft.

    Misschien komt het ook door de spellen die ik ervoor gespeeld heb. Die zijn qua combat zoveel intenser. Dit was echt slaapverwekkend voor mij

    Maargoed, ik hou er verder wel over op haha. Anderen vinden het blijkbaar wel fijn en ik niet. Smaken verschillen nou eenmaal
     
  3. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Haha no problem. Nee klopt, je kunt inderdaad niet bewegen in DAI en Neverwinter ook niet, niet in de zin van rondlopen/rennen en tegelijkertijd magic gebruiken. Je kunt echter wel wegrollen/dodgen in Neverwinter. I love that shit. :D
     
  4. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Ga jij eens snel terug naar Bloodborne :)
     
  5. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    Maar het pakt me niet meer zo :oops:
    stijl en alles geweldig, maar heb het schijnbaar op het moment een beetje gehad om dat achter mekaar te spelen.
    (na de 3 dlc's van dark souls 2 had ik dat gevoel al een beetje....:eek:)

    Vind dit wel grappige afleiding, er rent van alles door de steden heen spinnen, paarden, draken,.. heeeeeeeel anders dan BB :+
     
  6. allstyles

    allstyles Active Member

    Berichten:
    1.270
    Leuk Bevonden:
    213
    kan iemand mij vertellen of ik de spullen in mijn inventory kan verkopen, en zo ja waar??
    hopelijk bij voorbaat dank!
     
  7. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Je kan bij bijna elke vendor (met goudstukken boven hun hoofd) je spullen verkopen. Of als je hele goede spullen hebt en ze nog niet character bound zijn op de Auction House zetten. Maar voor lagere levels heeft dat nog geen zin.
     
    allstyles vindt dit leuk.
  8. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Downloaden heeft de hele middag geduurd, maar ik ben ook eindelijk begonnen. Grafisch ziet het er in ieder geval wel oke uit. Ook al zijn de begin quests nog niet geweldig, het lijkt wel een leuk spel. Die stad waar iedereen rondloopt is ook echt massive. Ben level 7 en snap er verder nog niets van maar de combat en camera etc. voelen wel solid aan.

    Edit: Op lvl 7 toch maar even overnieuw begonnen omdat ik die 2 hander toch een beetje te lomp vond. Nu als Elf Scourge Warlock bezig.
     
    Laatst bewerkt: 15 apr 2015
    FinalBob vindt dit leuk.
  9. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Goed om te lezen! Graphics zijn oke, absoluut geen hoogstandje maar de combat is dik in orde! Het spel wordt echt leuk op het moment dat je instances gaat doen met anderen. Dan krijg je de queue optie in de quest menu om te queuen voor verscheidene instances met leuke rewards. De gewone quests die je alleen doet moet je echt zien als een kennismaking met je class, niks meer niks minder. Goed je class leren spelen voor de groep instances. Er is veel wat nog gepolished moet worden maar ik ben erg tevreden over hoe het nu al staat!
     
  10. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanmiddag ook heel even gespeeld. Hunter Ranger aangemaakt. Vind ik altijd wel fijn wat meer van afstand
     
  11. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Qua gameplay hangt het een beetje tussen DA:I en Diablo 3 in. Begin het nu met mijn nieuwe class al een stuk leuker te vinden en blijf nog wel even spelen! Het combat systeem werkt inderdaad goed voor mages, ook al is het niet heel moeilijk. Het werkt fijner dan in DA:I in ieder geval. Hoe zit het precies allemaal met die mounts en daily quests? Het meeste kun je gewoon met gold kopen zo te zien en die mounts zijn ook gewoon permanent?
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Snap echt niet waarom ik de combat dan juist zo crap vond terwijl iedereen het beter dan DAI vindt
     
  13. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er eigenlijk al iemand een xbw guild gemaakt voor Neverwinter ? Gisteren ook begonnen en i like it
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vind het wel tof dat dit soort games meer en meer naar de consoles komen. En ook goed geport zijn.
    Straks ook Smite naar de Xbox One. Al is dat meer een MOBA.
     
