1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Multi] Project Cars

Discussie in 'Games' gestart door Flavourlicious, 31 okt 2012.

?

Speel jij met stuur of controller?

  1. Stuur

    40,6%
  2. Controller

    59,4%
  1. Flavourlicious

    Flavourlicious Game Developer Moderator Redacteur

    Berichten:
    8.014
    Leuk Bevonden:
    1.409
    Goeie kwaliteit Xbox One gameplay hieronder. Ziet er grafisch prima uit.

     
  2. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    Het gebrek van AA valt wel erg op, wat meer dan op de PS4 imo (gezien de res ook wel logisch ofc). Misschien een van de dingen die nog in patch getweaked zijn naar release toe
     
  3. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Ben aardig klaar met al dat grafische gestummel op de nextgen consoles. Ik koop deze game wel op de pc. Is de mooiste versie en nog goedkoper ook.
     
    Martijnn en Insane/Erret vinden dit leuk.
  4. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    Mwa, ga daar maar niet van uit. Forza 5 was ook een groot AA drama, dat gaan ze met een Day 1 patch niet oplossen. Ga deze game sowieso voor de PC halen (dat was zo ongeveer de reden dat ik deze PC heb gebouwd).
     
  5. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik kijk erg uit naar de game maar vind het op de consoles nogal twitchy overkomen. Iets te gevoelig qua besturing lijkt me. Vandaag voor het eerst met de trustmaster gereden en gelijk is die stuk. (Valt zo maar uit.)
     
  6. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Je force feedback of heel je stuur
     
  7. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Ik zag bij Forza 5 wel echt een gebrek aan AA maar wat ik nu zag in dat filmpje vind ik het wel meevallen, en ik vind in het geheel de game er goed uit zien op de one had zelf minder verwacht eigenlijk..

    Wow wat rot zo net voor de release van de game, mijn Thrustmaster tx doet het gelukkig nog goed.
    En kwa gameplay met controller heb je ook verschillende modus en daar zit ook flink verschil in, in de live stream op twitch vond ik de gameplay met controller er best solide uit zien.
     
  8. Pollie

    Pollie Active Member

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    13
    Ik moet ook zeggen dat ik bijzonder positief ben over alle filmpjes die ik tot nu toe heb gezien en zie erg uit naar komende week!
     
    Insane/Erret vindt dit leuk.
  9. jonathanx

    jonathanx Active Member

    Berichten:
    60
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien al bekend, maar Project Cars is in de aanbieding vandaag (zondag 3 mei) bij Dixons. 47,49 voor de One versie :) De hoeveelheid aan circuits heeft mij over de streep getrokken om toch een pre-order te plaatsen.
     
  10. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Heel m'n stuur. En als je dan de stekker er uit haalt en er weer in doet dan werkt het wel weer maar dan is je FFB van slag en moet je je Xbox weer opnieuw opstarten. Werkt dus niet echt. Weer een retour aanmelding gemaakt. Krijg hem dan als het goed is volgend weekend. Dan kregen ze weer nieuwe binnen. Wordt er wel een beetje simpel van dit is namelijk al mn 2e deze week. De eerste niet opengemaakt omdat de doos te ernstig beschadigd was e.d. Kortom nog geen geluk mee. Merkte wel dat je behoorlijk met je settings moest klooien met FM 5.
     
  11. NullMicrobe6099

    NullMicrobe6099 Active Member

    Berichten:
    197
    Leuk Bevonden:
    39
    Zit het niet in forza 5 want ik heb daar wel meerdere mensen over gehoord ook op dinsdagavond in de super cars moesten ze hun stuur vaak resetten na 15 a 20 min maar in andere games hadden ze er geen last van
     
  12. Rivanov

    Rivanov Apple Fanboy

    Berichten:
    16.906
    Leuk Bevonden:
    559
    De Limited Edition zojuist gekocht. Kan niet wachten tot het donderdag is. :cool:
     
  13. FuzzySkittle

    FuzzySkittle Active Member

    Berichten:
    243
    Leuk Bevonden:
    37
    Besteld @ dixons


    A.K.A ReneNLNieuwvenn
     
  14. Martijnn

    Martijnn Disco disco, good good!

    Berichten:
    3.409
    Leuk Bevonden:
    764
    Het begint steeds meer op een prutsgeneratie te lijken ja. De hardware is gewoon niet krachtig genoeg voor de hedendaagse games en dat zie je nu al terug in de concessies die gemaakt moeten worden in games.

    Wordt ook een pc-versie hier.
     
  15. Insane/Erret

    Insane/Erret If in doubt.. Flat out

    Berichten:
    1.575
    Leuk Bevonden:
    108
    Vervelend man, waar heb je het besteld ?

    Setting kan je een hoop doen idd, ik hield voornamelijk de settings aan die inside sim racing liet zien.

    Pedalen ga ik ook aanpassen, inside sim racing heeft daar ook een mod voor, ik ga het proberen na te maken
     
  16. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Ik denk eerder dat ze nog moeten leren goed programmeren op de nieuwe generatie consoles. Zie het verschil tussen de eerste Xbox 360 games en de huidige Xbox 360 games.
     
    X-Junk en pim_smeets vinden dit leuk.
  17. Jows

    Jows Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.875
    Leuk Bevonden:
    111
    Dat is deze generatie niet meer het geval. Ontwikkelen voor de PS3 moest je echt leren, maar ontwikkelen voor de One, PS4 en PC verschilt niet zoveel. Dus dat is gewoon geen excuus. Wel zijn de PS4 en One natuurlijk alweer ruim 1(.5) jaar oud. Sindsdien is er alweer een hoop verbeterd op PC hadware gebied. Dat kan een console gewoon nooit bijhouden.
     
  18. MentalJ

    MentalJ Active Member

    Berichten:
    428
    Leuk Bevonden:
    3
    in tegenstelling tot de PS3/360 lopen deze consoles kwa hardware al vanaf het begin achter op PC. Ze zullen ofc nog wat meer prestaties uit de One en PS4 halen in loop van tijd, maar PC blijft niet stil staan. Enige reden voor mij om deze consoles te kopen zijn bepaalde exclusives die ik niet wil missen. De enige exclusive die voor mij in dat rijtje zit, is bloodborne.
    Anyway, PC versie al tijdje op pre-order bij greenman gaming. Hopelijk is de game goed voor AMD kaarten, dat wil soms nog wel een issue zijn :mad:
     
  19. EUF-DUTCHJACKAL

    EUF-DUTCHJACKAL Active Member

    Berichten:
    660
    Leuk Bevonden:
    10
    Nee, had het ook met de firmware update. Eerst herkende hij hem niet en daarna wel en toen viel die weer uit. Zit in m in de power aansluiting denk ik of zo.
     
  20. Olijke Poffer

    Olijke Poffer PC VR fan.

    Berichten:
    3.963
    Leuk Bevonden:
    2.613
    Zou kunnen, ik ben geen kenner. Voor mij is een console niet meer dan een beetje onderuit gezakt hangend op de bank wat gamen. Ben verre van een hardcore gamer en maak mij dus verder ook niet druk om de wedloop tussen pc en console. Ik stam uit het tijdperk Pong dus voor mij zijn de huidige generatie consoles echt prima..
     
    Divimus vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina