1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

FM5 [Finished] Toyota GT86 [AM] [Zondag]

Discussie in 'XBW Racing' gestart door loyallronin, 29 mrt 2015.

  1. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nice!!, ook mooie pics Divimus!
    No problem, juist deze cub is gemaakt om te leren! dus no hard feelings. Leuk dat er zoveel "rookies" meereden, is goed voor de competitie en toekomst van XBWRacing!

    Ikzelf had niet echt lekker gereden, auto en baan niet lekker onder controle, maar dat komt nog wel, iets meer oefenen.

    Het was overigens geen VERPLICHTING van de PRO's om niet te mogen oefenen. Ik heb dat een aantal weken een keer als opmerking in de lobby geroepen. In overleg willen we hierbij duidelijk aangeven dat de PRO's mogen oefenen!!, het hoeft natuurlijk niet ;), maar dat ligt aan jullie zelf.

    De uitslag van Yas Marina komt eind van deze week.

    M.b.t. Praag zondag a.s., oefen ook ff de pit ingang!

    grt A!
     
  2. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Yas Marina is ook nog best een lastig circuit. Op Praag hoef je niet zo vaak te remmen, dat scheelt ook weer ;). Heb ook nog een beetje zitten lobbyen, misschien voegen nog twee mensen zich bij de groep. Wat moet je eigenlijk oefenen bij de pit ingang? Je hoeft er alleen maar in te rijden toch of valt daar nog tijd te winnen?

    De v8 cup op dinsdag is nu afgelopen toch? Daar komt pas weer iets met Project Cars of kan er misschien ook met de Toyota's geraced worden?
     
  3. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Je zou op de dinsdag een lobby kunnen openen om te oefenen met de Toyota.
     
  4. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Nice leuk nog meer mensen!! Bij het short circuit reversed is de pitingang een beetje "lastig" te zien, je kan en mag er wel vol gas in.
     
  5. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Let wel op dat je niet boven de 14 man in een lobby gaat, dan gaat alles laggen.
     
  6. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Hmmm misschien probeer ik dat volgende week wel even.

    Haha is dat echt zo? Hoe is dat nou weer mogelijk? Zou niet aan het internet kunnen liggen lijkt mij en 13 of 15 spelers is niet zo'n grot verschil. Is dat gewoon een fout in het spel of zo?
     
  7. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ligt aan het spel (hebben we maanden over gespeculeerd). Het lijkt er op dat de Microsoft servers net te weinig bandbreedte aan de Forza lobby's geeft (elke lobby draait op de Microsoft servers, niet op de console van de host) waardoor een lobby met 15 of 16 man om de zoveel minuten over de bandbreedte limiet heen spiked en kort inkakt. De server en game kunnen elkaar dan ff niet bijbenen en heel de game komt een paar seconde in een soort slowmo terecht.
     
  8. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Dat is wel raar... Jammer dat je zelf geen lobby's kan hosten dan. Ben niet echt een expert op het gebied van servers o.i.d. maar volgens mij kan dat prima met mijn verbinding.

    [​IMG]
     
  9. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Nadeel van zelf hosten is dat als iemand in de lobby een slechte connectie heeft dat gelijk effect kan hebben op de kwaliteit vande server. Op deze ma ier connect iedereen zelf met de server en ben je als host niet afhankelijk van de connecties van anderen. Hopelijk stellen ze de bandbreedte bij met pCARS en Forza 6.
     
  10. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  11. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
  12. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Ik kan er op Praag niet bij zijn helaas. Doen we aan een schrapje? :p
     
  13. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    :D:D:D:DThrustmaster realy rocks:thumbs::thumbs::thumbs:
    Gisteren, woensdag middag al met de post binnen, dacht eerst weer dat het een bestelling van mijn vrouw was met make up e.d.
    Zegt ze in de avond laat pas: ër is nog een pakje voor jouw binnengekomen" :+

    Kortom snelle en eenvoudige garantie procedure van Thrustmaster.
    Ik heb hun nog niet verteld dat ik al 3 Fanatec CSR stuurwielen onder garantie heb gekregen van Fanatec.:+
    Bokito is blij!!
    Nog een foto van de laatste noodreparatie van de 2e gecompliceerde beenbreuk van het rempedaal.
    Het ziet er niet uit, maar het werkte wel met wat gekraak en gepiep! LOL

    [​IMG]
     
    Laatst bewerkt: 16 apr 2015
    B Tender en asjemenou75 vinden dit leuk.
  14. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Zo!! ik vind die gemodificeerde mooier!!
     
  15. asjemenou75

    asjemenou75 FIFO:............Fit In or F... ...

    Berichten:
    673
    Leuk Bevonden:
    771
    Sorry Flavour, helaas geen schrap resultaat. Korte cup en stond niet in de op.

    Cheers mate!
     
  16. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    Moeten wij nog gaan opschieten met de cup. :+:+:D:+:+ 7 mei dus releasedate Project Cars, ik liep achter met deze info.
     
    Laatst bewerkt: 17 apr 2015
  17. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Heb gisteren even geprobeerd met koppeling te rijden en dat ging een stuk minder slecht dan ik had verwacht. Reed op Praag Short Reverse 1:03,6, maar 0,7 seconden achter mijn snelste tijd. Vraag me alleen af of ik het goed doe... Moet je je gas inhouden als je schakelt met de koppeling? Dat doe ik nu wel en met de GT86 gaat het prima alleen snellere auto's (veel torque?) beginnen te slippen als ik, voornamelijk in bochten, omhoog schakel.
     
  18. Menno88

    Menno88 BMW S1000R

    Berichten:
    331
    Leuk Bevonden:
    32
    Ja, ik houd het gas er vol op bij het opschakelen:thumbs:

    Ik weet niet hoe je de controller instelling hebt, maar ik heb het als volgt:
    A = Koppeling
    B = Opschakelen
    X = Terug schakelen

    Werkt perfect
     
  19. Beltoni

    Beltoni GT: Beltoon

    Berichten:
    922
    Leuk Bevonden:
    1.117
    Ja zo heb ik het ook staan. In de GT86 gaat het ook prima maar ik reed ook in een of andere Mercedes (niet getuned) en na elke schakelbeurt kreeg ik zoveel power dat hij gewoon begon te slippen. Daarom vroeg ik me af of ik het wel goed deed.
     
  20. loyallronin

    loyallronin Active Member

    Berichten:
    1.987
    Leuk Bevonden:
    606
    [​IMG][​IMG]

    [​IMG]
     
    Beltoni vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina