Hallo, ik ben de trotse bezitter van the game Lotr Two Towers. Echt helemaal geweldig. Alleen zit ik nu al in de derde level vast. Ik ben bij het watermonster (met drie tentakels) gekomen, maar het lukt mij niet om deze te verslaan. Wie kan mij helpen????? Please!!!!!
als die tentakels je aanvallen moet je elke keer op blokken drukken dan als ie niet meer aanvalt moet je slaan en dan komt ie omhoog en moet je met je pijl en boog in z'n mond schieten kwam daar eerst ook niet verder
ga in het water staan druk de hele tijd op x dan sla je toe met y woeste aanval dan gaat ie onder dan pak je je pijl en boog en schiet je een pijl in de mond en ga zo maar door.
Ik zit nu vast in Fangorn forest bij die trol die met stokken loopt te gooien. Heel irritant, hij heeft nergens last van hoe ik ook loop te rammen. Maar echt een heeeeeeel vet spel
Weet iemand misschien hoe je die moet verslaan want ik kom er ook niet langs, ik heb het al met aragorn en met legolas geprobeert(allebij niveau4).
Trol Moria: Blijf hakken en blokken, dan krijg je een scene te zien, en dan sta je op de bovenste rand met pilaren. Je moet nu pijllen schieten en weer achter een pilaar verschuilen. Let wel op dat de pilaar kapot gaat na een paar slagen met de ketting. Ren in het begin in een keer door naar de andere kant ( wel via verhoging) Monster met gooiende stokken: In een bepaald ritme op hem af rennen en dan slaan en weer achteruit rennen zodat ie je net niet raakt. Na de slag van hem weer vol op hem in gaan en hakken. Lijkt moeilijker dan die is. Is wel vervelend dat je zo'n monster voor een houten poort krijgt en in datzelfde niet savebare gedeelte nog ene in een grot. Lijkt wel of die laatste wat sneller afgaat Succes ermee, dit is echt een vet spel qua overgang game/movie LOTR Rules
Ik zit nu direct al vast bij the two towers. De tweede missie moet ik van die ringgeesten verslaan, eerst is er eentje en daarna komen er 3. als ik op y druk en af en toe op a en b dan gaan ze maar niet dood. ik blok wel eens met de x knop, maar nog verslaan ze mij, weet iemand wat ik hier moet doen?
Die ringgeesten moet je verslaan, met je zwaard en "fakkel" die je vast houdt, na een tijdje staat die fakkel niet meer in brand. Loop dan al wijkend en blokkend naar het kampvuur en steek met A(geloof ik) de fakkel weer in brand. Als je de ringgeesten dan een paar keer raakt, moet het geen probleem meer zijn!
Moest je het niet met y doen. Trouwens voor vragen voor dit spel en ook trotk ik kan ze allemaal beatwoorden.