De volgende Challenge wordt: 2009 BMW #92 Rahal Letterman Racing M3 GT2 @ Silverstone Grand Prix. Ditmaal een volbloed racewagen, voor alle liefhebbers van écht hard gaan. Deadline maandag over twee weken om 20.00u. Binnenkort ga ik de scores bijwerken... Maar jullie moeten wel wat meer tegenstand bieden hoor!!
Afgesproken! Zoals gezegd sta/stond ik open voor suggesties Nog een baan in gedachten of zien we dat tzt wel.
Heb de tijd van Pieke verbeterd naar 2.06.561. Nova heeft nog een betere tijd staan maar wel met upgrades. Neem aan dat dat niet mag?
Nee kwam er pas na me rondes achter dat de auto geupgrade was... vond het al zo raar dat Pieke half gas op de rechte stukken reed.
Ik zat de net op een 2.05.918 maar was helaas dirty (had gerewind). Ik kon geen cleane ronde neerzetten....van de week maar is proberen... Paar keer ook van dit soort momenten gehad: http://xboxclips.com/f1freaky/89bed8da-c728-470c-979f-e260e524089e/embed
Bizarre recovery Flavour Skills skills.. Ik heb gister ook een tijd neergezet. 2:04:7xx. Blijf het jammer vinden dat Silverstone GP veranderd is. Die bocht na het tunneltje vond ik altijd baas.
toppers der aarde!!!!! Ik lees af en toe mee en krijg jeuk als ik dit zie (ook al eindigde ik altijd laatste) Alles wel met een ieder?
Ziet er goed uit jongens! Is de auto een beetje te rijden zonder TCS? Heb hem nog niet op de limiet rondgereden hier, wel heel veel zin in. Hopelijk zondagavond even tijd voor. Leuk van je te horen @Lircky Alles wel hier!
Prima te doen zonder TCS, als je er rekening mee houdt. Hij wil nog wel eens uitbreken. Pas ook op de laatste curb; heb m'n lap daar al 2x op verpest zoals de GIF hierboven.