1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[PS4] Bloodborne

Discussie in 'Games' gestart door Conscience, 10 jun 2014.

  1. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Zoals? Alle outfits heb ik al
     
  2. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ik kocht na een tijdje kogels en vials telkens ;) ook in de dungeons nu ga ik niet levellen, maar maak ik het op aan items
     
  3. WizzNL

    WizzNL Active Member

    Berichten:
    1.711
    Leuk Bevonden:
    13
    Gister eindelijk langs die boss gekomen, laatste boss was een eitje vergeleken met de rest. Platinum binnen :)
     
  4. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Net heel wat pvp potjes gedaan. Fucking vet en vaak ook best intens haha

    Katana voor pvp is beest. Doet zoveel damage
     
  5. Zifnap

    Zifnap Koehl en gecollecteerd

    Berichten:
    15.446
    Leuk Bevonden:
    3.417
    Zelfde hier. Ik ga nu ook weer langzaam beginnen met BB. Binnenkort in mijn vakantie heb ik ook wat meer tijd. Ben benieuwd hoe het zal spelen met de DMC build.
     
  6. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik word HELEMAAL GEK van Ebrietas. Ik word alleen maar geraakt wanneer ze op me afstormt. Ik kan die NIET dodgen. Ben volledig door mn bullets en vials heen nu. 1x had ik haar op 10% maar ze deed nooit een attack dat ik dicht bij haar kon komen
     
  7. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Rage quit.

    You can do it..... ;-)
     
  8. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ben al sinds 9u bezig man
     
  9. AnubisNefer

    AnubisNefer Well-Known Member

    Berichten:
    7.480
    Leuk Bevonden:
    3.138
    Ai, laat het met rust en doe wat anders.

    Wedden dat het de volgende keer in 1x lukt? (na vanavond dan)
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  10. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Nou ik heb em met een coop partner gedaan. Kan ik verder nog wat doen daar. Ik kan iets inspecten maar thats it
     
    Laatst bewerkt: 27 apr 2015
  11. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Uitgespeeld. True ending gedaan. De laatste bosses waren vrij simpel. Helemaal naast dat ding van een Ebrietas
     
  12. Maddmonkey

    Maddmonkey Well-Known Member

    Berichten:
    16.756
    Leuk Bevonden:
    5.435
    Ja dat heeft te maken met Cainhurst castle. Ligt aan je keuze daar in de bidden treasure room.
     
  13. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    Voor de mensen die problemen hebben met coop. Gebruik deze guide. Joinen gaat nu super snel bij mij



    With a lot of patience and trial-and-error a friend and I have found a way to connect to each others game super quickly (~30 seconds) and super consistently. I already posted this info but it seems to have been buried and I still see a ton of people saying it's taking them 20 minutes to get into co-op... which breaks my heart, this game is SO MUCH more fun and exciting with a friend.

    Please post comments (and upvote) if this is working for you or you find better ways to do this:

    • Pick a difficult password. Having an easy password like "password" is going to make it take longer to find each other. A password like "WtffbbQ2245" will help.

    • Stand as close to the same relative spots on both worlds as possible. The further you are from each other the harder it is to connect. Near the same lamps works best hands down (tested extensively).

    • This is the MOST IMPORTANT STEP: the intended guest should ring their SMALL RESONANCE BELL a good 4-5 seconds (wait until the 'searching for beckoning..' dialog box appears) BEFORE the intended host rings their BECKONING BELL. This may seem backwards (and it is) but we've discovered by mistake this is the key to getting in a game with your friends quickly.

    • If one person dies, you will most likely have to start from scratch. They aren't likely to reconnect without the host stop ringing their bell, wait for the intended guest to ring their small bell, and then have the intended host re-ring their beckoning bell. Yes, it costs insight to re-ring the beckoning bell; you'll get the insight back when you fight (and beat) the bosses.

    • After you manage to join your friend (or your friend joins you) make sure they use their silencing blank to STOP searching for co-op partners (the first option- this WILL NOT kick you from their game). We've found when you silence this lag and frame drops almost disappear.

