1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox LIVE Vragen [Deel 6] - Korte vragen/Connectie problemen?

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Melbuuln, 20 apr 2010.

  1. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    de Twitter afdeling is er mee bezig, ik zal posten hier als ik meer van hen verneem.
     
  2. Suikoden1991

    Suikoden1991 Active Member

    Berichten:
    5
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb een nieuw account aangemaakt, op het vorige stond toch bijna niets que save files of online geld dus ja zoveel maakt het niet uit, al blijft het wel een mysterie...
     
  3. stitchy

    stitchy Yeah sure

    Berichten:
    322
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg bij het downloaden van de gratis gold games steeds de Opmerking " cant download gears of war". Nat is open, hdd heft 20 g vrij. Betreft een xbx360. Iemand. Een idee om dit te verhelpen?
     
  4. Mert0416

    Mert0416 New Member

    Berichten:
    0
    Leuk Bevonden:
    0
    Sinds vandaag had ik geen[​IMG] internet verbinding terwijl ik mijn internet kabel heb aangesloten in mijn xbox 360. Ik zat te gamen en ik stopte even en daarna wou ik verder maar ik had geen internet verbinding.
    Ik heb het geprobeerd met andere kabels maar het werkt niet. Er komt te staan dat ik een internet kabel moet aansluiten terwijl ik het al heb gedaan.
    Ik heb de internet kabel aangesloten op me laptop en daar werkt het wel op maar niet op me xbox 360
    Wat te doen?
     
  5. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    vraagje heren, is het zo dat als ik een downloadable code heb en ik die ga downloaden dat het uitmaakt waar mijn xbox op staat welk land? En ik bedoel dit i.v.m download snelheid. Zal mijn xbox sneller downloaden als hij op NL staat of maakt dit niks uit? Want de games zelf zijn niet regio gebonden. Maar ik vind dat het downloaden en installeren echt rete lang duurt. Halo Master Chief Collection 16 uur ongeveer.
     
  6. Pride

    Pride Active Member

    Berichten:
    4.162
    Leuk Bevonden:
    397
    Ik zie net dat er voor de beta mensen de backwards compatability al is. Zou iemand mij daarin een invitje kunnen sturen? Dit is mogelijk zag ik.
     
  7. WinterBase

    WinterBase #VOTEFORRECKA XBW.nl VIP

    Berichten:
    6.594
    Leuk Bevonden:
    654
    Live down?
     
  8. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Yep. Weer problemen.

    Ik vind het een coole console, maar Xbox Live problemen komen gewoon echt te vaak voor. Zo erg was he gewoonweg niet op 360 en nu elke week is er wel iets. Niet dat dit achterilijke weer voor gaming geschikt is, was lekker Naruto op Crunchyroll aan het kijken.

    Ik check vrijwel dagelijks de Xbox One Reddit en die heeft rechts altijd de status staan van alle services, eigenlijk elke dag zie ik wel een service in het oranje staan. Kom op joh.
     
    Laatst bewerkt: 1 jul 2015
  9. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Echt niet iedere week. En die services kunnen alles zijn. Als Hulu wat problemen heeft dan staat dat er ook bij.
    Ik kom ook niet meer op live. Laatste keer is echt maanden geleden. Party problemen die heb ik wel een paar keer per week.
     
  10. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.782
    Leuk Bevonden:
    556
    Nah dat bedoelde ik oa ook. Elke week idd wel een paar keer party problemen. Dat terwijl de NAT bij iedereen open is. Gisteravond ook 1 of 2x, ineens stond er connecting bij sommigen. Wat ik wel heel slecht vind is dat je sommige games gewoon niet in singlepayer kan spelen wanneer dit voorkomt. Of ligt dat aan dat sharen?
     
  11. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Alweer de 2e keer deze week dat ik niet op live kan komen, het lijkt wel een PlayStation....
     
  12. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
  13. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635
    Van de week kwam het ook pas 2 uur later op de site te staan dus dat kan kloppen. Ook was alleen het inloggen niet mogelijk dus als je online bent is er niks aan de hand.

    Ik zal zo weer ff kijken of het werkt...
     
  14. Hybrid

    Hybrid Well-Known Member

    Berichten:
    33.413
    Leuk Bevonden:
    5.824
    Nah afgelopen week was het 15 min. Was er zelf toen mee bezig toen ik gekicked werd.
    Is ook geen pagina op reddit erover dus denk dat er niks aan de hand was nu. :)
     
  15. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Is er iemand die me kan inviten voor het xbox one preview ding? Mn xbl naam is: IRGIORGIO
     
  16. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Done.
     
  17. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Thanks.. Dacht dat je je Xboner allang had verkocht
     
  18. Mallakai

    Mallakai Active Member

    Berichten:
    4.406
    Leuk Bevonden:
    1.570
    Jeps.. maar paar weken geleden cadeautje van mijn vriendin gehad :)
     
    Insane/Erret en AnubisNefer vinden dit leuk.
  19. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Pffff wat gaat dat downloaden toch tráág op Xbox one zeg, niet leuk meer en dat met een bekabelde 200MBit verbinding.
     
  20. Reson

    Reson Active Member

    Berichten:
    770
    Leuk Bevonden:
    635

    Alle games en apps afsluiten, eventueel download restarten.

    De ene keer download ik gruwelijk snel maar 30 minuten over 200mb is mij ook niet vreemd.

    Succes iig
     
    Martijnn vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina