Het is niks dat t steeds realistischer wordt grafisch gezien maar het wordt nu wel heel bizar eng :|. P.T. trok ik slecht man XD
Nog altijd geen duidelijk woord of dit nou ook naar Xbox One komt he? De kans lijkt me erg klein dat het niet erheen komt...maar zeg het gewoon weet je.
Natuurlijk komt de game niet naar Xbox One, hij komt helemaal niet meer. Was te verwachten na het hele gedoe tussen Kojima en Konami.
Damn zeg. Maar niet heel erg verrassend na al dit gedoe tussen die twee inderdaad. Ben ook benieuwd hoe dat allemaal gaat aflopen.
It's important to note del Toro was speaking only on collaborating with Kojima, not whether or not the game has been cancelled. "You'll have to go after Konami for those answers," our source said. P.T schijnt vanaf 29 april ook van psn afgehaald te worden.
Hideo Kojima en Konami. Hele weirde shit tussen die twee de laatste tijd en ik vraag me echt af wat er nou precies gaande is.
Damn... heel erg jammer! Ik kreeg echt het gevoel dat het survival horror genre naar een nieuw niveau werd getild na het zien van de beelden.
Ook maar de demo gedownload. Wat is het begin van de demo benauwd en beklemmend. Hoelang duurt de demo eigenlijk?
Gisteren aardig stukje gespeeld van de game. Echt bizar hoe realistisch de game overkomt en dat de gameplay als een niveau hoger aanvoelt. Ik verwacht toch wel dat een één of andere partij dit project overneemt hoor.