    • Keep in mind you CAN'T use the beckoning bell in an area you've already beat the boss, so make sure you do all the tandem exploration you want BEFORE fighting the boss together because you can't have your friend come back in this area again.

    • Also keep in mind that some places WILL NOT let you use your beckoning bell. The Lecture Building is one example.

    • It might not matter but both my friend and I have our region set to "Worldwide".

    • EDIT: There is a soft level cap of 10% + 10 levels on co-op; so a level 32 could co-op with a level 45 maximum and a level 20 minimum. (Thanks Skagbone!)

    • EDIT: Occasionally when we had problems connecting a simple game and/or PS4 reboot will fix this. ALSO if you awakened your PS4 from rest mode (the game running in rest mode), you MUST reset your PS4 before you can use the beckoning bell. (Thanks gimpyjosh for the reminder!)

    • EDIT: watch913 has pointed out that if you and the person you are trying to connect to are in antagonistic covenants you won't be able to connect. I don't have any further info on this to verify but it may be a cause of connection issues. EDIT EDIT: This has been tested and confirmed you can connect to each other but it will start a PvP invasion event.
    Hope this helps everyone!
     
    UpInSmoke0611 vindt dit leuk.
  14. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Ik had Amygdala overgeslagen. Voor ik laatste baas deed ging ik naar Amygdala, 30sec later was dat beest dood hahah
     
  15. WorkingTitle

    WorkingTitle ..

    Berichten:
    2.220
    Leuk Bevonden:
    2.817
    Iemand tips voor Rom? Ik doe aardig wat damage en negeer die kleine spinnen. Maar zodra er 1/3e af is verdwijnt hij en torpedeert hij mij met van alles en nog wat uit de lucht. Ik kom daarna niet meer bij hem in de buurt omdat hij mij met die 10 luchtaanvallen altijd wel 1x vol raakt. Ik zie geen patroon in die luchtaanval, het lukt me bijna niet ze te ontwijken. 5x geprobeerd, blood vials op dus morgen weer een dag :) die 3 bosses hiervoor had ik wel in respectievelijk 1, 1 en 2 keer
     
  16. Lijpe Mocro

    Lijpe Mocro Active Member

    Berichten:
    5.998
    Leuk Bevonden:
    839
    De defiled putameru chalice is echt fraude. Ze kunnen de enemies niet sterker maken dus moet je het maar doen met een veel korter levensbalk...-_-
     
  17. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Zo, na 10 dagen eens hele andere maps te hebben gelopen en vele shortcuts te hebben ontdekt (andalusie :cool:), weer eens tijd voor Games. Bloodborne, ga ik nog effort steken in de laatste eindes/bosses ? En wat loose ends ? Of ben ik er al klaar mee ... :oops:

    En hardcore, welnee! Tropico 5 is pas hardcore. Al twee maal game over tijdens de derde tutorial :eek: |:-:F:
     
    WorkingTitle vindt dit leuk.
  18. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Die vond ik echt een verbazend simpele boss. Van de 1ste maal down en eigenlijk niet eens al te veel schade opgelopen. Een van de meest relaxte boss fights vond ik.

    De manier waarop ik hem heb neergehaald was misschien niet de snelste, maar blijkbaar stond ik wel vrij veilig. Het feit dat ik bewust (tevergeefs) naar andere methoden ging zoeken tijdens die 1ste keer om hem sneller neer te krijgen toont, achter gezien, aan hoe ongevaarlijk die boss eigenlijk niet was :+
     
  19. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    Heb Cleric Beast op NG+ ook gekilled nu. Wat een bitch zeg. Ben lvl 100 en had mn Blades of Mercy op lvl 10 en ik was down to mn Iosefka bloodvial. Mn 24 normale waren al op. Toen maar 10 molotovs op z'n hoofd gesmeten.
     
  20. being-xboxed

    being-xboxed Peace here!

    Berichten:
    1.131
    Leuk Bevonden:
    85
    Ik heb hem net in een keer gehaald, terwijl ik nog slechts 10 bloodvials had. Vooral los gegaan met mijn Holy blade. Laatst werd het wel ff kritiek, maar fire paper hielp me om er snel veel af te halen.
     

Deel Deze Pagina