1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[XOne] NBA 2k14

Discussie in 'Games' gestart door s4nd3r, 27 jun 2013.

  1. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
  2. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Hoi allemaal.
    ik speel carriere bij de Utah Jazz eerste seizoen.
    de bonussen die ik per wedstrijd krijg zijn erg laag verschillend van 128 tot 350 ongeveer.
    nu is mijn vraag is dit per team verschillend? Of is het bv als je op hall of fame speelt standaard hoger?. Alvast dank voor de reacties
     
  3. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Hogere moeilijkheidsgraad zorgt voor hogere VC meestal ja.

    Ook krijg je tegen 'topteams' en matchups met goed etegenstanders meer VC. Ik neem aan dat je NBA 2k15 bedoelt? Als je PG speelt tegen OKC en Westbrook krijg je meer dan tegen Magic met Payton als PG.
     
  4. duur170

    duur170 Active Member

    Berichten:
    22
    Leuk Bevonden:
    2
    Klopt 15 idd. Duidelijk antwoord. Gaat je vc verdiensten toevallig wel omhoog als je overall beter word?
     
  5. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ligt aan je contract. Afhankelijk van hoe goed je het doet kun je in het 2e seizoen een nieuw contract tekenen. Vaak kun je dan een 'max' contract tekenen met vaste beloningen.

    Maar je VC beloning gaat niet omhoog als je van 85 overall een 90 overall wordt nee.
     
  6. Typisch

    Typisch Evil is a point of view

    Berichten:
    152
    Leuk Bevonden:
    26
    Bedankt voor het antwoorden, had zelf al het een en ander opgezocht ja.

    Het offensieve spel gaat al alleraardigst en waar ik gemiddeld eerst een ''C'' stond qua rating haal ik nu minstens een B elke wedstrijd met regelmatig een A. Maar verdedigend wil het nog niet echt lukken, ik weet ondertussen wat ''box-out'' is en dat ik dat moet doen om de rebounds te winnen maar toch haal ik er maar maximaal een stuk of 3 per wedstrijd terwijl ik nu wel ''sixth man'' ben binnen de selectie. Dus ik speel al best veel.

    Ik zit ook wel in een zaadteam geloof ik (Trail Blazers), laatste wedstrijd had ik rond de 30 punten terwijl we met maar 58 punten eindigde. :'-(

    Maar goed, spel valt in de smaak en het is ook leuk om tegen elkaar te spelen. Erg fijne afwisseling naast FIFA om met vrienden te spelen. :D

    Misschien dat ik 2k16 ga halen aan het eind van het jaar, na 2k14 zal dat vast een leuke upgrade zijn.
     
  7. taker1987

    taker1987 Active Member

    Berichten:
    709
    Leuk Bevonden:
    11
    komt er geen topic over nba 2k16 ? mensen die hier nba 2k16 Micheal Jordan editie gekocht hebben ?
     
  8. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ik ga 2k16 wel weer halen denk ik, had 12 13 14 en 15 ook. Al hoop ik ook dat NBA Live sterk komt opzetten voor de concurrentie.

    Die Michael Jordan editie haal ik echt niet, een postertje en kleertjes voor je Myplayer, neuh...
     
  9. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Iemand die de game gaat kopen?
    Speel al twee dagen, lekker weer. Gevoel dat het iets slomer is dan 14 (15 niet veel gespeeld).
     
  10. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Ikke.
    Mijn enthousiasme is alleen wat getemperd door frequency vibrations
     
  11. Dirk5

    Dirk5 Active Member

    Berichten:
    123
    Leuk Bevonden:
    1
    Manmanman, wat een drama was dat zeg... Wat was ik blij toen ik die Spike Lee shit voorbij was en ik gewoon met (mijn?) career kon beginnen.

    oja en die Vic van Lier.... good riddance, ik had hem al lang buiten gegooid als ik de kans had gehad echter was er in heel dat gebeuren geen enkele keuze mogelijkheid

    Trouwens is de echte basketball gameplay natuurlijk gewoon weer goed, ik mis alleen de B knop wanneer ik de bal heb voor het zetten van een screen, kan nu met linker bumper maar werkt toch lang niet zo goed als in het voorgaande deel.
     
    Garrett vindt dit leuk.
  12. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ah vet, PS4 he? Ben je goed?

    Als je slecht bent koop ik hem ook.
     
    Bidle en Rossi46 vinden dit leuk.
  13. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ben niet super goed nee haha.
     
  14. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Is de game nog een beetje de moeite waard? Ik speel vooral MyCareer en Association. MyCareer hebben ze aardig verkloot, dus twijfel of ik PES2016 ga halen (trap er altijd weer in, die voetbalgames) of deze. Heb gewoon veel te weinig tijd voor beide games denk ik.

    Ook jammer dat ze digitaal zoveel duurder zijn. Vind het bij die sportspellen ideaal om deze op te starten zonder discs te wisselen.
     
  15. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Ik heb twee matches gespeeld so far, geen tijd. :+
     
  16. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.814
    Zo, cuz geen topic voor 17 en blijkbaar 16 hahahah.

    Speel nu 2K17, of ik ben slecht geworden of de game is een stuk lastiger. Normaal speel ik Hall of Fame zonder probleem. AI maakt me nu helemaal kapot. Sjongejonge haha.
     
  17. Garrett

    Garrett Active Member

    Berichten:
    972
    Leuk Bevonden:
    8.774
    Moet hem nog halen, heb de prelude al wel gespeeld. Layups zijn nu ook met shotbar, best interessant.

    Maar ik werd al weer helemaal allergisch toen ik zag dat je nu ook al voor animations VC moet neerleggen... Na het kopen van een game van 60 euro willen ze ook nog dat je daar veel geld in gaat steken, echt belachelijk. Gaat steeds verder. Misschien probeer ik wel een keer PES2017, dat 2k heeft een keer een goede trap onder hun **** nodig voor dat puntje. Maar het niet kopen van NBA2k17 door Garrett zullen ze niet wakker van liggen zeker
     
  18. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.008
    Leuk Bevonden:
    9.570
    Ik heb 2k16 gespeeld dus twijfel nog een beetje, vooral omdat ik nu PES weer eens heb itt vorig jaar.


    Die VC coins werden je vorig jaar ook al de strot doorgeduwd, word je echt niet vrolijk van. Maken ze wel ziek veel geld mee geloof ik.
     
  19. ageQned

    ageQned Active Member

    Berichten:
    2.193
    Leuk Bevonden:
    732
    Ik heb de game ook gekocht maar tot nu toe bak ik er helemaal niks van lol. Echt moeite met het blokken of afpakken van de bal. Bijna alles wat de CPU doet is ook meteen raak qua score.
     

Deel Deze Pagina