  15. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Ben dit toch wel een leuke game gaan vinden. Inmiddels level 16 en ik denk dat ik sowieso wel doorga tot de 60 voor de endgame content. Zijn toch ook wel behoorlijk wat mensen in mijn friendslist die het al spelen en boven de 30 zijn. Wou nu alleen net inloggen maar kwam er niet in. Blijkt een scheduled maintenance te zijn die over een uurtje voorbij zou moeten zijn.

    Oh ja, en natuurlijk wil ik die tijger als mount! Als het volgende week nog steeds leuk is heb ik die €12 er wel voor over :+.
     
  16. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Vanavond online? Gaat het ook even spelen. Level 3 alleen.
     
  17. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Jaa, er is nu een update van 570 mb~. Ga zo die lvl 7 verwijderen en een nieuwe class aanmaken, dus dan begin ik ook wel weer op 1. De Rogue lijkt me ook wel vet namelijk.
     
  18. FinalBob

    FinalBob Active Member

    Berichten:
    1.454
    Leuk Bevonden:
    858
    Greetings adventurers,

    Here are the patch notes

    Classes and Balance
    - Trickster Rogues can now dodge using any random daggers instead of only a select few.

    Content and Environment
    - PvP Victory daily quest now properly awards a Seal of Triumph when completed.

    Items and Economy
    - Bahamut's Champion Pack: Now has items for Oathbound Paladins.
    - Delzoun Treasure Chest: Now has items for Oathbound Paladins and work correctly for Guardian Fighters.
    - Doohickey of Gond now properly displays for female characters.
    - Ring of the Dragonslayer: This item now properly has stats again.
    - Vault of Piety: Scourge Warlock and Oathbound Paladin weapons now have Weapon Enchantment slots.
    - XP Boosters may now stack with Invocation granted XP bonuses.

    Stability and Graphics
    - Resolved a crash that could occur when sharing a Foundry Quest with a party member.
    - Resolved a game server crash related to invocation resetting at 3am PST that could occur.


    Niet echt hele spannende updates. Als het goed is komt er volgende week of de week erna een grotere patch! Ik hoop dat het filteren op AH eindelijk goed gaat werken en dat je kan sorteren etc!
     
  19. Ypuh

    Ypuh Active Member

    Berichten:
    3.250
    Leuk Bevonden:
    203
    Net even een paar uurtjes met Hybrid gespeeld en moesten wel ff lachen om Chlamyidia en Aids die we tegen kwamen 8). Inmiddels ook een Rogue op level 14, maar weet nog niet zo goed of dit mijn main gaat worden. De Rogue voelt wel wat sterker aan maar de ranged Mage is ook leuk.

    Overigens lopen de questlines niet zo soepel in elkaar over als je in een party speelt en de quests wil sharen. Sommige quests kun je wel sharen, sommige niet en qua completion ging het ook niet helemaal lekker. Ook is er geen sprake van EXP share volgens mij (waardoor ik alleen maar uitliep qua level inplaats van dat het bijtrok).

    Heb het nog even opgezocht. Bij 7 levels verschil krijgt diegene die de quest accepteert geen XP meer (was niet het geval). Monsters leveren sowieso bijna geen XP op, maar dit wordt wel gedeeld. En voor quests geldt dat diegene die hem heeft gestart 100% krijgt en diegene die meedoet een deel daarvan. Exp-wise is het dus niet heel gunstig om de questline samen te spelen, daar zijn de instances, pvp en skirmishes etc voor bedoeld.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
  20. VasiliBRT

    VasiliBRT New Member

    Berichten:
    20
    Leuk Bevonden:
    0
    ben nen great weapon fighter, lvl 5 :p
    vanavond als mijn vrouw mij gerust laat (echt, mijn vrouw is de grootste vijand van Xbox one) nog eens wat lvl'n
     

Deel Deze Pagina